شریک سابق حق نگهداری نمی خواهد کار کند - تصویر

شریک سابق دارای حق نگهداری نمی خواهد کار کند

در هلند ، هزینه نگهداری کمک مالی به هزینه های زندگی شریک زندگی قبلی و فرزندان بعد از طلاق است. مبلغی است که ماهانه دریافت می کنید یا باید آن را پرداخت کنید. اگر درآمد کافی برای تأمین هزینه زندگی خود ندارید ، حق نفقه دارید. اگر درآمد کافی برای تأمین هزینه های زندگی خود را دارید اما شریک سابق شما این هزینه را ندارد ، ممکن است از شما خواسته شود نفقه پرداخت کنید. استاندارد زندگی در زمان ازدواج در نظر گرفته می شود. اعطای حمایت همسر براساس نیاز طرف حق و توانایی مالی طرف مکلف است. در عمل ، این اغلب موضوع بحث طرفین است. ممکن است همسر سابق شما ادعای نفقه کند در حالی که او واقعاً می تواند خودش کار کند. شاید این مسئله را بسیار ناعادلانه بدانید ، اما در چنین حالتی چه کاری می توانید انجام دهید؟

حمایت همسر

فرد مدعی حمایت همسر باید بتواند ثابت کند که درآمد کافی یا کافی برای تأمین هزینه زندگی خود ندارد و همچنین قادر به ایجاد این درآمد نیست. اگر حق حمایت از همسر را دارید ، نقطه شروع این است که باید تمام تلاش خود را برای تأمین هزینه های زندگی خود انجام دهید. این وظیفه از قانون نشات می گیرد و به آن تعهد تلاش نیز می گویند. این بدان معناست که از شریک سابق حق نفقه انتظار می رود در دوره ای که نفقه می گیرد به دنبال کار باشد.

الزام به تلاش در عمل مورد بسیاری از دعاوی است. طرف متعهد غالباً عقیده دارد که طرف ذی حق می تواند از این طریق کار کند و درآمدزایی کند. با انجام این کار ، طرف متعهد غالباً موضعی را اتخاذ می کند که گیرنده باید بتواند پول کافی برای تأمین زندگی خود را بدست آورد. برای حمایت از دیدگاه خود ، طرف متعهد می تواند شواهدی را ارائه دهد ، به عنوان مثال دوره (های) آموزشی و به دنبال آن مشاغل دریافت کننده و موجود. به این ترتیب ، طرف متعهد سعی می کند تا روشن کند که هیچگونه هزینه نگهداری یا حداقل حداقل ممکن ممکن نیست پرداخت شود.

از رویه قضایی نتیجه می شود که تعهد طلبکار نگهداری در تلاش برای یافتن شغل نباید به راحتی مورد توجه قرار گیرد. طلبکار نگهداری باید ثابت کند و ثابت کند که برای تولید (بیشتر) ظرفیت درآمد تلاش کافی کرده است. بنابراین ، طلبکار نگهداری باید ثابت کند که نیازمند است. منظور از «نشان دادن» و «انجام كافي» تلاش در عمل براي هر مورد خاص ارزيابي مي شود.

در برخی موارد ، طلبکار نگهداری را نمی توان در مقابل این تعهد تلاش نگه داشت. برای مثال می توان در میثاق طلاق توافق کرد. شما همچنین می توانید به وضعیت زیر که در عمل بوجود آمده است فکر کنید: طرفین طلاق گرفته اند و شوهر باید هزینه شریک زندگی و فرزند خود را پرداخت کند. بعد از 7 سال ، او از دادگاه می خواهد نفقه را کاهش دهد ، زیرا فکر می کند زن باید بتواند از این پس نفقه خود را تأمین کند. در جلسه دادرسی به نظر می رسید که زوجین هنگام طلاق توافق کرده اند که زن روزانه از فرزندان مراقبت کند. هر دو کودک مشکلات پیچیده ای داشتند و نیاز به مراقبت های ویژه داشتند این زن تقریباً 13 ساعت در هفته به عنوان کارمند موقت کار می کرد. از آنجا که او سابقه کار کمی داشت ، بخشی از آن به دلیل مراقبت از کودکان ، یافتن شغل دائمی برای او آسان نبود. درآمد فعلی وی کمتر از سطح کمک های اجتماعی بود. در این شرایط ، نمی توان از زن خواسته است که تعهد خود را در انجام تلاش و گسترش کار خود بطور کامل انجام دهد تا دیگر مجبور نباشد به حمایت همسر اعتماد کند.

مثال فوق نشان می دهد که برای طرف متعهد مهم است که مراقب این باشد که آیا گیرنده به تعهد خود در تلاش برای ایجاد درآمد عمل می کند یا خیر. اگر شواهد خلاف این را نشان دهد یا سو other ظن دیگری در مورد عدم تحقق تعهد درآمدزایی وجود داشته باشد ، ممکن است عاقلانه باشد که طرف متعهد مراحل قانونی را آغاز کند تا بار دیگر تعهد نگهداری بررسی شود. وکلای باتجربه حقوق خانواده ما خوشحال خواهند شد که موقعیت شما را به شما اطلاع دهند و در چنین دادرسی به شما کمک کنند.

آیا در مورد نفقه سوالی دارید یا می خواهید تقاضای نفقه کنید ، تغییر دهید یا آن را فسخ کنید؟ سپس با وکلای حقوق خانواده در تماس بگیرید Law & More. وکلای ما در محاسبه نفقه تخصص دارند. علاوه بر این ، ما می توانیم در مراحل احتمالی نگهداری به شما کمک کنیم. وکلا در Law & More در زمینه حقوق شخصی و خانواده متخصص هستند و با کمال میل شما را در این روند ، احتمالاً همراه با شریک زندگی خود راهنمایی می کنند.

Law & More