طرح مهاجران با مهارت بالا هلندی 2018 - تصویر

طرح مهاجران با مهارت بالا هلندی 2018

بازار کار هلند روز به روز بین المللی تر می شود. تعداد کارمندان بین المللی در سازمان ها و مشاغل هلندی افزایش می یابد. برای افراد خارج از اتحادیه اروپا می توان به عنوان یک مهاجر ماهر به هلند آمد. اما مهاجر بسیار ماهر چیست؟ یک مهاجر ماهر ، یک خارجی با تحصیلات عالی و دارای تابعیت کشوری از خارج از اتحادیه اروپا و سوئیس است که می خواهد برای کمک به اقتصاد دانش بنیان ما ، وارد هلند شود.

شرایط استخدام یک مهاجر بسیار ماهر چیست؟

اگر یک کارفرما بخواهد یک مهاجر ماهر را به هلند بیاورد ، کارفرما باید یک مرجع شناخته شده باشد. برای تبدیل شدن به یک مرجع شناخته شده ، کارفرما باید درخواستی را به سرویس مهاجرت و طبیعی سازی (IND) ارائه کند. پس از آن ، IND تصمیم خواهد گرفت که آیا کارفرما به عنوان یک مرجع شناخته شده شناخته می شود یا خیر. به رسمیت شناختن به عنوان مرجع به معنای این است که تجارت توسط شرکای تجاری یک شریک قابل اعتماد در نظر گرفته شود. شناخت مزایای مختلفی دارد:

  • کارفرما می تواند از یک روش پذیرش سریع برای مهاجر بسیار ماهر استفاده کند. به جای سه تا پنج ماه ، IND تصمیم دارد تا طی دو هفته تصمیم گیری در مورد درخواست را انجام دهد. اگر مجوز برای اقامت و اشتغال لازم باشد این هفت هفته خواهد بود.
  • کارفرما باید مدارک کمتری از مدارک و مدارک را به IND ارسال کند. در بسیاری موارد بیانیه فردی کافی خواهد بود. در آنجا کارفرما اظهار می دارد که کارمند خارجی تمام شرایط را برای پذیرش و اقامت در هلند انجام می دهد.
  • کارفرما یک نقطه تماس ثابت در IND دارد.
  • علاوه بر این شرط که کارفرما باید توسط IND به عنوان مرجع شناخته شود ، حداقل کارمزد نیز برای کارفرما وجود دارد. این مربوط به حداقل دستمزدی است که باید توسط کارفرمای هلندی به کارگر غیر اروپایی پرداخت شود.

سالانه این حداقل دستمزدها با تاریخ مؤثر در تاریخ 1 ژانویه توسط وزارت امور اجتماعی و اشتغال براساس آخرین شاخص های شاخص دستمزد طبق توافق نامه کار جمعی ، که توسط آژانس مرکزی آماری منتشر می شود ، اصلاح می شوند. مبنای قانونی این اصلاح سالانه ماده 1 بند بند 4 فرمان اجرای قانون استخدام بیگانگان است.

از تاریخ 1 ژانویه سال 2018 ، شرایط حداقل دستمزد وجود دارد که کارفرمایان باید برای تحقق استفاده از طرح مهاجران بسیار ماهر ، باید انجام دهند. براساس اطلاعات آژانس مرکزی آماری ، مبالغ در مقایسه با سال 1.85 2017 درصد افزایش یافته است.

Law & More