چه زمانی وکیل مورد نیاز است؟

چه زمانی وکیل مورد نیاز است؟

شما احضاریه ای دریافت کرده اید و باید به زودی در برابر قاضی حاضر شوید که در مورد پرونده شما تصمیم گیری می کند یا ممکن است خودتان بخواهید روشی را آغاز کنید. چه زمانی استخدام وکیل برای کمک به شما در دعوای حقوقی شما یک انتخاب است و چه زمانی استخدام وکیل اجباری است؟ پاسخ به این س onال بستگی به نوع مشاجره ای دارد که با آن سروکار دارید.

پرونده کیفری

در مورد رسیدگی به پرونده های کیفری ، مشارکت وکیل هرگز اجباری نیست. در دادرسی کیفری ، طرف مقابل همشهری یا سازمانی نیست بلکه سرویس دادستانی عمومی است. این نهاد تضمین می کند که جرایم جنایی کشف و تحت پیگرد قرار می گیرند و از نزدیک با پلیس همکاری می کند. اگر احضاریه ای از طرف دادستانی عمومی دریافت شود ، او به عنوان مظنون شناخته می شود و مدعی العموم تصمیم گرفته است که او را به دلیل ارتکاب جرم جنایی تحت تعقیب قرار دهد.

اگرچه مشارکت وکیل در مراحل کیفری اجباری نیست ، اما اکیداً توصیه می شود که این کار را انجام دهید. علاوه بر این که وکلا متخصص هستند و می توانند منافع شما را به بهترین نحو نمایندگی کنند ، بعضاً در مرحله تحقیقات خطاهای (رسمی) بعنوان مثال پلیس مرتکب می شوند. به رسمیت شناختن این خطاها ، اغلب از نظر قانونی ، مستلزم داشتن دانش حرفه ای وکیل است و در برخی موارد می تواند منجر به تأثیر مثبت عمده ای بر حکم نهایی شود ، مانند تبرئه. وکیل همچنین می تواند در بازجویی شما (و بازجویی از شهود) حضور داشته باشد و در نتیجه حقوق شما را تضمین کند.

رویه های اداری

همچنین مشارکت وکیل در رسیدگی به سازمانهای دولتی یا هنگامی که شما درخواست تجدیدنظر در دادگاه تجدیدنظر مرکزی یا بخش صلاحیت اداری شورای دولتی می کنید الزامی نیست. شما به عنوان یک شهروند یا سازمان در برابر دولت ، مانند IND ، مقامات مالیاتی ، شهرداری و غیره در امور مربوط به کمک هزینه ، مزایا و اجازه اقامت خود ایستادگی می کنید.

اما استخدام وکیل انتخاب عاقلانه ای است. یک وکیل می تواند شانس موفقیت شما را هنگام طرح اعتراض یا شروع رویه به درستی تخمین بزند و می داند کدام استدلال ها باید مطرح شوند. وکیل همچنین از الزامات رسمی و محدودیت های زمانی که در حقوق اداری اعمال می شود آگاه است و بنابراین می تواند رویه اداری را به درستی مدیریت کند.

آیین دادرسی مدنی

یک پرونده مدنی شامل درگیری بین افراد خصوصی و/یا سازمانهای حقوق خصوصی است. پاسخ به این س whetherال که آیا کمک وکیل اجباری است در موارد مدنی تا حدودی پیچیده تر است.

اگر این رویه در دادگاه فرعی در جریان است ، داشتن وکیل وظیفه ای نیست. دادگاه فرعی در مواردی با دعوی (تخمینی) کمتر از 25,000 یورو و کلیه پرونده های استخدامی ، موارد اجاره ، پرونده های جنایی جزئی و اختلافات در مورد اعتبار مصرف کننده و خرید مصرف کننده صلاحیت دارد. در سایر موارد ، این روش در دادگاه یا دادگاه تجدید نظر است ، که داشتن وکیل را اجباری می کند.

مراحل خلاصه

در شرایط خاص ، ممکن است در یک پرونده مدنی از دادگاه درخواست یک تصمیم سریع (موقت) در یک روش اضطراری شود. روش اضطراری به عنوان رسیدگی خلاصه نیز شناخته می شود. به عنوان مثال ، می توان به اقدامات خلاصه "ویروس وارحید" در مورد لغو مقررات منع آمد و شد فکر کرد.

اگر خودتان در دادگاه مدنی مراحل خلاصه را شروع کنید ، داشتن وکیل الزامی است. این امر در صورتی امکان پذیر است که دادرسی در دادگاه فرعی آغاز شود یا در مراحل خلاصه علیه خود از خود دفاع کنید.

اگرچه وکیل همیشه اجباری نیست ، اما اغلب توصیه می شود. وکلا اغلب تمام نکات و ویژگی های حرفه را می دانند و می دانند چگونه می توانند پرونده شما را به بهترین نحو به نتیجه مطلوب برسانند. با این حال ، مشورت با وکیل تنها در صورتی که مجبور باشید یا می خواهید به دادگاه بروید مفید نیست. به عنوان مثال ، به اخطار اعتراض به یک سازمان دولتی یا جریمه ، اخطار پیش فرض به دلیل عدم عملکرد یا دفاع در مواقع خطر اخراج فکر کنید. با توجه به دانش و مهارت های حقوقی وی ، مشورت با وکیل بهترین شانس موفقیت را به شما ارائه می دهد.

آیا فکر می کنید پس از خواندن مقاله به مشاوره متخصص یا کمک حقوقی از وکیل متخصص نیاز دارید؟ لطفا در تماس دریغ نکنید Law & More. Law & Moreوکلای متخصص در زمینه های حقوقی فوق الذکر هستند و خوشحال می شوند که از طریق تلفن یا ایمیل به شما کمک کنند.

Law & More