درخواست بانر برای مهاجران بسیار ماهرانه؟
درخواست کمک های قانونی کنید

وکلای ما در قانون مجازات ویژه هستند

بررسی روشن است.

بررسی شخصی و به راحتی در دسترس است.

بررسی اول علایق شما

به راحتی در دسترس است

به راحتی در دسترس است

Law & More دوشنبه تا جمعه از ساعت 08:00 تا 22:00 و آخر هفته ها از ساعت 09:00 تا 17:00 در دسترس است

ارتباط خوب و سریع

ارتباط خوب و سریع

وکلای ما به پرونده شما گوش می دهند و یک برنامه اقدام مناسب ارائه می دهند
ارتباط خوب و سریع

رویکرد شخصی

روش کار ما اطمینان حاصل می کند که 100٪ مشتری های ما به ما توصیه می کنند و ما به طور متوسط ​​با 9.4 امتیاز می گیریم

مهاجر بسیار ماهر - وکیل مهاجرت

برنامه مهاجرت دانش در سیاست بیگانگان هلندی این امکان را برای شرکت ها فراهم می آورد تا مهاجران دانش را نسبتاً سریع و به راحتی جذب کنند. کارمندان دارای مهارت بالا از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا می توانند در هلند مثلا یک مقام ارشد مدیریتی یا به عنوان یک متخصص در شرایط مطلوب این طرح کار کنند. با این حال ، هم مهاجر دانش و هم کارفرمایان باید تعدادی از شرایط را رعایت کنند.

منوی سریع

شرایط مهاجر بسیار ماهر

آیا شما یک مهاجر دانشی هستید و آیا می خواهید به اقتصاد دانش هلند کمک کنید؟ در این صورت ، ابتدا به اجازه اقامت احتیاج دارید. قبل از اعطای اجازه اقامت ، باید با کارفرمای یا پژوهشگاه هلند توافق نامه استخدام داشته باشید که توسط IND به عنوان یک حامی شناخته شده تعیین شده است و در فهرست عمومی حامیان شناخته شده قرار می گیرد. شما همچنین باید درآمد کافی کسب کنید و باید در مورد حقوق با توجه به بازار با کارفرمای خود موافقت کنید.

آیلین سلامت

آیلین سلامت

وکیل دادگستری

aylin.selamet@lawandmore.nl

وکلای مهاجرت ما برای شما آماده هستند

Law and More

درخواست اجازه اقامت

آیا می خواهید در هلند زندگی کنید؟
ما می توانیم به شما کمک کنیم.

کسب و کار خانواده

اتحاد خانواده

با خانواده ات نیستی یا خانواده با تو نیستند؟ کشف کنید که ما چه کاری می توانیم برای شما انجام دهیم.

تصویر کارگر

مهاجرت آزمایشگاهی

آیا می خواهید در هلند کار و زندگی کنید؟ ما می توانیم کل فرآیند درخواست را ترتیب دهیم.

آیا می خواهید یک کارمند خارجی به صورت قانونی در هلند کار کند؟ تماس بگیرید.

"Law & More وکلا
درگیر هستند و می توانند همدلی کنند
با مشکل مشتری”

علاوه بر این ، تعدادی از (شرایط اضافی) شما را به عنوان یک مهاجر ماهر برای شما اعمال می کند. چه شرایطی دقیقا به وضعیت شخصی شما بستگی دارد. در Law & More، وکلای مهاجرت یک رویکرد سریع و شخصی دارند. آنها خوشحال خواهند شد که در درخواست شما به شما کمک کنند. قبل از شروع برنامه ، متخصصان ما تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهند تا با تعجب روبرو نشوید.

