تصویر نفقه و محاسبه مجدد

نفقه و محاسبه مجدد

توافقات مالی بخشی از طلاق است

یکی از توافق نامه ها معمولاً به نفقه شریک زندگی یا فرزند مربوط می شود: کمک به هزینه های زندگی کودک یا شریک زندگی قبلی. وقتی شرکای سابق به طور مشترک یا یکی از آنها تقاضای طلاق می کند ، محاسبه نفقه در آن لحاظ می شود. این قانون هیچ قاعده ای در مورد محاسبه پرداخت نفقه ندارد. به همین دلیل به اصطلاح "استانداردهای Trema" که توسط قضات تهیه شده نقطه شروع این امر است. نیاز و ظرفیت اساس این محاسبه است. این نیاز به رفاهی که همسر سابق و فرزندان قبل از طلاق به آن عادت کرده بودند ، اشاره دارد. معمولاً پس از طلاق ، تأمین رفاه برای همسر سابق در یک سطح ممکن نیست زیرا فضای مالی یا ظرفیت انجام آن بسیار محدود است. نفقه فرزند معمولاً نسبت به نفقه شریک زندگی اولویت دارد. اگر بعد از این تعیین ، هنوز مقداری از ظرفیت مالی باقی مانده باشد ، می توان از آن برای نفقه هر یک از شرکا استفاده کرد.

نفقه شریک یا کودک براساس وضعیت فعلی شرکای سابق محاسبه می شود. با این وجود ، پس از طلاق ، این وضعیت و با توجه به آن ، ظرفیت پرداخت ممکن است با گذشت زمان تغییر کند. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد. در این زمینه می توانید به عنوان مثال فکر کنید ازدواج با شریک جدید یا درآمد کمتری به دلیل اخراج است. بعلاوه ، ممکن است نفقه اولیه براساس داده های نادرست یا ناقص تعیین شده باشد. در این حالت ، ممکن است لازم باشد که نفقه مجدداً محاسبه شود. اگرچه غالباً هدف این کار نیست ، محاسبه مجدد هر نوع نفقه می تواند مشکلات قدیمی را به وجود آورد یا مشکلات مالی جدیدی را برای شریک سابق ایجاد کند ، به طوری که تنش بین شرکای سابق می تواند دوباره ایجاد شود. بنابراین توصیه می شود وضعیت تغییر یافته را تسویه حساب کنید و محاسبه نفقه را توسط یک واسطه انجام دهید. Law & Moreواسطه ها خوشحال هستند که در این زمینه به شما کمک می کنند. Law & Moreواسطه ها شما را از طریق مشاوره راهنمایی می کنند ، پشتیبانی حقوقی و عاطفی را تضمین می کنند ، منافع هر دو طرف را در نظر می گیرند و سپس توافق های مشترک خود را ثبت می کنند.

با این وجود ، گاهی اوقات میانجیگری منجر به راه حل مطلوب بین شرکای سابق و در نتیجه توافق های جدید درباره محاسبه نفقه نمی شود. در آن صورت ، قدم به دادگاه واضح است. آیا می خواهید این قدم را به دادگاه برسانید؟ سپس شما همیشه به یک وکیل احتیاج دارید. سپس وكیل می تواند از دادگاه بخواهد كه تعهد نفقه را تغییر دهد. در این حالت ، شریک زندگی سابق شما شش هفته فرصت دارد تا بیانیه دفاع یا درخواست ضد را ارائه دهد. دادگاه سپس می تواند تعمیر و نگهداری را تغییر دهد ، یعنی افزایش ، کاهش یا آن را به زودی تنظیم کند. طبق قانون ، این امر به "تغییر شرایط" نیاز دارد. چنین شرایط تغییر یافته ، برای مثال ، شرایط زیر است:

  • اخراج یا بیکاری
  • جابجایی کودکان
  • کار جدید یا متفاوت
  • ازدواج مجدد ، زندگی مشترک و یا شرکت در یک مشارکت ثبت شده
  • تغییر در رژیم دسترسی والدین

از آنجا که قانون دقیقاً مفهوم "تغییر شرایط" را تعریف نمی کند ، ممکن است شرایط دیگری به غیر از موارد ذکر شده در بالا را نیز شامل شود. با این حال ، این در مورد شرایطی که شما انتخاب می کنید کمتر شغل کنید یا به سادگی شریک زندگی جدید خود را انتخاب کنید ، بدون زندگی مشترک ، ازدواج یا ورود به یک شریک ثبت شده ، صدق نمی کند.

آیا قاضی متوجه می شود که هیچ تغییری در شرایط ایجاد نشده است؟ سپس درخواست شما داده نمی شود. آیا تغییری در شرایط ایجاد شده است؟ سپس قطعاً درخواست شما اعطا می شود. اتفاقاً اگر هیچ پاسخی از طرف شریک سابق شما به آن نرسد بلافاصله و بدون تعدیل درخواست شما دریافت می شود. این تصمیم معمولاً بین چهار تا شش هفته پس از دادرسی دنبال می شود. در تصمیم خود ، قاضی همچنین روزی را اعلام می کند که مبلغ تازه تعیین شده در شریک زندگی یا نگهداری کودک به دلیل آن تعیین می شود. علاوه بر این ، دادگاه ممکن است تعیین کند که تغییر در تعمیر و نگهداری با اثر بازگشتی صورت می گیرد. آیا با تصمیم قاضی مخالف هستید؟ سپس می توانید ظرف 3 ماه تجدید نظر کنید.

آیا در مورد نفقه سؤال دارید ، یا دوست دارید نفقه را دوباره محاسبه کنید؟ سپس تماس بگیرید Law & More. در Law & More، ما می دانیم که طلاق و وقایع بعدی می توانند عواقب عمیقی برای زندگی شما داشته باشند. به همین دلیل است که ما یک رویکرد شخصی داریم. ما به همراه شما و احتمالاً شریک زندگی سابق شما می توانیم براساس مستندات وضعیت حقوقی شما را در حین مکالمه مشخص کنیم و سعی کنیم نقشه بکشیم و سپس دید و یا خواسته های خود را با توجه به محاسبه مجدد نفقه ثبت کنیم. ما همچنین می توانیم به طور قانونی به شما در هر روش نفقه کمک کنیم. Law & Moreوکلا متخصص در زمینه اشخاص و حقوق خانواده هستند و خوشحال هستند که شما را در طی این فرآیند راهنمایی می کنند ، احتمالاً به همراه شریک زندگی شما.

Law & More