پس از دستگیری: حضانت

پس از دستگیری: حضانت

آیا به ظن ارتکاب جنایت دستگیر شده اید؟ سپس پلیس معمولاً شما را به مرکز پلیس منتقل می کند تا شرایطی را که در آن ارتکاب جرم مرتکب شده و نقش شما به عنوان مظنون را بررسی کند. پلیس برای رسیدن به این هدف ممکن است شما را تا نه ساعت بازداشت کند. ساعت بین نیمه شب تا ساعت نه صبح حساب نمی شود. در این مدت ، شما در مرحله اول بازداشت موقت هستید.

پس از دستگیری: حضانت

حضانت مرحله دوم بازداشت موقت است

این احتمال وجود دارد که نه ساعت کافی نباشد و پلیس برای تحقیقات بیشتر به زمان بیشتری نیاز دارد. آیا دادستان عمومی تصمیم می گیرد که شما (به عنوان یک مظنون) برای تحقیقات بیشتر در ایستگاه پلیس بمانید؟ سپس دادستان عمومی دستور بیمه را می دهد. با این حال ، دستور العمل بیمه نمی تواند به سادگی توسط مدعی العموم صادر شود. این به این دلیل است که تعدادی از شرایط باید رعایت شود. به عنوان مثال ، باید شرایط زیر وجود داشته باشد:

  • پلیس از خطر فرار می ترسد.
  • پلیس می خواهد با شاهدان مقابله کند یا از تأثیرگذاری بر شاهدان جلوگیری می کند.
  • پلیس می خواهد شما را از مداخله در تحقیقات ممانعت کند.

علاوه بر این ، حکم می تواند تنها در صورتی صادر شود که به یک جرم کیفری که برای آن بازداشت قبل از محاکمه مجاز است ، صادر شود. به عنوان یک قاعده کلی ، بازداشت پیش از محاکمه در مورد جرائم کیفری مجازات با حبس از چهار سال یا بیشتر ممکن است. نمونه ای از یک جرم کیفری که برای آن بازداشت قبل از مجاز مجاز است سرقت ، کلاهبرداری یا یک جرم مواد مخدر است.

اگر دستورالعملی برای بیمه توسط دادستان عمومی صادر شود ، پلیس می تواند با این دستور ، که شامل جرم جنایی که به آن مظنون هستید ، شما را به مدت سه روز از جمله ساعات شب در کلانتری بازداشت کند. علاوه بر این ، این دوره سه روزه ممکن است یک بار با سه روز دیگر در مواقع اضطراری تمدید شود. در چارچوب این برنامه افزودنی ، علاقه به تحقیق باید بر علیه منافع شخصی شما به عنوان یک مظنون وزن شود. علاقه مندی تحقیق شامل ، ترس از خطر پرواز ، سؤال بیشتر یا جلوگیری از مانع تحقیقات است. علاقه شخصی ممکن است شامل ، به عنوان مثال مراقبت از شریک زندگی یا فرزند ، حفظ شغل یا شرایطی مانند تشییع جنازه یا عروسی باشد. درمجموع ، ممکن است بیمه حداکثر 6 روز طول بکشد.

شما نمی توانید نسبت به حضانت یا تمدید آن اعتراض یا تجدید نظر کنید. اما ، به عنوان یک مظنون ، باید به قاضی مراجعه کنید و می توانید شکایت خود را در مورد هرگونه بی نظمی در بازداشت یا حضانت به دادرس معاینه ارسال کنید. عاقلانه است که قبل از انجام این کار با یک وکیل دادگستری مشورت کنید. از این گذشته ، اگر در بازداشت به سر می برید ، حق دارید از یک وکیل کمک بگیرید. آیا این را می دانید؟ سپس می توانید نشان دهید که می خواهید از وکیل خود استفاده کنید. پلیس سپس به او نزدیک می شود. در غیر اینصورت از وکیل انتخاب وظیفه کمک دریافت خواهید کرد. سپس وكیل شما می تواند بررسی كند كه آیا در هنگام دستگیری یا تحت بیمه هیچ گونه بی نظمی وجود دارد یا خیر یا بازداشت موقت در وضعیت شما مجاز بوده است.

بعلاوه ، یک وکیل می تواند در زمان بازداشت موقت به حقوق و تعهدات شما اشاره کند. از این گذشته ، در طول مرحله اول و دوم بازداشت موقت ، صدای شما شنیده خواهد شد. معمول است که پلیس با تعدادی س aال در مورد وضعیت شخصی شما شروع می کند. در این زمینه ، پلیس ممکن است از شما بخواهد شماره تلفن و رسانه های اجتماعی خود را ارائه دهید. لطفا توجه داشته باشید: هر جوابی که به این س socialالات "اجتماعی" پلیس می دهید ، می تواند علیه شما در تحقیقات مورد استفاده قرار گیرد. سپس پلیس از شما در مورد جرائم کیفری که معتقد است ممکن است در آنها دست داشته باشید س askال خواهد کرد. مهم است که بدانید شما به عنوان یک مظنون حق سکوت دارید و می توانید از آن استفاده کنید. استفاده از حق سکوت ممکن است منطقی باشد ، زیرا شما هنوز نمی دانید پلیس در طول بیمه نامه چه مدارکی علیه شما دارد. اگرچه قبل از این سوالات "شغلی" ، پلیس باید به شما اطلاع دهد که شما ملزم به پاسخ دادن به سوالات نیستید ، اما این همیشه اتفاق نمی افتد. علاوه بر این ، وکیل می تواند در مورد عواقب احتمالی استفاده از حق سکوت به شما اطلاع دهد. از این گذشته ، استفاده از حق سکوت بدون خطر نیست. همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد در وبلاگ ما بیابید: حق سکوت در امور جنایی.

اگر مدت بازداشت (تمدید شده) منقضی شده باشد ، گزینه های زیر موجود است. اول از همه ، دادستان عمومی ممکن است احساس کند که دیگر نیازی به بازداشت به خاطر تحقیقات ندارید. در این صورت دادستان عمومی دستور آزادی شما را صادر می کند. همچنین ممکن است این مورد اتفاق بیفتد که دادستان عمومی فکر می کند که تحقیقات اکنون به اندازه کافی پیشرفت کرده است تا بتواند در مورد روند بعدی وقایع ، تصمیم نهایی را اتخاذ کند. اگر دادستان عمومی تصمیم بگیرد که شما بیشتر بازداشت شوید ، به قاضی معرفی می شوید. سپس قاضی خواهان بازداشت شما خواهد شد. قاضی همچنین تعیین خواهد کرد که آیا شما به عنوان یک مظنون باید در بازداشت باشید. در این صورت ، شما نیز در مرحله بعدی بازداشت قبل از محاکمه قرار دارید.

At Law & More، ما می دانیم که هم دستگیری و هم بازداشت یک رویداد مهم است و می تواند عواقب بسیار دور برای شما داشته باشد. بنابراین مهم است که شما از روند وقایع مربوط به این مراحل در روند جنایی و حقوقی که در دوره ای که در بازداشت دارید ، به خوبی آگاه باشید. Law & More وکلا در زمینه حقوق جزا متخصص هستند و خوشحال هستند که در بازداشت پیش از موعد به شما کمک می کنند. اگر سؤال دیگری در مورد حضانت دارید ، با وکلا تماس بگیرید Law & More.

Law & More