به وکیل وصول بدهی نیاز دارید؟
درخواست کمک های قانونی کنید

وکلای ما در قانون مجازات ویژه هستند

بررسی روشن است.

بررسی شخصی و به راحتی در دسترس است.

بررسی اول علایق شما

به راحتی در دسترس است

به راحتی در دسترس است

Law & More دوشنبه تا جمعه از ساعت 08:00 تا 22:00 و آخر هفته ها از ساعت 09:00 تا 17:00 در دسترس است

ارتباط خوب و سریع

ارتباط خوب و سریع

وکلای ما به پرونده شما گوش می دهند و یک برنامه اقدام مناسب ارائه می دهند
رویکرد شخصی

رویکرد شخصی

روش کار ما اطمینان حاصل می کند که 100٪ مشتری های ما به ما توصیه می کنند و ما به طور متوسط ​​با 9.4 امتیاز می گیریم

مجموعه ها

تحقیقات نشان می دهد که 30 درصد ورشکستگی ها در هلند ناشی از فاکتورهای پرداخت نشده است. آیا شرکت شما مشتری دارد که هنوز پرداخت نشده است؟ یا آیا شما یک شخص خصوصی هستید و آیا بدهکاری دارید که هنوز به شما بدهکار است؟ سپس با تماس بگیرید Law & More وکلای جمع آوری بدهی. ما می دانیم که فاکتورهای پرداخت نشده بسیار آزار دهنده و نامطلوب است ، به همین دلیل از ابتدا تا انتهای روند جمع آوری به شما کمک می کنیم. وکلای جمع آوری بدهی ما می توانند با شما هم یک روش جمع آوری غیرقانونی و هم یک مجموعه جمع آوری قضایی را طی کنند. Law & More همچنین با قانون پیوست آشنایی دارد و می تواند در صورت ورشکستگی به شما کمک کند. سرانجام ، این فرقی نمی کند که بدهکار در هلند زندگی کند یا در خارج از کشور تأسیس شده است. به دلیل سوابق بین المللی ، ما برای ادعاهای پیچیده تر ، اختلاف نظر یا بزرگتر واجد شرایط هستیم.

وقتی صحبت از جمع آوری بدهی است ، شما احتمالاً به فکر یک وکیل جمع آوری بدهی یا وثیقه از وکیل جمع آوری بدهی هستید. این بدان دلیل است که هر سه طرف قادر به پرداخت بدهی های معوق هستند. با این حال ، مراحل اساسی جمع آوری وجود دارد که بطور کلی می تواند توسط یک وکیل جمع آوری بدهی انجام شود:

تصویر وکیل جمع آوری بدهی

روبی ون کربرگن

روبی ون کربرگن

وکیل دادگستری

ruby.van.kersbergen@lawandmore.nl

موسسه حقوقی در Eindhoven و Amsterdam

وکیل شرکت

"در مدت زمان توافق شده مشاوره حرفه ای دریافت کرده ام"

برنامه مرحله به مرحله فرآیند جمع آوری بدهی

1. فاز دوستانه. اگر ادعای شما قابل وصول است ، ابتدا می توانید یک روش دوستانه توسط وکلای وصول بدهی شروع کنید Law & Moreبه در این مرحله ، ما سعی می کنیم بدهکار را متقاعد کنیم که از طریق نامه و/یا تماس تلفنی پرداخت کند ، که احتمالاً با بهره قانونی و هزینه های جمع آوری فراقضایی افزایش یافته است.

2. مذاکرات. آیا روابط خوبی با طرف مقابل خود دارید و آیا دوست دارید این رابطه خوب حفظ شود؟ در این مرحله ، ما سعی می کنیم از طریق مذاکره بین طرفین به توافق برسیم و به عنوان مثال ، ترتیب پرداخت را انجام دهیم.

