اگر قادر به انجام تعهدات نفقه خود نیستید چه کاری باید انجام دهید؟ تصویر

اگر قادر به انجام تعهدات نفقه خود نیستید چه کاری باید انجام دهید؟

نفقه کمک هزینه ای به همسر و فرزندان سابق است که به عنوان مشارکت در امر نگهداری است. از شخصی که باید نفقه بپردازد نیز به عنوان بدهکار نگهداری یاد می شود. از دریافت کننده نفقه غالباً به عنوان شخصی که حق تأمین هزینه دارد ، یاد می شود. نفقه مبلغی است که شما باید به طور منظم پرداخت کنید. در عمل نفقه ماهانه پرداخت می شود. اگر نسبت به شریک زندگی قبلی یا فرزند خود وظیفه نگهداری داشته باشید نفقه مدیون هستید. در صورت عدم توانایی تأمین مخارج زندگی خود ، تعهد نگهداری در قبال همسر سابق شما بوجود می آید. شرایط ممکن است شما را در پرداخت نفقه به همسر سابق خود منع کند. ممکن است درآمد شما به دلیل بحران کرونا تغییر کرده باشد. اگر شما تعهدی به پرداخت نفقه دارید که نمی توانید آن را تأمین کنید ، بهترین روش برای اقدام چیست؟

تعهدات نفقه 1X1_ تصویر

تعهد نگهداری

اول از همه ، عاقلانه است که با طلبکار نگهداری ، شریک سابق خود تماس بگیرید. می توانید به آنها اطلاع دهید که درآمد شما تغییر کرده و قادر به انجام تعهد نگهداری نیستید. می توانید برای رسیدن به توافق تلاش کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید موافقت کنید که بعداً به تعهد خود عمل کنید یا نفقه کاهش می یابد. بهتر است این توافق نامه ها به صورت کتبی ثبت شود. اگر در این زمینه به کمک نیاز دارید ، زیرا ممکن است نتوانید با هم به توافق برسید ، می توانید با یک واسطه تماس بگیرید تا توافق های خوبی انجام شود.

اگر دستیابی به توافق با هم امکان پذیر نیست ، باید بررسی شود که آیا تعهد نگهداری توسط دادگاه تأیید شده است یا خیر. این بدان معنی است که تعهد نگهداری رسماً توسط دادگاه وضع شده است. در صورت عدم تأیید تعهد ، طلبکار نگهداری به راحتی قادر به اجرای پرداخت نخواهد بود. در این صورت هیچ دادرسی از نظر قانونی به طور مستقیم قابل اجرا توسط دادگاه وجود ندارد. یک آژانس جمع آوری ، مانند LBIO (دفتر Landelijk Inning Onderhouddsbijdragen) ، نمی تواند پول را جمع آوری کند. اگر این تعهد از نظر قانونی قابل اجرا باشد ، طلبکار نگهداری باید در اسرع وقت اقدام کند. پس از آن شخص مجاز به نگهداری می تواند مجموعه ای را برای تصرف مثلاً درآمد یا اتومبیل شما آغاز کند. اگر می خواهید از این امر جلوگیری کنید ، عاقلانه است که در اسرع وقت از وکیل مشاوره بگیرید.

متعاقباً ، یک اختلاف اجرایی می تواند در دادرسی های مختصر آغاز شود. این روش همچنین به عنوان یک روش فوری شناخته می شود. در این روش شما از قاضی می خواهید که امکان اجرای پرداخت را از طلبکار نگهداری محروم کند. اصولاً قاضی باید به تعهد نگهداری احترام بگذارد. با این حال ، اگر یک نیاز مالی وجود داشته باشد که پس از تصمیم نگهداری وجود داشته باشد ، ممکن است از قانون سو استفاده شود. بنابراین ممکن است در موارد خاص استثنائاتی در مورد تعهد نگهداری ایجاد شود. بحران کرونا ممکن است دلیلی برای این امر باشد. بهتر است این مورد توسط وکیل ارزیابی شود.

همچنین می توانید نفقه را تغییر دهید. اگر انتظار دارید که مشکلات مالی بیشتر طول بکشد ، این یک انتخاب واقع بینانه است. سپس باید روشی را برای تغییر تعهد نگهداری شروع کنید. در صورت «تغییر شرایط» میزان نفقه قابل تغییر است. این در صورتی است که پس از قضاوت در مورد تعهد نگهداری درآمد شما تغییر چشمگیری کرده باشد.

بیکاری یا تسویه بدهی معمولاً شرایط دائمی نیستند. در چنین مواردی ، قاضی ممکن است موقتاً وظیفه نگهداری شما را کاهش دهد. قاضی همچنین می تواند تصمیم بگیرد که شما مجبور به پرداخت هیچ چیز نیستید. آیا ترجیح می دهید کمتر کار کنید یا حتی کار را متوقف کنید؟ پس این تصمیم خود شماست. سپس قاضی با تعدیل تعهد شما در پرداخت نفقه موافقت نخواهد کرد.

همچنین ممکن است اینگونه باشد که شما هرگز قاضی در این پرونده مشارکت نکرده و یا از عهده حمایت از همسر خود بپردازید. در این صورت ، در اصل می توانید پرداخت نفقه را متوقف یا کاهش دهید بدون اینکه این امر عواقب مستقیمی برای شما داشته باشد. این به این دلیل است که شریک سابق شما عنوان قابل اجرایی ندارد و بنابراین نمی تواند اقدامات جمع آوری را انجام دهد و درآمد یا دارایی شما را تصرف کند. کاری که شریک سابق شما می تواند در این مورد انجام دهد ، ارائه دادخواست (یا تشکیل پرونده احضاریه) برای درخواست تحقق / لغو توافق نامه نگهداری است.

صرف نظر از اینکه یک تعهد نگهداری توسط دادگاه مجازات شده است یا خیر ، توصیه ما همچنان باقی است: پرداخت ناگهانی را متوقف نکنید! ابتدا با شریک قبلی خود مشورت کنید. اگر این مشاوره به راه حلی منجر نشود ، همیشه می توانید مراحل قانونی را در دادگاه آغاز کنید.

آیا در مورد نفقه س questionsالی دارید یا می خواهید تقاضای نفقه کنید ، آن را تغییر دهید یا آن را متوقف کنید؟ پس لطفا تماس بگیرید Law & More. در Law & More ما می فهمیم که طلاق و وقایع بعدی می تواند عواقب گسترده ای بر زندگی شما داشته باشد. به همین دلیل است که ما رویکرد شخصی داریم. همراه با شما و احتمالاً شریک سابق شما ، می توانیم وضعیت قانونی شما را در طول جلسه بر اساس مستندات تعیین کنیم و سعی کنیم با توجه به (محاسبه) دوباره نفقه ، به چشم انداز یا خواسته های شما نگاه کنیم و سپس ثبت کنیم آنها علاوه بر این ، ما می توانیم در یک روش احتمالی نفقه به شما کمک کنیم. وکلا در Law & More در زمینه حقوق خانواده متخصص هستند و خوشحال هستند که احتمالاً همراه با شریک زندگی شما را در این روند راهنمایی می کنند.

Law & More