نه تنها شما بلکه شرکتی که می خواهید کار کنید باید شرایط خاصی را رعایت کنید. آیا شما شرکتی هستید که می خواهید یک مهاجر ماهر را استخدام کنید؟ در این حالت ، اول از همه باید توسط IND به عنوان یک حامی شناخته شوید. قابلیت اطمینان و استمرار شرکت شما مهم است. آیا شرکت شما به عنوان یک حامی شناخته می شود؟ در این حالت شرکت شما باید به تعهدات زیر عمل کند: وظیفه اداره ، وظیفه ارائه اطلاعات و وظیفه مراقبت. آیا شرکت شما در انجام این کار کوتاهی می کند؟ اگر چنین است ، این ممکن است به عقب نشینی از حمایت به عنوان یک حامی منجر شود.

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

وکلای مهاجرت ما آماده کمک به شما هستند:

دفتر Law & More

درخواست مهاجرت دانش

آیا اجازه اقامت به شما اعطا شده است؟ در این صورت مدت اعتبار اجازه اقامت شما برابر با مدت قرارداد کار شما با حداکثر 5 سال خواهد بود. مجوز را می توان به طور نامحدود تمدید کرد.

در طول مدت اعتبار اجازه اقامت خود ، می توانید کارفرمای را به عنوان یک مهاجر ماهر تغییر دهید و به شرکتی دیگر بپیوندید که توسط IND به عنوان یک حامی شناخته شده باشد. هم کارفرمای قدیمی و هم کارفرمای جدید باید طی چهار هفته تغییر شغل شما را به IND گزارش دهند.

آیا به عنوان یک مهاجر بسیار ماهر بیکار می شوید؟ در این حالت ، شما از روز پایان کار خود می توانید یک دوره جستجو سه ماه داشته باشید. اگر در مدت زمان جستجو نتوانید به عنوان یک مهاجر با مهارت و کارفرمای (حامی) دیگر عضو شوید ، IND مجوز شما را لغو می کند.

کارت آبی اروپا

مهاجر بسیار ماهر

از ژوئن 2011 ، یک مهاجر ماهر علاوه بر اجازه اقامت مورد نیاز می تواند برای کارت آبی اتحادیه اروپا (کارت آبی اتحادیه اروپا) نیز درخواست کند. کارت آبی اتحادیه اروپا یک اقامت و اجازه کار ترکیبی برای مهاجران ماهر و دارای تابعیت یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.

کارت آبی اروپا مزایای زیادی را به مهاجر ماهر ارائه می دهد. اول از همه ، کارفرمای مهاجر بسیار ماهر نیازی نیست که توسط IND به عنوان یک حامی شناخته شود. علاوه بر این ، به عنوان یک مهاجر ماهر ، که دارای کارت آبی اروپایی نیز هست ، می توانید بعد از 18 ماه کار در هلند به مدت XNUMX ماه در یک کشور عضو دیگر مشغول به کار شوید ، مشروط بر اینکه شرایط موجود در آن کشور عضو را برآورده کنید.

برای اینکه بتوانید کارت آبی اروپا را دریافت کنید ، باید شرایط سخت تری نسبت به مجوز اقامت به عنوان یک مهاجر بسیار ماهر داشته باشید. به عنوان مثال ، شما باید 12 ماه یا بیشتر قرارداد کار داشته باشید ، حداقل یک دوره کارشناسی 3 ساله در آموزش عالی (hbo) را گذرانده باشید و حداقل آستانه دستمزد کارت آبی را در هر ماه دریافت کنید.

تیم وکلای حقوق مهاجرت ما شما را راهنمایی کرده و درخواستی را برای شما به IND ارائه می دهند. آیا این را دوست دارید یا سؤال دیگری دارید و توصیه ای را می خواهید؟ لطفا تماس بگیرید Law & More. ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

آیا می خواهید بدانید که چه چیزی Law & More می تواند برای شما به عنوان یک شرکت حقوقی در Eindhoven و Amsterdam?
سپس از طریق تلفن +31 40 369 06 80 با ما تماس بگیرید و یا نامه الکترونیکی را به آدرس زیر ارسال کنید:
آقای. تام میویس ، مشاور در Law & More - tom.meevis@lawandmore.nl
آقای. ماکسیم هوداک ، مدافع در & More - maxim.hodak@lawandmore.nl

Law & More