تصویر طلاق با فرزندان

طلاق با فرزندان

وقتی طلاق می گیرید ، در خانواده تغییر زیادی می کنید. اگر فرزندان داشته باشید ، تأثیر طلاق برای آنها نیز بسیار زیاد خواهد بود. بخصوص کودکان کوچکتر ممکن است هنگام طلاق والدینشان این مشکل را پیدا کنند. در همه موارد ، مهم است که محیط پایدار کودکان به کمترین حد ممکن آسیب برساند. مهم و حتی یک وظیفه قانونی است که در مورد زندگی خانوادگی پس از طلاق توافقات صورت گیرد. میزان انجام این کار در کنار کودکان بدیهی است که به سن کودکان بستگی دارد. طلاق نیز یک روند عاطفی برای کودکان است. کودکان اغلب به والدین وفادار هستند و اغلب در حین طلاق احساسات واقعی خود را ابراز نخواهند کرد. بنابراین ، آنها نیز سزاوار توجه ویژه هستند.

برای کودکان خردسال ، در ابتدا کاملاً مشخص نخواهد بود که طلاق برای آنها چه معنایی خواهد داشت. با این حال ، این مهم است که کودکان بدانند که در کجا ایستاده اند و می توانند بعد از طلاق نظر خود را در مورد وضعیت زندگی خود ابراز کنند. البته این والدین هستند که در نهایت باید تصمیم بگیرند.

برنامه فرزندپروری

والدینی که طلاق می گیرند ، غالباً طبق قانون موظف هستند که یک طرح والدین تهیه کنند. به هر حال برای والدینی که ازدواج کرده اند یا در یک مشارکت ثبت شده (با یا بدون حضانت مشترک) و برای زندگی مشترک والدین با حضانت مشترک اجباری هستند. طرح والدین سندی است که در آن والدین توافق هایی را در مورد اعمال والدین خود ثبت می کنند.

در هر صورت ، طرح فرزندپروری باید توافقاتی در مورد:

  • چگونه کودکان را در ترسیم برنامه فرزندپروری درگیر کردید.
  • نحوه تقسیم مراقبت و تربیت (تنظیم مراقبت) یا نحوه برخورد با کودکان (تنظیم دسترسی)؛
  • چگونه و هر چند وقت یکبار به فرزندتان اطلاعات دیگری می دهید؛
  • نحوه تصمیم گیری درمورد موضوعات مهم مانند انتخاب مدرسه ؛
  • هزینه های مراقبت و تربیت (حمایت از کودک).

علاوه بر این ، والدین همچنین می توانند انتخاب های دیگری را در برنامه فرزندپروری انتخاب کنند. به عنوان مثال ، آنچه شما به عنوان والدین در تربیت ، قوانین خاص (خواب ، مشق شب) یا دیدگاههای مربوط به مجازات مهم می دانید. توافق نامه های مربوط به تماس با هر دو خانواده همچنین می تواند در برنامه فرزندپروری قرار گیرد.

تنظیم مراقبت یا ترتیب تماس

بخشی از برنامه فرزندپروری تنظیم مقررات مراقبت یا تنظیم تماس است. والدینی که صلاحیت والدین مشترک دارند می توانند در مورد یک مراقبت مراقبتی توافق کنند. این آیین نامه شامل توافق هایی در مورد نحوه تقسیم والدین در کارهای مراقبت و تربیتی است. اگر فقط یک والدین اختیار والدین داشته باشد ، به این ترتیب به یک تماس با ما گفته می شود. این بدان معناست که والدینی که صلاحیت والدین را ندارند ممکن است به دیدن فرزند خود ادامه دهد ، اما والدین مسئولیت مراقبت و تربیت فرزند را بر عهده ندارند.

تهیه یک برنامه فرزندپروری

در عمل ، اغلب اتفاق می افتد که والدین قادر به توافق درمورد فرزندان با هم نباشند و سپس این موارد را در یک برنامه والدین ثبت کنند. اگر بعد از طلاق قادر به برقراری توافق با شریک زندگی سابق خود در مورد والدین نیستید ، می توانید با کمک وکلای با تجربه یا واسطه های ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به شما در مشاوره و ترسیم برنامه فرزندپروری کمک کنیم.