3. مرحله قضایی. انجام روش دوستانه اجباری نیست. اگر بدهکار شما همکاری نمی کند ، وکلای وصول بدهی ما می توانند احضاریه ای تهیه کرده و آن را برای بدهکار شما ارسال کنند. با احضار ، بدهکار احضار می شود تا در تاریخ مشخصی در دادگاه حاضر شود. در مرحله قانونی ، ما ادعای پرداخت مبالغ معوق و هزینه های جمع آوری را در دادگاه داریم.

4. حکم. پس از آنکه بدهکار شما احضاریه را دریافت کرد ، به او این فرصت داده می شود که به طور مکتوب به احضاریه پاسخ دهد. در صورت عدم پاسخگویی بدهکار و عدم حضور وی در جلسه ، قاضی به صورت غیابی حکمی را صادر می کند که در آن به دعوی شما موافقت می کند. این بدان معناست که بدهکار شما باید فاکتور ، سود قانونی ، هزینه های جمع آوری و هزینه های رویه را پرداخت کند. پس از صدور حکم توسط قاضی ، مجری پرونده این حکم را به بدهکار ابلاغ می کند.

5. حکم. قبل از شروع مراحل قانونی ، امکان توقیف اموال بدهکار وجود دارد. به این می گویند دلبستگی هنرستان. ضمیمه حفاظت برای اطمینان از این است که بدهکار نمی تواند قبل از تصمیم قاضی از دارایی های خود استفاده کند ، بنابراین شما می توانید هزینه های خود را از بدهکار دریافت کنید. اگر قاضی ادعای شما را بپذیرد ، ضمیمه قبل از قضاوت به پیوست اجرایی تبدیل می شود. این بدان معناست که دارایی هایی که توقیف شده اند ممکن است در صورت عدم پرداخت بدهکار به صورت عمومی توسط ضامن به فروش برسد. مطالبات شما با درآمد حاصل از این دارایی ها پرداخت می شود.

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

وکلای جمع آوری بدهی ما آماده کمک به شما هستند:

دفتر Law & More

رویکرد وکیل وصول بدهی

مراحل ذکر شده در بالا باید برای هر روش جمع آوری انجام شود. اما چه انتظاری می توانید داشته باشید Law & Moreآیا وکلای وصول بدهی هنگام گذراندن این مراحل؟

  • تجزیه و تحلیل و مشاوره در مورد موقعیت قانونی شما
  • تماس مستقیم و شخصی هم از طریق تلفن و هم از طریق ایمیل
  • کیفیت و مشارکت
  • سریع و موثر عمل کنید و پاسخ دهید
  • نشستن بالای کیس
  • همیشه از قبل فکر کنید و اقدامات بعدی را آماده کنید

وکیل وصول مطالبات بدهی ها

  • نظارت بر شرایط پرداخت و بررسی فاکتورها
  • مذاکره با بدهکاران
  • پیش نویس و ارسال اخطار پیش فرض
  • پیشگیری از تجویز و استفاده از وقفه
  • تهیه پیش نویس احضاریه
  • انجام مراحل قانونی
  • توقیف و اجرای اعدام
  • رسیدگی به پرونده های جمع آوری بدهی های بین المللی

