آیا به وکیل حمایت از کودک نیاز دارید؟
درخواست کمک های قانونی کنید

وکلای ما در قانون مجازات ویژه هستند

بررسی روشن است.

بررسی شخصی و به راحتی در دسترس است.

بررسی اول علایق شما

به راحتی در دسترس است

به راحتی در دسترس است

Law & More دوشنبه تا جمعه از ساعت 08:00 تا 22:00 و آخر هفته ها از ساعت 09:00 تا 17:00 در دسترس است

ارتباط خوب و سریع

ارتباط خوب و سریع

وکلای ما به پرونده شما گوش می دهند و یک برنامه اقدام مناسب ارائه می دهند
ارتباط خوب و سریع

رویکرد شخصی

روش کار ما اطمینان حاصل می کند که 100٪ مشتری های ما به ما توصیه می کنند و ما به طور متوسط ​​با 9.4 امتیاز می گیریم

حمایت از کودک

آیا شما و شریک زندگی سابق خود فرزندان دارید؟ سپس حمایت از کودک بخش مهمی از توافق های مالی است که باید در طی طلاق انجام شود. نفقه کودک مقداری است که والدین غیر پرستار در مراقبت و تربیت فرزندان سهیم هستند.

منوی سریع

سطح پشتیبانی کودک

با مشورت ، شما و شریک زندگی سابق خود می توانید در مورد میزان نفقه کودک به توافق برسید. این توافق نامه ها در یک برنامه والدین تنظیم می شوند. اگر نتوانید با هم به توافق برسید ، یکی از وکلای ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند. ما می توانیم در روند مذاکره کمک کنیم ، میزان نفقه کودک را برای شما تعیین کنیم و یک برنامه فرزندپروری تهیه کنیم. ما با انجام یک محاسبه نگهداری ، تعیین کننده حمایت کودک را کنترل می کنیم.

قاضی نه تنها به وضعیت مالی گیرنده حمایت کودک ، بلکه به وضعیت مالی پرداخت کننده نفقه کودک نیز نگاه خواهد کرد. بر اساس هر دو وضعیت ، دادگاه میزان میزان نفقه کودک را تعیین می کند.

آیلین سلامت

آیلین سلامت

وکیل دادگستری

aylin.selamet@lawandmore.nl

به وکیل طلاق احتیاج دارید؟

حمایت از کودک

هر کسب و کاری منحصر به فرد است. به همین دلیل است که شما مشاوره حقوقی را دریافت خواهید کرد که مستقیماً با کسب و کار شما مرتبط است.

ما یک رویکرد شخصی داریم و با شما در جهت یک راه حل مناسب کار می کنیم.

ما با شما می نشینیم تا یک استراتژی طراحی کنیم.

جدا زندگی کن

جدا زندگی کن

وکلای شرکت ما می توانند قراردادها را ارزیابی کرده و در مورد آنها مشاوره دهند.

آیا در شرف طلاق هستید؟

اگر چنین است، بدون شک مشکلات زیادی پیش روی شما خواهد بود. از تنظیم حمایت از همسر و فرزند گرفته تا موارد غیر مالی مانند ایجاد طرح حضانت، طلاق می تواند تأثیر قابل توجهی هم از نظر عاطفی و هم از نظر قانونی داشته باشد.

برای آماده سازی شما، اطلاعاتی را در مورد مسائل مربوط به حل و فصل طلاق در کاغذ سفید جدید خود گردآوری کرده ایم. فایل زیر را به صورت رایگان دانلود کنید و اطلاعاتی کسب کنید تا به شما کمک کند روند طلاق را به راحتی طی کنید.

"Law & More وکلا
درگیر هستند و می توانند همدلی کنند
با مشکل مشتری”

محاسبه پشتیبانی کودک

محاسبه تعمیر و نگهداری یک محاسبه نسبتاً پیچیده است زیرا فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت. Law & More خوشحال خواهید شد که محاسبه نگهداری را برای شما انجام دهیم.

