به وکیل حمل و نقل نیاز دارید؟
درخواست کمک های قانونی کنید

وکلای ما در قانون مجازات ویژه هستند

بررسی روشن است.

بررسی شخصی و به راحتی در دسترس است.

بررسی اول علایق شما

به راحتی در دسترس است

به راحتی در دسترس است

Law & More دوشنبه تا جمعه از ساعت 08:00 تا 22:00 و آخر هفته ها از ساعت 09:00 تا 17:00 در دسترس است

ارتباط خوب و سریع

ارتباط خوب و سریع

وکلای ما به پرونده شما گوش می دهند و یک برنامه اقدام مناسب ارائه می دهند
ارتباط خوب و سریع

رویکرد شخصی

روش کار ما اطمینان حاصل می کند که 100٪ مشتری های ما به ما توصیه می کنند و ما به طور متوسط ​​با 9.4 امتیاز می گیریم

وکیل حمل و نقل

بخش لجستیک پویا است و همیشه در حال حرکت است. با توجه به جهانی شدن تجارت ، بیشتر و بیشتر کالاها به روشهای مختلف کیلومترها منتقل می شوند. این می تواند شامل حمل و نقل از طریق دریا ، جاده ، راه آهن و هوا باشد. بسیاری از طرفین مانند مشتری ، حمل و نقل ، حمل و نقل ، بیمه گر و گیرنده در این فرآیند شرکت می کنند. از این گذشته ، کالاها توسط احزاب مختلف دریافت و مجدداً منتقل می شوند.

اگرچه این روند حمل و نقل اغلب برای همه این طرفین مشکلی ایجاد نمی کند ، اما گاهی اوقات هنوز هم می تواند به اشتباه انجام شود. هنگامی که حمل و نقل متوقف شود ، تأخیر ایجاد شده یا اینکه محموله در مسیر آسیب دیده یا گم شده است ، ممکن است سؤالاتی در مورد طرفین ایجاد کند. چه کسی مسئول است و بنابراین باید خسارات وارده را جبران کند؟ و اگر یک طرف به سادگی تعهدات خود را برآورده نکند ، چه اقداماتی می تواند انجام شود؟ جواب این سؤالها قبل از هر چیز باید در شبکه توافق نامه های بین همه این طرفین یافت شود.

علاوه بر توافق های طرفین ، هنگام رسیدگی به مسائل مربوط به قانون حمل و نقل باید مقررات بین المللی نیز در نظر گرفته شود. از این گذشته ، حمل و نقل اغلب در سطح بین المللی صورت می گیرد و از این رو از مرزهای مختلف ملی عبور می کند. بنابراین قوانین بین المللی نقش مهمی دارند. کنوانسیون های بین المللی که باید اعمال شوند بستگی به نحوه حمل و نقل دارد. به عنوان مثال ، کنوانسیون قوانین لاهه-ویسبی برای حمل و نقل دریایی اعمال می شود و کنوانسیون مونترال برای حمل و نقل هوایی اعمال می شود. به عنوان مثال ، کنوانسیون CMR در حمل و نقل جاده ای از اهمیت برخوردار است.

تصویر تام میویس

تام میویس

شریک مدیریت / وکیل

tom.meevis@lawandmore.nl

موسسه حقوقی در Eindhoven و Amsterdam

وکیل شرکت

"در طول معرفی بلافاصله برای من روشن شد
که Law & More برنامه مشخصی دارد
عمل”

با این حال ، نه تنها مرزهای ملی با قانون حمل و نقل عبور نمی کنند. حوزه های قضایی مختلف نیز در ارتباط با قانون حمل و نقل وارد شده است. به عنوان مثال ، بین قانون حمل و نقل و قانون کار ، حقوق قرارداد ، حقوقی شرکت و حقوق بین الملل یک همپوشانی واضح وجود دارد. بعلاوه ، برای مثال ، شرکت حمل کننده از زیردستان استفاده می کند و سفارشات به حمل و نقل کالا داده می شود. در این شرایط موضوعات مربوط به قانون حمل و نقل نیز می تواند بوجود آید. آیا با چنین موضوعی سر و کار دارید؟ سپس دانش گسترده و به روز در مورد امور مربوط به حوزه های فوق الذکر نیز حائز اهمیت است.

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

وکلای حمل و نقل ما آماده کمک به شما هستند:

دفتر Law & More

خدمات ما

با توجه به موارد فوق ، بخش لجستیک بیش از همه پیچیده است و جنبه های مختلفی باید در نظر گرفته شود. در Law & More ما می دانیم که تدارکات شامل هلند و اروپا و همچنین در سطح جهانی است. به همین دلیل فکر می کنیم با ترسیم توافقات (حمل و نقل) و شرایط و ضوابط عمومی یک قدم جلوتر از مشکلات احتمالی است. به عنوان مثال می تواند مسئولیت توجه به موضوعات مختلف قانون حمل و نقل را تنظیم یا از بین ببرد.

آیا در زمینه قانون حمل و نقل با خسارت بار ، رویه ها ، وصول بدهی یا موارد توقیف برخورد می کنید؟ حتی پس از آن Law & More تیم برای شما وجود دارد وکلا ما نه تنها متخصص در زمینه حقوق حمل و نقل بلکه در زمینه های حقوقی مرتبط دیگری نیز هستند. آیا هیچ سوال دیگری دارید؟ لطفا تماس بگیرید Law & More.

آیا می خواهید بدانید که چه چیزی Law & More می تواند برای شما به عنوان یک شرکت حقوقی در Eindhoven و Amsterdam?
سپس از طریق تلفن +31 40 369 06 80 با ما تماس بگیرید و یا نامه الکترونیکی را به آدرس زیر ارسال کنید:
آقای. تام میویس ، مشاور در Law & More - tom.meevis@lawandmore.nl
آقای. ماکسیم هوداک ، مدافع در & More - maxim.hodak@lawandmore.nl

Law & More