آیا به وکیل مالکیت فکری نیاز دارید؟
درخواست کمک های قانونی کنید

وکلای ما در قانون مجازات ویژه هستند

بررسی روشن است.

بررسی شخصی و به راحتی در دسترس است.

بررسی اول علایق شما

به راحتی در دسترس است

به راحتی در دسترس است

Law & More دوشنبه تا جمعه از ساعت 08:00 تا 22:00 و آخر هفته ها از ساعت 09:00 تا 17:00 در دسترس است

ارتباط خوب و سریع

ارتباط خوب و سریع

وکلای ما به پرونده شما گوش می دهند و یک برنامه اقدام مناسب ارائه می دهند
رویکرد شخصی

رویکرد شخصی

روش کار ما اطمینان حاصل می کند که 100٪ مشتری های ما به ما توصیه می کنند و ما به طور متوسط ​​با 9.4 امتیاز می گیریم

وکیل مالکیت معنوی

به منظور جلوگیری از استفاده دیگران از کارهای شما ، قانون مالکیت معنوی فرصتی را برای محافظت از ایده های توسعه یافته و مفاهیم خلاقانه شما ارائه می دهد. این بدان معناست که خلاقیت های شما فقط با اجازه شما ممکن است استفاده شود. این امر به ویژه در جامعه با سرعت در حال تغییر و نوآوری مهم است.

منوی سریع

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری درباره قانون مالکیت معنوی کسب کنید؟ متخصصان در Law & More اگر می خواهید از ایده ها یا خلاقیت های خود محافظت کنید ، می تواند به شما کمک های حقوقی ارائه دهد. اگر با ما تماس بگیرید ، ما در ثبت مالکیت معنوی به شما کمک خواهیم کرد و از طرف شما در برابر هرگونه تخلف عمل خواهیم کرد. تخصص ما در زمینه حقوق مالکیت معنوی این است:

  • کپی رایت؛
  • علائم تجاری؛
  • ثبت اختراع و ثبت اختراع؛
  • نام تجاری.

تصویر تام میویس

تام میویس

شریک مدیریت / وکیل

tom.meevis@lawandmore.nl

حقوق مالکیت معنوی

وکیل حق چاپ

وکیل حق چاپ

آیا شما صاحب کتاب، فیلم، موسیقی، نقاشی، عکس یا مجسمه هستید؟ با ما در تماس باشید.

ثبت علائم تجاری

ثبت علائم تجاری

آیا می خواهید محصول یا خدمات خود را ثبت کنید؟ ما می توانیم به شما کمک کنیم.

برای تصویر ثبت اختراع اقدام کنید

درخواست ثبت اختراع کنید

آیا شما صاحب یک اختراع هستید؟ ثبت اختراع ترتیب دهید.

نام تجاری

نام تجاری

ما به شما کمک می کنیم نام تجاری خود را ثبت کنید.

"Law & More وکلا
درگیر هستند و می توانند همدلی کنند
با مشکل مشتری”

مالکیت معنوی

اگر مخترع ، طراح ، توسعه دهنده یا نویسنده هستید ، می توانید از طریق قانون مالکیت معنوی از کارهای خود محافظت کنید. قانون مالکیت معنوی تضمین می کند که دیگران ممکن است از خلاقیت های شما استفاده نکنند مگر اینکه اجازه انجام این کار را بدهید. این امکان را به شما می دهد تا سرمایه گذاری های خود را در توسعه یک محصول جبران کنید. برای به دست آوردن حمایت ، مهم است که شما یک ایده مفصل داشته باشید. یک ایده به تنهایی کافی نیست ، زیرا می توان از چندین طریق کار کرد. هنگامی که شما یک ایده توسعه یافته دارید ، وکلا ما می توانند مالکیت معنوی شما را از طرق مختلف ضبط کنند. انواع مختلفی از حقوق مالکیت معنوی وجود دارد که می تواند بطور جداگانه یا ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد.

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

وکلای مالکیت معنوی ما آماده کمک به شما هستند:

دفتر Law & More

حقوق مختلف دارایی

انواع مختلفی از قوانین مالکیت معنوی وجود دارد که ماهیت ، دامنه و مدت زمان آن از یک حق مالکیت به دیگری متفاوت است. گاهی اوقات چندین حقوق مالکیت معنوی می توانند همزمان ثبت شوند. Law & Moreتخصص در زمینه حقوق مالکیت معنوی شامل حق چاپ ، حقوق علائم تجاری ، حق ثبت اختراع ، ثبت اختراعات و نام های تجاری است. با تماس گرفتن Law & More می توانید در مورد امکانات بپرسید.