تعیین نیاز
اول از همه باید نیازهای کودکان مشخص شود. این مبتنی بر درآمدها همانطور است که آنها قبل از طلاق بودند. اگر هزینه های ویژه مانند مدرسه بین المللی یا مراقبت از کودک وجود داشته باشد ، می توان بر این اساس هزینه ها را افزایش داد.

تعیین ظرفیت مالی
پس از تعیین نیازهای کودکان ، محاسبه ظرفیت تحمل بار برای هر دو طرف انجام می شود. این محاسبه تعیین می کند که آیا شخص مسئولیت نگهداری دارای ظرفیت مالی کافی برای پرداخت نفقه است یا خیر. برای تعیین ظرفیت مالی شخصی که مجبور به پرداخت نفقه است ، ابتدا باید درآمد خالص وی تعیین شود. مستمری کودک با در نظر گرفتن کلیه منابع درآمدی مانند دستمزد ، مزایا و بودجه گره خورده کودک یک درآمد اساسی است.

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

وکلای حمایت از کودکان ما آماده کمک به شما هستند:

دفتر Law & More

تخفیف مراقبت
والدینی که مجبور به پرداخت نفقه هستند و همچنین با فرزندان ارتباط برقرار کرده است ، هزینه های مراقبت از فرزندان را نیز به همراه خواهد داشت. این شامل هزینه های خرید ، رانندگی عقب و جلو می شود. در اصل ، درصد مشخصی از هزینه ها در محاسبه درج می شود

مقدار درصد به تعداد روزهای بازدید در هفته بستگی دارد. والدینی که به طور متوسط ​​یک روز در هفته هزینه مراقبت از کودک را دارد ، به عنوان مثال 15٪ تخفیف مراقبت دریافت می کند و والدینی که سه روز در هفته از کودک مراقبت می کند ، 35٪ تخفیف مراقبت دریافت می کند.

مقایسه ظرفیت حمل
آخرین مرحله برای محاسبه قد حمایت کودک ، ایجاد معادله تحمل بار است. در این معادله ، هزینه های کودکان متناسب با وسایل پشتیبانی آنها بین شما و همسر سابق شما تقسیم می شود. ظرفیت شخص دارای حق نگهداری با ظرفیت شخص متعهد به پرداخت هزینه مقایسه می شود. پس از آن هر تخفیف مراقبت در صورت لزوم اعمال و تنظیم می شود. دامنه حمایت در درجه اول برای حمایت از کودکان در نظر گرفته شده است. اگر پس از آن هنوز جایی وجود داشته باشد ، قاضی همچنین می تواند نفقه شریک خالص را تعیین کند.

آیا می خواهید بدانید وضعیت مالی شما پس از طلاق شما چگونه خواهد بود؟ لطفا تماس بگیرید Law & More و با هم می توانیم تعیین کنیم که چه مقدار حمایت از کودک را باید پرداخت یا دریافت کنید.

تغییر پشتیبانی کودک

حمایت از کودک

اگر امکان تغییر نفقه کودک با مشورت با همسر سابق شما وجود ندارد ، می توانیم درخواست دادگاه را برای شما در دادگاه ارائه دهیم. ما می توانیم این کار را انجام دهیم در صورت بروز شرایط تغییر یافته یا اگر طبق گفته شما ، دادگاه بر اساس اطلاعات نادرست یا ناقص ، نگهداری را به ترتیب اصلی تعیین کرده است.

برای مثال می توانید به موقعیت های زیر فکر کنید:

  • اخراج یا بیکاری
  • حذف بچه ها
  • کار جدید یا متفاوت
  • ازدواج مجدد، زندگی مشترک یا وارد شدن به یک شراکت ثبت شده
  • تغییر ترتیب تماس

آیا می خواهید بدانید که چه چیزی Law & More می تواند برای شما به عنوان یک شرکت حقوقی در Eindhoven و Amsterdam?
سپس از طریق تلفن +31 40 369 06 80 با ما تماس بگیرید و یا نامه الکترونیکی را به آدرس زیر ارسال کنید:
آقای. تام میویس ، مشاور در Law & More - tom.meevis@lawandmore.nl
آقای. ماکسیم هوداک ، مدافع در & More - maxim.hodak@lawandmore.nl

Law & More