می توانید ثبت نام کنید-یک شرکت-در-یک-مجازی-دفتر آدرس

آیا می توانید یک شرکت را در یک آدرس دفتر مجازی ثبت کنید؟

یک سوال رایج در بین کارآفرینان این است که آیا می توانید یک شرکت را در یک آدرس دفاتر مجازی ثبت کنید یا خیر. در مورد خبری که اغلب درباره شرکتهای خارجی با آدرس پستی در هلند می خوانید. داشتن شرکت های به اصطلاح PO Box دارای مزایای آن است. اکثر کارآفرینان می دانند که این امکان وجود دارد ، اما اینکه چگونه شما آن را مدیریت کرده اید و کدام الزامات لازم را برای برآورده کردن دارید ، هنوز برای بسیاری مشخص نیست. همه این کارها با ثبت نام در اتاق بازرگانی آغاز می شود. حتی اگر در خارج از کشور زندگی می کنید ، می توانید شغل خود را نیز ثبت کنید. با این حال ، یک درخواست اصلی وجود دارد: شرکت شما باید یک آدرس بازدید کننده هلندی داشته باشد یا فعالیت های تجاری شرکت شما باید در هلند انجام شود.

کارگاه الزامات قانونی

شما به عنوان صاحب یک وب شاپ در قبال مشتری تعهدات قانونی دارید. داشتن سیاست بازگشت اجباری است ، شما می توانید در مورد س customerالات مشتری قابل دسترسی باشید ، شما مسئول گارانتی هستید و لازم است حداقل یک گزینه پس از پرداخت پرداخت کنید. در مورد خرید مصرف کننده ، تقاضا نیز این است که مصرف کننده مجبور نیست بیش از 50٪ از مبلغ خرید را پیش پرداخت کند. البته اگر مصرف کننده داوطلبانه این کار را انجام دهد ، مجاز به پرداخت کامل است اما خرده فروش (وب) مجاز به تعهد نیست. این تقاضا فقط هنگام خرید محصولات اعمال می شود ، برای خدمات ، پیش پرداخت کامل مورد نیاز است.

آیا ذکر یک آدرس اجباری است؟

محل اطلاعات تماس باید به طور واضح و منطقی در میزگاه وب پیدا شود. دلیل این امر این است که مشتری حق دارد بداند با چه کسی تجارت می کند. این شرط توسط قانون پشتیبانی می شود و بنابراین برای هر فروشگاه اینترنتی الزامی است.

اطلاعات تماس از سه بخش تشکیل شده است:

  • هویت شرکت
  • اطلاعات تماس با شرکت
  • آدرس جغرافیایی شرکت.

هویت شرکت به معنی جزئیات ثبت شرکت از جمله شماره اتاق بازرگانی ، شماره مالیات بر ارزش افزوده و نام شرکت است. جزئیات تماس داده هایی است که مصرف کنندگان می توانند برای تماس با وب شاپ استفاده کنند. آدرس جغرافیایی به آدرسی گفته می شود که شرکت تجارت خود را از آنجا انجام می دهد. آدرس جغرافیایی باید یک آدرس بازدید پذیر باشد و نمی تواند یک آدرس صندوق پستی باشد. آیا در بسیاری از فروشگاه های کوچک اینترنتی ، آدرس مخاطب همان آدرس جغرافیایی است. رعایت الزامات ارائه اطلاعات تماس ممکن است دشوار باشد. در اینجا می توانید بیشتر بخوانید که چگونه هنوز می توانید این نیاز را برآورده کنید.

آدرس مجازی

اگر نمی خواهید در وب شاپ خود یک آدرس بازدیدکننده داشته باشید ، می توانید از یک آدرس دفتر مجازی استفاده کنید. این آدرس را می توان توسط سازمانی که به آن اجاره پرداخت می کنید نیز مدیریت کرد. این نوع سازمان ها خدمات مختلفی از جمله ردیابی و ارسال اقلام پستی را نیز دارند. داشتن آدرس هلندی برای اعتماد بازدیدکنندگان وب شاپ شما خوب است.

