به وکیل محیط زیست نیاز دارید؟
درخواست کمک های قانونی کنید

وکلای ما در قانون مجازات ویژه هستند

بررسی روشن است.

بررسی شخصی و به راحتی در دسترس است.

بررسی اول علایق شما

به راحتی در دسترس است

به راحتی در دسترس است

Law & More دوشنبه تا جمعه از ساعت 08:00 تا 22:00 و آخر هفته ها از ساعت 09:00 تا 17:00 در دسترس است

ارتباط خوب و سریع

ارتباط خوب و سریع

وکلای ما به پرونده شما گوش می دهند و یک برنامه اقدام مناسب ارائه می دهند
ارتباط خوب و سریع

رویکرد شخصی

روش کار ما اطمینان حاصل می کند که 100٪ مشتری های ما به ما توصیه می کنند و ما به طور متوسط ​​با 9.4 امتیاز می گیریم

قانون محیط زیست

به عنوان یک شرکت ، اگر بخواهید با انتشار گازها ، دفع مواد زاید یا آلودگی خاک یا آب برخورد کنید ، ممکن است با قانون محیط زیست روبرو شوید. همچنین ممکن است مجبور شوید برنامه های منطقه بندی و مجوزهای زیست محیطی را رعایت کنید. وقتی صحبت از قوانین عمومی می شود ، می توانید در مورد انتشار آمونیاک توسط مزارع دامداری نیز فکر کنید. دولت سعی دارد با استفاده از قوانین زیست محیطی از آلودگی جلوگیری کرده و از کیفیت خاک ، هوا و آب محافظت کند. این قانون به عنوان مثال در قانون مدیریت محیط زیست ، مقررات عمومی قانون قانون محیط زیست و از سال 2021 در قانون قانون محیط زیست وضع شده است. اجرای این قوانین زیست محیطی در قوانین اداری ، جزایی و مدنی هلند صورت می گیرد. بازرس وزارت مسکن ، برنامه ریزی فضایی و محیط زیست (VROM) برای رعایت این قوانین و مقررات ، شرکت ها را بررسی و بازرسی می کند.

منوی سریع

تصویر تام میویس

تام میویس

شریک مدیریت / وکیل

tom.meevis@lawandmore.nl

تخصص ما در قانون انرژی

انرژی خورشیدی

انرژی خورشیدی

ما بر قانون انرژی تمرکز می کنیم که بر انرژی باد و خورشید تمرکز دارد.

هر دو قانون هلند و اروپا در مورد قانون انرژی اعمال می شود. به شما اطلاع رسانی و راهنمایی کنیم.

آیا به دنبال یک متخصص تجارت آلایندگی هستید؟ ما خوشحالیم که بیشتر به شما کمک خواهیم کرد!

تولید کننده انرژی

تولید کننده انرژی

وکلای شرکت ما می توانند قراردادها را ارزیابی کرده و در مورد آنها مشاوره دهند.

"می خواستم وکیل داشته باشم
که همیشه برای من آماده است،
حتی در آخر هفته ها "

شما می توانید تماس بگیرید Law & More برای اطلاعات بیشتر در مورد:

  • تنظیم فعالیتهای ساختمانی و صنعتی
  • حفاظت از طبیعت و چشم انداز
  • برنامه ریزی فضایی و سیاست استانی
  • مجوزهای زیست محیطی و برنامه های منطقه بندی
  • مسئولیت محیط زیست

آیا اطلاعات حقوقی بیشتری را در این باره می خواهید؟ برای کلیه سوالات و مشکلات زیست محیطی خود می توانید برای مشاوره و مشاوره حقوقی با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید مراحل قانونی را برای شرکت خود آغاز کنید. وکلای محیط زیست ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

وکلای انرژی ما آماده کمک به شما هستند:

دفتر Law & More

قوانین زیست محیطی برای شرکت شما

کدام قوانین محیط زیست برای شرکت شما اعمال می شود و آیا شما باید با وزارت مسکن ، برنامه ریزی فضایی و محیط زیست سر و کار داشته باشید ، بستگی به میزان تأثیر شرکت شما در محیط زیست دارد. در هلند ، سه دسته از شرکت ها در این زمینه تعریف می شوند:

دسته A: شرکت های این گروه کمترین تأثیر را بر محیط زیست دارند. شرکت های این گروه به ویژه از دفاتر ، بانک ها و مهدکودک ها تشکیل شده اند و حداقل تأثیر حداقل در قانون محیط زیست دارند. چنین شرکتهایی برای فعالیت خود مجبور نیستند برای فعالیتهای خود مجوز محیط زیست بگیرند و همچنین مجبور نیستند حکم فعالیت را گزارش دهند.