تنظیم برنامه فرزندپروری

مرسوم است كه برنامه فرزندپروری پس از گذشت چند سال باید تنظیم شود. از این گذشته ، کودکان دائما در حال پیشرفت هستند و شرایط مربوط به آنها می تواند تغییر کند. به عنوان مثال به این وضعیت فکر کنید که یکی از والدین بیکار شود ، خانه به خانه و غیره می رود. به همین دلیل ممکن است عاقلانه باشد که پیشاپیش موافقت کنید که مثلاً برنامه فرزندپروری هر دو سال یک بار بررسی شود و در صورت لزوم تنظیم شود.

نفقه

آیا با شریک زندگی خود فرزند دارید و در حال شکستن هستید؟ سپس تعهد نگهداری شما برای مراقبت از فرزندانتان باقی مانده است. فرقی نمی کند که شما ازدواج کرده اید یا صرفاً با شریک زندگی سابق خود زندگی کرده اید. هر والدینی مکلف است از فرزندان خود نیز از نظر مالی مراقبت کند. اگر فرزندان بیشتر با شریک زندگی سابق خود زندگی کنند ، شما باید در نگهداری فرزندان مشارکت کنید. شما وظیفه نگهداری دارید. تعهد حمایت از کودکان ، حمایت از کودک خوانده می شود. نگهداری کودکان تا سن 21 سالگی ادامه دارد.

حداقل مقدار پشتیبانی کودک

حداقل میزان حمایت از کودک برای هر کودک 25 یورو در هر ماه است. این مبلغ فقط در صورتی قابل استفاده است که بدهکار حداقل درآمد داشته باشد.

حداکثر مقدار پشتیبانی کودک

حداکثر میزان پشتیبانی کودک وجود ندارد. این به درآمد والدین و نیازهای کودک بستگی دارد. نفقه هرگز از این نیاز بالاتر نخواهد بود.

نمایه سازی تعمیر و نگهداری کودک

هر سال میزان حمایت از کودک افزایش می یابد. وزیر دادگستری هر سال مشخص می کند که چه میزان حمایت از کودک بالا می رود. در عمل ، این کار به اصطلاح نفقه گفته می شود. نمایه اجباری است. کسی که نفقه می پردازد مجبور است هر سال در ژانویه این فهرست بندی را اعمال کند. اگر این کار صورت نپذیرد ، والدین مجاز به نگهداری می توانند اختلاف را مطالبه کنند. آیا شما والد دریافت نفقه هستید و شریک سابق شما از ایندکس کردن میزان نفقه خودداری می کند؟ لطفا با وکلا با تجربه در زمینه حقوق خانواده تماس بگیرید. آنها می توانند به شما در ادعای فهرست بندی دیررس کمک کنند. این کار را می توان تا پنج سال پیش انجام داد.

تخفیف مراقبت

اگر والدین دلسوز نیستید ، اما ترتیب ملاقات وجود دارد که بدان معنی است که بچه ها مرتباً در کنار شما هستند ، بنابراین شما مجاز به تخفیف مراقبت هستید. این تخفیف از کمک هزینه کودک قابل پرداخت کسر می شود. میزان این تخفیف به ترتیب بازدید بستگی دارد و بین 15 تا 35 درصد است. هرچه ارتباط بیشتری با فرزند خود داشته باشید ، میزان نفقه ای که باید بپردازید کمتر است. دلیل این امر آن است که اگر کودکان بیشتر در کنار شما باشند ، متحمل هزینه های بیشتری می شوید.

کودکان بالای 18 سال

تعهد نگهداری برای فرزندان شما تا رسیدن به سن 21 سالگی ادامه دارد. از 18 سالگی کودک در سنین جوانی قرار دارد. از آن لحظه به بعد ، دیگر هیچ ارتباطی با همسر سابق خود در رابطه با نگهداری کودک ندارید. با این حال ، اگر فرزند شما 18 سال دارد و او یا مدرسه را متوقف کرده است ، این دلیلی برای قطع حمایت از کودک است. اگر او به مدرسه نرود ، می تواند تمام وقت به سر کار برود و خود را تأمین کند.

تغییر نفقه

در اصل ، توافق نامه های انجام شده در مورد نگهداری از کودک تا زمانی که کودکان 21 ساله نباشند ، ادامه می یابد. اگر در این میان چیزی تغییر کند که بر توانایی شما در پرداخت تأثیر بگذارد ، همچنین می توانید حمایت کودک را نیز بر این اساس تنظیم کنید. می توانید به فکر از دست دادن شغل خود ، کسب درآمد بیشتر ، یک ترتیب ارتباط متفاوت یا ازدواج مجدد باشید. اینها دلایلی برای بررسی نفقه است. وکلا باتجربه ما می توانند در چنین شرایطی یک محاسبه مجدد مستقل انجام دهند. راه حل دیگر ، تماس با واسطه برای رسیدن به توافق نامه های جدید است. واسطه گران با تجربه در شرکت ما نیز می تواند در این امر به شما کمک کند.

