با طلاق ها مبارزه کنید

با طلاق ها مبارزه کنید

طلاق درگیری یک اتفاق ناخوشایند است که احساسات زیادی را شامل می شود. در این دوره مهم است که تعدادی از موارد به درستی مرتب شده باشند و از این رو مهم است که به کمک صحیح مراجعه کنید.

متأسفانه ، اغلب در عمل اتفاق می افتد که شرکای سابق آینده نتوانند با هم به توافق برسند. احزاب حتی گاهی اوقات در موضوعات خاص می توانند از نظر قطری مخالف یکدیگر باشند. در چنین مواردی ، مدیتیشن قادر به ارائه راه حل نخواهد بود. اگر شرکا از قبل می دانند که نمی توانند با هم به توافق برسند ، عاقلانه است که بلافاصله با وکیل خانواده تماس بگیریم. کمک و پشتیبانی مناسب باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و ناامیدی شما خواهد شد. وکیل شخصی شما کاملاً به منافع شما متعهد خواهد بود. شریک زندگی سابق شما احتمالاً وکیل خودش را خواهد داشت. سپس وکلا مذاکرات را آغاز می کنند. از این طریق وکلا سعی خواهند کرد بهترین نتیجه را برای مشتریان خود بدست آورند. در طی مذاکرات بین وکلا ، هر دو شریک به نوبه خود باید چیزی بدهند و بگیرند. به این ترتیب ، مواضع واگرا در اکثر موارد حل و فصل می شوند و در توافق نامه طلاق تعیین می شوند. گاهی اوقات ، شرکا هنوز به توافق نمی رسند ، زیرا آنها آماده سازش نیستند. در چنین حالتی می تواند طلاق آزار دهنده ای بین طرفین بوجود آید.

با طلاق ها مبارزه کنید

مشکلات در صورت طلاق درگیری

طلاق هرگز سرگرم کننده نیست ، اما در مورد طلاق درگیری بسیار فراتر می رود. غالباً در طلاق دعوا گل و لای به عقب و جلو ریخته می شود. احزاب بعضی اوقات سعی می کنند همه کارهایی را که می توانند انجام دهند تا مانع یکدیگر شوند. این اغلب شامل فحش دادن به یکدیگر و مجازات های متقابل است. طلاق های از این دست اغلب ممکن است بی دلیل طولانی شوند. حتی گاهی طلاق سالها طول می کشد! این طلاق ها علاوه بر احساسات ، هزینه هایی را نیز به همراه دارد. طلاق از نظر جسمی و روحی برای طرفین بسیار طاقت فرسا است. هنگامی که کودکان نیز در این امر دخیل هستند ، طلاق درگیری حتی بیشتر آزار دهنده است. فرزندان اغلب قربانیان طلاق درگیری می شوند. به همین دلیل انجام هر کاری ممکن برای جلوگیری از طلاق درگیری مهم است.

با طلاق با کودکان مبارزه کنید

در بسیاری از طلاق های درگیری ، از فرزندان به عنوان ابزاری برای درگیری بین والدین استفاده می شود. غالباً حتی تهدید می شود که فرزندان را به والدین دیگر نشان ندهید. این به نفع فرزندان است که هر دو والدین سعی کنند از طلاق درگیری جلوگیری کنند. فرزندان می توانند در نتیجه یک طلاق از جنگ آسیب زیادی ببینند و حتی گاهی اوقات در یک درگیری وفاداری به سر می برند. مومیایی به آنها می گوید بابا چه اشتباهی می کند و بابا خلاف این را می گوید. مطالعات نشان می دهد فرزندان والدین درگیر در طلاق درگیری ، مشکلات بیشتری نسبت به فرزندان والدین مطلقه تجربه می کنند. احتمال بروز مشکلات عاطفی و افسردگی افزایش می یابد. عملکرد در مدرسه ممکن است خراب شود و احتمالاً کودک بعداً برای برقراری رابطه با مشکل روبرو می شود. همچنین شبکه احزاب مانند معلمان ، اعضای خانواده ، دوستان و آژانس ها ، اغلب درگیر یک طلاق مبارزه ای می شوند. بنابراین یک طلاق مبارزه ای تأثیر روانی بر فرزندان دارد. به هر حال ، آنها بین هر دو والدین هستند. وکلای حقوق خانواده از Law & More بنابراین به شما توصیه می کند که هر کاری در توان دارید برای جلوگیری از طلاق درگیری انجام دهید. با این حال ، ما می فهمیم که در برخی موارد طلاق درگیری اجتناب ناپذیر است. در این موارد می توانید با وکلای حقوق خانواده خانواده تماس بگیرید Law & More.

مشاوره در صورت طلاق درگیری

در صورت طلاق درگیری ، راهنمایی صحیح بسیار مهم است. به همین دلیل این توصیه این است که شما یک وکیل خوب استخدام کنید که بتواند منافع شما را به روش صحیح دنبال کند. مهم است که وكیل شما به دنبال راه حلی باشد و همه كارهای ممكن را انجام دهد تا هر چه زودتر طلاق دعوا را به اتمام برساند تا بتوانید زندگی خود را ادامه دهید.

آیا درگیر یک طلاق (دعوا) هستید؟ دریغ نکنید که با وکلای خانواده خانواده خود تماس بگیرید Law & More. ما آماده پشتیبانی و راهنمایی شما در این دوره آزار دهنده هستیم.

Law & More