اجازه اقامت در هلند

عواقب طلاق برای اجازه اقامت شما

آیا بر اساس ازدواج با شریک زندگی خود ، اجازه اقامت در هلند را دارید؟ سپس طلاق می تواند عواقبی برای اجازه اقامت شما داشته باشد. از این گذشته ، اگر طلاق بگیرید ، دیگر شرایط را رعایت نمی کنید ، حق شما برای اجازه اقامت از بین می رود و بنابراین می تواند توسط IND پس گرفته شود. این که آیا و به چه دلایلی می توانید پس از طلاق در هلند بمانید ، بستگی به شرایط زیر دارد که باید تشخیص داده شود.

شما بچه داريد

آیا شما طلاق گرفته اید ، اما فرزندان خردسال دارید؟ در این صورت امکان نگهداری اقامت در هلند در موارد زیر وجود دارد:

شما با یک شهروند هلندی ازدواج کرده اید و فرزندان شما هلندی هستند. در این صورت ، اگر ثابت کنید که چنین رابطه وابستگی بین فرزند خردسال هلندی و شما وجود دارد که فرزند شما مجبور به ترک اتحادیه اروپا می شود اگر به شما حق اقامت داده نشود ، می توانید اجازه اقامت خود را حفظ کنید. معمولاً هنگام انجام کارهای مراقبت واقعی و یا تربیتی ، رابطه وابستگی وجود دارد.

عواقب طلاق برای اجازه اقامت شما

شما با یک شهروند اتحادیه اروپا ازدواج کرده اید و فرزندان شما شهروند اتحادیه اروپا هستند. سپس شما می توانید مجوز اقامت خود را در مورد اختیارات یک جانبه یا در مورد ترتیب بازدیدی که توسط دادگاه تعیین شده است ، حفظ کنید ، اجرای آن باید در هلند انجام شود. با این وجود باید نشان دهید که از منابع کافی برای حمایت از خانواده برخوردار هستید ، تا از بودجه عمومی استفاده نشود. آیا فرزندان شما در هلند به مدرسه می روند؟ بنابراین ممکن است واجد شرایط معافیت از موارد فوق باشید.

شما با یک شهروند غیر اتحادیه اروپا ازدواج کرده اید و فرزندان شما شهروند غیر اتحادیه اروپا هستند. در این صورت ، اجازه اقامت شما دشوار می شود. در آن صورت ، شما فقط می توانید از فرزندان خردسال درخواست كنید كه طبق ماده 8 ECHR حق اقامت خود را حفظ كنند. در این مقاله حق حمایت از زندگی خانوادگی و خانوادگی تنظیم شده است. عوامل مختلفی برای این سؤال که آیا درخواست تجدیدنظر در این مقاله مورد قبول واقع می شود ، اهمیت دارد. بنابراین مطمئناً راهی آسانی نیست.

شما بچه ندارید

اگر فرزندی ندارید و قصد طلاق دارید ، اجازه اقامت شما منقضی خواهد شد زیرا دیگر با فردی که حق اقامت شما به آن وابسته است ، دیگر در کنار هم نخواهید بود. آیا بعد از طلاق می خواهید در هلند بمانید؟ سپس به یک اجازه اقامت جدید احتیاج دارید. برای اخذ مجوز اقامت ، باید شرایط خاصی را رعایت کنید. IND بررسی می کند که آیا شما این شرایط را ملاقات می کنید. اجازه اقامت که برای آن واجد شرایط هستید بستگی به وضعیت شما دارد. شرایط زیر را می توان تشخیص داد:

شما از یک کشور اتحادیه اروپا هستید. آیا تابعیت یک کشور اتحادیه اروپا ، یک کشور EEA یا سوئیس را دارید؟ سپس می توانید طبق هنجارهای اروپایی زندگی کنید ، کار کنید یا یک شغل را شروع کرده و در هلند تحصیل کنید. در دوره ای که شما (یکی از) این فعالیت ها را انجام می دهید ، می توانید بدون داشتن شریک زندگی خود در هلند بمانید.

شما اجازه اقامت بیش از 5 سال را دارید. در این حالت ، می توانید برای اجازه اقامت مستقل اقدام کنید. با این حال ، شما باید شرایط زیر را رعایت کنید: شما حداقل 5 سال اجازه اقامت با همان شریک زندگی داشته اید ، شریک زندگی شما شهروند هلندی است یا دارای مجوز اقامت به منظور اقامت غیر موقت و اقامت شماست. دیپلم ادغام یا معافیت برای این.

شما شهروند ترکیه هستید. قوانین مطلوب تری برای کارمندان ترکیه و اعضای خانواده آنها برای اقامت در هلند پس از طلاق اعمال می شود. با توجه به توافق های بین ترکیه و اتحادیه اروپا ، شما می توانید تنها پس از 3 سال برای اجازه اقامت مستقل اقدام کنید. اگر به مدت سه سال ازدواج کرده اید ، می توانید بعد از 1 سال برای جستجوی کار درخواست اجازه اقامت کنید.

آیا اجازه اقامت شما در نتیجه طلاق پس گرفته شده است و آیا درخواست شما با توجه به اجازه اقامت دیگر رد شده است؟ سپس یک تصمیم بازگشت وجود دارد و به شما دوره ای اعطا می شود که باید هلند را ترک کنید. در صورت اعتراض یا تجدید نظر علیه رد یا انصراف ، این دوره تمدید می شود. این تمدید تا زمان تصمیم گیری درباره اعتراض IND یا تصمیم قاضی ادامه دارد. اگر مراحل قانونی در هلند را خسته کرده اید و در مدت مقرر هلند را ترک نمی کنید ، اقامت شما در هلند غیرقانونی است. این می تواند عواقب گسترده ای برای شما به همراه داشته باشد.

At Law & More ما درک می کنیم که طلاق برای شما به معنای یک زمان عاطفی دشوار است. در عین حال ، عاقلانه است که اگر می خواهید در هلند بمانید ، در مورد اجازه اقامت خود فکر کنید. بینش خوب در مورد شرایط و امکانات مهم است. Law & More می تواند به شما کمک کند تا موقعیت قانونی خود را تعیین کنید و در صورت لزوم ، از درخواست اجازه نگهداری یا اقامت جدید مراقبت کنید. آیا س otherال دیگری دارید یا اینکه خود را در یکی از شرایط بالا می شناسید؟ لطفا با وکلای Law & More.

Law & More