مشتریان خصوصی

به عنوان یک شخص خصوصی می توانید با روش های مختلف با قانون در تماس باشید. Law & More در زمینه های مختلف حقوقی به مشتریان خصوصی کمک می کند. ما در زمینه تخصص داریم:

خواه یک طلاق پیچیده باشد ، اخذ اجازه اقامت ، قراردادهای اشتغال و عزل یا محافظت از اطلاعات شخصی شما ، متخصصان ما در آنجا حضور دارند و به دنبال بهترین راه برای رسیدن به هدف خود هستند.

اول از همه ، ما وضعیت شما را تجزیه و تحلیل می کنیم و در کنار شما ، تاکتیک ها و مسیری را که دنبال خواهیم کرد ، تعیین می کنیم. ما درمورد هزینه هایی که می پردازیم بحث می کنیم و توافق های روشنی در این باره می کنیم. ما به ارتباط خوب و شفاف با مشتریان خود ارزش زیادی می دهیم و بنابراین همیشه سریع پاسخ می دهیم و در پرونده شما درگیر هستیم. رویکرد ما شخصی ، مستقیم و نتیجه گرا است. خطوط کوتاه و واضح بین وکالت و مشتری برای ما مسئله ای است.

آیا مشکل قانونی دارید و آیا به کمک یک متخصص نیاز دارید؟ از تماس گرفتن با ما دریغ نکنید. ما خوشحال و مایل هستیم که به شما مشاوره بدهیم ، در مذاکرات به شما کمک کنیم و در صورت لزوم شما را در یک دادرسی نمایندگی نماییم.

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

[show-testimonials orderby='menu_order' order='DESC' limit='1' pagination='on' layout='grid' options='theme:none,info-position:info-below,text-alignment:center, ستون ها: 1، فیلتر: هیچ، رتبه: روی، نقل قول-محتوا: کوتاه، charlimitextra:(...)، نمایش-تصویر: روشن، اندازه-تصویر:ttshowcase_small، شکل-تصویر: دایره، جلوه-تصویر: هیچ، تصویر- لینک:روی']

تصویر تام میویس

تام میویس

مدیریت شریک / مدافع

ماکسیم هوداک

ماکسیم هوداک

شریک / مدافع

روبی ون کربرگن

روبی ون کربرگن

وکیل دادگستری

آیلین سلامت

آیلین سلامت

وکیل دادگستری

Law & More