برای کی؟

ممکن است به چند دلیل به یک آدرس دفتر مجازی احتیاج داشته باشید. آدرس دفتر مجازی بیشتر برای موارد زیر است:

  • افرادی که در خانه کار می کنند؛ که می خواهند تجارت و زندگی خصوصی را جدا نگه دارند.
  • افرادی که تجارت در خارج از کشور انجام می دهند ، بلکه سعی در حفظ دفتر در هلند دارند.
  • افرادی که دارای شرکتی در هلند هستند و دوست دارند یک دفتر مجازی داشته باشند.

تحت شرایط خاص ، یک آدرس مجازی ممکن است در اتاق تجارت ثبت شود.

ثبت نام در اتاق بازرگانی

در طی مراحل درخواست ، یک یا چند شعبه از شرکت شما ثبت می شود. در این فرآیند هم آدرس پستی و هم آدرس بازدید کننده ثبت می شوند. آدرس بازدید فقط درصورتی اعمال می شود كه ثابت كنید شعبه شما در آنجا واقع شده است. این را می توان با استفاده از قرارداد اجاره تأیید کرد. این امر در صورتی که شرکت شما در یک مرکز تجاری واقع شده باشد صدق می کند. اگر قرارداد اجاره نشان می دهد که به طور دائم یک دفتر (فضا) اجاره می کنید ، می توانید این موضوع را به عنوان آدرس بازدید خود در ثبت تجارت ثبت کنید. داشتن آدرس اجاره دائم به معنای این نیست که همیشه باید حضور داشته باشید بلکه باید این توانایی را داشته باشید که در صورت لزوم حضور دائمی داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر یک میز یا دفتر را به مدت دو ساعت در هفته اجاره می دهید ، برای پاسخگویی به شرایط لازم برای ثبت شرکت خود کافی نیست.

برای ثبت شرکت خود ، باید چندین سند در دسترس داشته باشید:

  • فرم ثبت نام اتاق بازرگانی؛
  • قرارداد اجاره امضا شده ، - خرید ، - یا اجاره نامه از آدرس بازدید کننده هلندی.
  • کپی قانونی از اثبات هویت معتبر (می توانید این کار را با سفارت هلند یا یک دفتر اسناد رسمی ترتیب دهید).
  • یک نسخه اصلی یا کپی قانونی از ثبت احوال نفوس شهرداری خارجی که در آن زندگی می کنید ، یا سند دیگری از یک سازمان رسمی که آدرس خارجی شما را بیان می کند.

مقررات اتاق بازرگانی در مورد "دفتر مجازی"

در سالهای اخیر مشاهده شده است که یک دفتر مجازی دفتری است که در آن یک شرکت مستقر است اما کار واقعی در آن اجرا نمی شود. دو سال پیش ، اتاق بازرگانی قوانین دفتر کار مجازی را تغییر داد. در گذشته معمول بود که شرکت های موسوم به "شبح" مشاغل خود را در یک آدرس دفتر مجازی تسویه می کردند. به منظور جلوگیری از فعالیت های غیرقانونی ، اتاق بازرگانی بررسی می کند که آیا این شرکت ها دفتر مجازی دارند که فعالیت های خود را نیز از همین آدرس انجام می دهند یا خیر. اتاق بازرگانی این عمل تجاری پایدار را می خواند. این بدان معنا نیست که کارآفرینانی که دفتر مجازی دارند نیز باید به طور دائم در آنجا حضور داشته باشند ، اما به این معنی است که آنها باید توانایی حضور دائمی در صورت لزوم را داشته باشند.

اگر در مورد این وبلاگ سؤالی دارید یا با اتاق تجارت مشکل دارید ، لطفا با وکلا تماس بگیرید Law & More. ما به سوالات شما پاسخ خواهیم داد و در صورت لزوم کمکهای حقوقی ارائه خواهیم کرد.

Law & More