پرسش و پاسخهای متداول

قانون جمع آوری بدهی در هلند مربوط به جمع آوری مطالبات (غیرقانونی) مطالبات وجه است. هنگامی که فاکتورهای برجسته را به وکلای وصول بدهی تحویل می دهید ، طبق قانون جمع آوری بدهی ، نوعی مجوز به وکلای وصول بدهی می دهید تا مطالبات معوق خود را جمع آوری کنند. این مزیت است ، به عنوان مثال ، برای افراد خصوصی یا شرکت هایی که زمان بسیار کمی برای خود دارند و یا می خواهند در درجه اول بر فعالیت اصلی خود تمرکز کنند. علاوه بر این ، انواع قوانین به (مجموعه) فاکتورهای برجسته ضمیمه شده است ، به عنوان مثال در مورد ضرورت و نسخه ، و چندین طرف درگیر هستند. این امر قانون جمع آوری بدهی را جالب ، اما پیچیده می کند. به همین دلیل است که توصیه می شود در صورت داشتن مطالبات معوق از وکیل وصول بدهی استفاده کنید. Law & Moreوکلای متخصص در زمینه قانون جمع آوری بدهی هستند و خوشحال می شوند به شما کمک کنند.
اولین اقدامی که باید انجام شود این است که به بدهکار اطلاع دهید که تعهد پرداخت خود را انجام نداده است. شما باید به او این فرصت را بدهید که در مدت زمان معقول و بدون هزینه اضافی پرداخت کند. شما یک یادآوری کتبی برای بدهکار ارسال می کنید ، این به عنوان اخطار پیش فرض نامیده می شود. یک دوره چهارده روزه معمولاً به عنوان یک دوره معقول در نظر گرفته می شود که در طی آن از بدهکار خواسته می شود هنوز مطالبه را بپردازد. به طور طبیعی ، Law & Moreوکلای وصول بدهی می توانند اخطار پیش فرض را برای شما تهیه کنند. در صورت عدم ارسال هشدار ، دادگاه هرگونه ادعای جبران خسارت را رد می کند. با این حال ، شرایطی وجود دارد که در آن ارسال اخطار پیش فرض ضروری نیست ، به عنوان مثال انجام توافق برای همیشه غیرممکن است. با این وجود ، توصیه می شود همیشه برای اطمینان از اعلان پیش فرض ارسال کنید. اگر درخواست پرداخت رعایت نشود ، می توانیم روند جمع آوری را شروع کنیم.
  • مشخصات طلبکار و بدهکار
  • مدارک مربوط به بدهی (شماره فاکتور و تاریخ)
  • دلیل اینکه هنوز بدهی پرداخت نشده است
  • قرارداد یا ترتیبات دیگری که بدهی به آن مربوط می شود
  • توضیح و توجیه واضح مبالغ بدهی
  • هرگونه مکاتبه بین طلبکار و بدهکار در مورد بدهی
Law & More همچنین برای جلوگیری از خطرات مربوط به پرداخت و تأخیر در پرداخت ، پشتیبانی ارائه می دهد. به عنوان مثال ، ما به مشتریان توصیه می کنیم شرایط پرداخت را در شرایط کلی و شرایطی که می تواند از ابهامات در صورت تاخیر در پرداخت جلوگیری کند ، درج کنند. آیا اطلاعات بیشتری در این مورد می خواهید؟ لطفاً با وکلای مجموعه تماس بگیرید Law & More.
آیا بدهکار شما خارج از کشور واقع شده است؟ در این صورت ، عوامل مختلفی ممکن است نقش داشته باشند ، مانند زبان ، فرهنگ و عادات متفاوت پرداخت ، به این معنی که خطرات در چارچوب روش جمع آوری بیشتر از بدهکاران کشور خود است. با این حال ، برای جمع آوری بدهی وکلای Law & More، این عوامل مانعی ایجاد نمی کنند. ما اجازه نخواهیم داد که مرزها جلوی ما را بگیرند و بنابراین خوشحال می شویم که شما را در فرایند جمع آوری که طی آن بدهکار در خارج ، در یا خارج از اروپا مستقر شده است ، راهنمایی کنید. آیا دوست دارید بدانید وقتی با بدهکار خارجی برخورد می کنید ، چه کاری می توانیم برای شما انجام دهیم؟ لطفا تماس بگیرید Law & Moreبه وکلای ما خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

آیا می خواهید بدانید که چه چیزی Law & More می تواند برای شما به عنوان یک شرکت حقوقی در Eindhoven و Amsterdam?
سپس از طریق تلفن +31 40 369 06 80 با ما تماس بگیرید و یا نامه الکترونیکی را به آدرس زیر ارسال کنید:
آقای. تام میویس ، مشاور در Law & More - tom.meevis@lawandmore.nl

Law & More