دسته B: شرکت هایی که تأثیر قابل توجهی در محیط دارند ، در دسته B قرار می گیرند. برای فعالیت های تجاری خود ، مانند چاپ کار و ماشین لباسشویی و تعمیر ، ملزم به گزارش فرمان فعالیت هستند. اطلاعیه ممکن است مربوط به کاربرد خاک آلوده ، رسوب و حمل زباله یا یک حادثه غیرمعمول باشد. در تعدادی از موارد ، مجوز زیست محیطی محدود (OBM) نیز باید اعمال شود.

دسته C: شرکتهای این گروه ، به عنوان مثال شرکتهای فلزکاری ، تأثیر زیادی بر محیط زیست دارند. این دسته همچنین تعهد به ارائه اطلاعات بر اساس مصوبه فعالیت ها دارند. علاوه بر این ، این شرکت ها همچنین باید برای فعالیت های تجاری خود مجوز محیط زیست را درخواست کنند. وکلای حقوق محیط زیست Law & More می تواند تعیین کند شرکت شما در کدام دسته قرار دارد و شما باید کدام تعهدات خود را رعایت کنید. همچنین می توانید از ما در درخواست جواز محیط زیست یا اخطار دادن به فرمان فعالیت ها ، از ما کمک بخواهید.

قانون محیط زیستاجازه محیط زیست

شرکتهای دسته C باید برای جواز محیط زیست درخواست کنند. بدون این مجوز ، شروع ، اصلاح یا کار یک مؤسسه ممنوع است. قبل از اعطای مجوز محیط زیست ، شرایط زیر باید رعایت شود:

  • باید یک Wm-استقرار وجود داشته باشد.
  • سازمان Wm باید در قانون اجازه محیط زیست (مقررات عمومی) منصوب شود.

براساس قانون مدیریت محیط زیست ، تأسیس Wm در نظر گرفته می شود اگر تأسیسات مربوط به یک شرکت باشد (یا اگر اندازه یک شرکت باشد) ، فعالیت در یک مکان قرار دارد و حداقل شش ماه طول می کشد (یا مرتباً به آن باز می گردد. همان محل) و فعالیت در پیوست I فرمان قانون محیط زیست گنجانده شده است.

آزمایش محیط زیست با مجوز محدود (OBM)

یک شرکت برای دو نوع فعالیت باید از OBM درخواست کند:

  • فعالیتهایی که مقام صالح باید برای آنها ارزیابی کند که آیا فعالیت برای موقعیت محلی مناسب است.
  • فعالیتهایی که ارزیابی تأثیرات زیست محیطی برای آنها اجباری است. چنین ارزیابی به ویژه بر اثرات سو ad احتمالی بر محیط زیست متمرکز است.

این فعالیتها ممکن است شامل ایجاد یک شرکت باشد ، بلکه تغییراتی نیز ایجاد کند. همچنین ممکن است که دو OBM برای یک شرکت مورد نیاز باشد. هنگامی که برای فعالیت خاصی درخواست OBM می کنید ، مرجع صالح ، معمولاً شهرداری ، فعالیت مورد نظر را قبل از شروع فعالیت خود بررسی می کند. این امر منجر به اجازه یا امتناع خواهد شد.

قانون برنامه ریزی محیط زیست

این قانون قبلاً توسط مجلس تصویب شده است و پیش بینی می شود در سال 2021 لازم الاجرا باشد. سهم اصلی قانون محیط زیست تدوین قوانین مختلف موجود برای ایجاد قانون در قانون محیط زیست شفاف تر و کاربر پسند است. حقوقدانان Law & More می تواند شما را در مورد قانون انتقالی و تغییرات احتمالی که ممکن است برای شرکت شما اعمال شود ، راهنمایی کند.

آیا می خواهید بدانید که چه چیزی Law & More می تواند برای شما به عنوان یک شرکت حقوقی در Eindhoven و Amsterdam?
سپس از طریق تلفن +31 40 369 06 80 با ما تماس بگیرید و یا نامه الکترونیکی را به آدرس زیر ارسال کنید:
آقای. تام میویس ، مشاور در Law & More - tom.meevis@lawandmore.nl
آقای. ماکسیم هوداک ، مدافع در & More - maxim.hodak@lawandmore.nl

Law & More