حق طبع و نشر

کپی رایت از آثار خالق محافظت می کند و به خالق حق می دهد انتشار ، تولید مثل و محافظت از کارهای خود را در برابر سوء استفاده شخص ثالث قرار دهد. اصطلاح کار شامل کتاب ، فیلم ، موسیقی ، نقاشی ، عکس و مجسمه سازی است. اگرچه نیازی به استفاده از حق چاپ نیست ، زیرا در هنگام ایجاد یک اثر به طور خودکار اتفاق می افتد ، توصیه می شود که حق چاپ را ضبط کنید. برای ایجاد حق ، همیشه می توانید اثبات کنید که کار در یک تاریخ مشخص وجود داشته است. آیا می خواهید حق چاپ خود را ثبت کنید و از کارهای خود در برابر افرادی که حق چاپ شما را نقض می کنند ، محافظت کنید؟ لطفا با وکلا در تماس بگیرید Law & More.

قانون علائم تجاری

قانون علائم تجاری ثبت نام تجاری شما را ممکن می سازد ، به طوری که هیچ کس نمی تواند بدون اجازه شما از نام شما استفاده کند. حق ثبت علائم تجاری فقط درصورتی تأیید می شود که مارک تجاری را در ثبت مارک تجاری ثبت کنید. Law & Moreوکلا خوشحال خواهند شد که در این زمینه به شما کمک کنند. اگر مارک تجاری شما بدون اجازه شما ثبت شده و مورد استفاده قرار گرفته است ، این نقض علامت تجاری است. شما Law & More وکالت سپس می تواند به شما در انجام اقدامات علیه متخلفان کمک کند.

ثبت اختراعات و اختراعات ثبت شده

پس از ایجاد اختراع ، محصول فنی یا فرآیند ، می توانید برای ثبت اختراع اقدام کنید. حق ثبت اختراع تضمین می کند که شما حق انحصاری اختراع ، محصول یا فرآیند خود را دارید. برای درخواست ثبت اختراع ، باید چهار شرط را رعایت کنید:

  • باید اختراع باشد.
  • اختراع باید جدید باشد.
  • باید یک گام مبتکرانه وجود داشته باشد. این بدان معنی است که اختراع شما باید نوآورانه باشد و فقط یک پیشرفت کوچک در یک محصول موجود نباشد.
  • اختراع شما باید از نظر صنعتی قابل اجرا باشد.

Law & More بررسی می کند که شما تمام الزامات را برآورده می کنید و به شما در درخواست ثبت اختراع کمک می کند.

نام تجاری

نام تجاری نامی است که تحت آن یک شرکت اداره می شود. یک نام تجاری می تواند مانند یک نام تجاری باشد اما همیشه اینگونه نیست. با ثبت نام آنها در اتاق بازرگانی می توان از اسامی تجاری محافظت کرد. رقبا مجاز به استفاده از نام تجاری شما نیستند. نامهای تجاری که با نام تجاری شما اشتباه گرفته می شوند نیز مجاز نیستند. با این حال ، این حفاظت از مرز محدود است. شرکت های منطقه دیگر ممکن است از یک نام مشابه یا همان استفاده کنند. با این وجود ، با ثبت آن به عنوان یک علامت تجاری ، می توان از یک نام تجاری حمایت بیشتری کرد. وکلا در Law & More خوشحالم که شما را در مورد امکانات توصیه می کند.

آیا به دنبال یک وکیل مالکیت معنوی هستید؟ لطفا تماس بگیرید Law & More. ما می توانیم به شما در ایجاد حقوق خود کمک کنیم و در صورت نقض حقوق خود از شما حمایت کنیم.

آیا می خواهید بدانید که چه چیزی Law & More می تواند برای شما به عنوان یک شرکت حقوقی در Eindhoven و Amsterdam?
سپس از طریق تلفن +31 40 369 06 80 با ما تماس بگیرید و یا نامه الکترونیکی را به آدرس زیر ارسال کنید:
آقای. تام میویس ، مشاور در Law & More - tom.meevis@lawandmore.nl

Law & More