همکاری والدین

کودکان معمولاً بعد از طلاق با یکی از والدین خود می روند و زندگی می کنند. اما همچنین می تواند متفاوت باشد. اگر والدین هر دو را برای همسری انتخاب کنند ، فرزندان به طور متناوب با والدین زندگی می کنند. همکاری والدین در شرایطی است که والدین کم و بیش به همان اندازه وظایف مراقبت و تربیتی را بعد از طلاق تقسیم می کنند. سپس فرزندان مانند پدر و مادر خود زندگی می کنند.

مشاوره خوب مهم است

والدینی که درمورد یک طرح والدین همکاری می کنند باید در نظر داشته باشند که به طور منظم باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل مهم است که آنها حتی پس از طلاق بتوانند با یکدیگر مشورت کنند ، تا ارتباطات بتواند به آسانی پیش برود.

کودکان در این شکل از پدر و مادر تقریباً همان زمان والدین را با پدر و مادر خود می گذرانند. این معمولاً برای کودکان بسیار دلپذیر است. با این شکل از والدین ، ​​هر دو والدین از زندگی روزمره کودک چیزهای زیادی می گیرند. این هم یک مزیت بزرگ.

قبل از اینکه والدین بتوانند همسری را شروع کنند ، باید درمورد تعدادی از موضوعات عملی و مالی به توافق برسند. توافق نامه های مربوط به این موارد را می توان در برنامه فرزندپروری قرار داد.

توزیع مراقبت دقیقاً 50/50 نخواهد بود

در عمل ، والدین مشترک ، توزیع تقریباً برابر مراقبت است. به عنوان مثال ، کودکان سه روز با یکی از والدین و چهار روز با والدین دیگر همراه هستند. بنابراین الزامی نیست که توزیع مراقبت دقیقاً 50/50 باشد. این مهم است که والدین به آنچه واقعی است نگاه کنند. این بدان معناست که یک تقسیم 30/70 نیز می تواند به عنوان یک قرارداد مشترک والدین در نظر گرفته شود.

توزیع هزینه

طرح فرزندپروری با قانون تنظیم نمی شود. در اصل ، والدین توافق نامه های خود را درمورد هزینه های مشترکشان و کدام ها انجام نمی دهند. می توان تمایز قائل شد خود هزینه و هزینه به اشتراک گذاشته شود هزینه های خود به عنوان هزینه هایی که هر خانوار برای خود متحمل می شود تعریف شده است. نمونه آن اجاره ، تلفن و مواد غذایی است. هزینه های به اشتراک گذاشته شده ممکن است شامل هزینه هایی باشد که یک والدین به نمایندگی از کودکان متحمل شده اند. به عنوان مثال: بیمه ها ، اشتراک ها ، کمک های مالی یا شهریه مدرسه.

همدردی و نفقه

غالباً تصور می شود كه در صورت همدردی ، هیچ نفقه ای نباید پرداخت شود. این فکر اشتباه است در زندگی والدین هم والدین هزینه های یکسانی برای فرزندان دارند. اگر یکی از والدین درآمد بالاتری نسبت به دیگری داشته باشد ، می تواند هزینه های فرزندان را راحت تر تحمل کند. از این رو انتظار می رود که شخص با بالاترین درآمد همچنان مقداری حمایت از کودک را به والدین دیگر پرداخت کند. برای این منظور ، یکی از وکلای مجرب حقوق خانواده ما می تواند محاسبه نفقه را انجام دهد. والدین همچنین می توانند با هم در این مورد توافق کنند. احتمال دیگر باز کردن حساب کودکان است. به این حساب ، والدین می توانند مبلغی ماهانه و به طور مثال از كودك دریافت كنند. پس از آن هزینه های فرزندان این حساب را می توان انجام داد.

آیا قصد دارید طلاق بگیرید و آیا می خواهید همه چیز را به بهترین شکل ممکن برای فرزندان خود ترتیب دهید؟ یا آیا بعد از طلاق هنوز هم در زمینه حمایت از کودک یا همدردی با فرزندان مشکل دارید؟ از تماس با وکلا دریغ نکنید Law & More. خوشحال خواهیم شد که شما را راهنمایی و راهنمایی کنیم.

Law & More