فرصت های شغلی

Law & More

Law & More یک شرکت حقوقی پویا و چند رشته‌ای است که در پارک علمی در Eindhoven; دره سیلیکون هلند نیز نامیده می شود. ما دانش یک اداره مالیاتی و شرکت بزرگ را با توجه شخصی و خدمات سفارشی که مناسب یک دفتر بوتیک است ترکیب می کنیم. شرکت حقوقی ما از نظر دامنه و ماهیت خدمات ما واقعا بین المللی است و برای طیف وسیعی از مشتریان هلندی و بین المللی پیچیده، از شرکت ها و موسسات گرفته تا افراد، کار می کند. به منظور ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان خود، ما یک تیم اختصاصی متشکل از وکلا و حقوقدانان چند زبانه داریم که از جمله به زبان روسی تسلط دارند. تیم فضایی دلپذیر و غیررسمی دارد.

ما در حال حاضر جایی برای کارآموز دانشجویی داریم. شما به عنوان کارآموز دانشجویی ، شما در تمرین روزانه ما شرکت می کنید و پشتیبانی عالی می کنید. در پایان دوره کارآموزی ، شما ارزیابی کارآموزی را از ما دریافت خواهید کرد و در پاسخ به این سؤال که آیا حرفه حقوقی برای شما مناسب است ، قدم فراتر خواهید رفت. مدت کارآموزی با مشورت تعیین می شود.

مشخصات

ما از کارآموز دانشجویان (دانشجویان) ما موارد زیر را انتظار داریم:
  • مهارت های نوشتن عالی
  • دستور عالی زبان هلندی و انگلیسی
  • شما در حال انجام یک آموزش حقوقی در سطح HBO یا WO هستید
  • شما علاقه قابل توجهی به قانون شرکت ، قانون قرارداد ، قانون خانواده یا قانون مهاجرت دارید
  • شما یک رفتار غیر مزخرف دارید و با استعداد و جاه طلب هستید
  • شما 3-6 ماه در دسترس هستید

واکنش

آیا می خواهید به این جای خالی پاسخ دهید؟ CV ، نامه انگیزه و لیست علائم (های) خود را برای آنها ارسال کنید info@lawandmore.nl. می توانید نامه خود را به آقای TGLM Meevis خطاب کنید. Law & More همیشه علاقه مند است تا با حرفه ای های با استعداد و جاه طلبی با تحصیلات خوب و پیشینه حرفه ای آشنا شود.

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

تصویر تام میویس

مدیریت شریک / مدافع

وکیل دادگستری
وکیل دادگستری
Law & More