ارسال هزینه های نقد و بررسی کاذب گوگل

ارسال نظرات منفی و نادرست گوگل برای مشتری ناراضی هزینه گزافی دارد. مشتری نظرات منفی در مورد مهدکودک و هیئت مدیره آن با نام های مستعار مختلف و به صورت ناشناس ارسال کرد. در Amsterdam دادگاه تجديدنظر اعلام كرد كه مشتري منافاتي نداشته است كه با قوانين قانون نانوشته كه در زندگي اجتماعي قابل قبول است عمل نكرده و لذا مرتكب عمل خلاف شرعي نسبت به مهد شده است. نتیجه این است که مشتری ملزم به پرداخت نزدیک به 17.000 یورو برای خسارت و سایر هزینه ها است.

2018-01-13

Law & More