ترسیم یک توافق نامه تنظیم؟
پیشگیری از مشکلات آینده

وکلای ما در قانون مجازات ویژه هستند

بررسی روشن است.

بررسی شخصی و به راحتی در دسترس است.

بررسی اول علایق شما

به راحتی در دسترس است

به راحتی در دسترس است

Law & More از دوشنبه تا جمعه در دسترس است
از ساعت 08:00 تا 22:00 و آخر هفته ها از 09:00 تا 17:00

ارتباط خوب و سریع

ارتباط خوب و سریع

وکلای ما به پرونده شما گوش می دهند و مطرح می شوند
با یک برنامه عمل مناسب

رویکرد شخصی

رویکرد شخصی

روش کار ما تضمین می کند که 100٪ از مشتریان ما
ما را توصیه کنید و به طور متوسط ​​با 9.4 رتبه بندی شده ایم

توافق حل و فصل

توافقنامه تسویه حساب نوع خاصی از توافق نامه است. در توافقنامه حل و فصل ، طرفین قصد دارند در مورد حل اختلاف یا وضعیت نامشخص دیگری توافق کنند. همچنین توافقی است که یک کارفرما و یک کارمند می توانند با استفاده از داوطلبانه ، با توافق متقابل ، قرارداد کار را فسخ کنند. توافق حل و فصل می تواند برای انواع اختلافات منعقد شود ، اما بیشتر در موارد اخراج استفاده می شود.

توافقنامه تسویه حساب چیست؟

وقتی قرارداد تسویه حساب منعقد شد ، کارفرما مجبور نیست مجوز اخراج کارمند از آژانس بیمه کارمندان هلندی (UWV) یا دادگاه فرعی را بدست آورد. این دلیل مهمی است که باعث می شود کارفرمایان و کارمندان در برخی موارد فسخ قرارداد کار را براساس توافق متقابل با استفاده از توافق نامه تسویه حساب کنند. یکی دیگر از دلایل مهم برای تصمیم گیری در مورد توافق نامه تسویه حساب این واقعیت است که فسخ قرارداد کار می تواند به سرعت و به راحتی تنظیم شود. این تفاوت قابل توجهی در هزینه های حقوقی ایجاد می کند و بنابراین برای هر دو طرف سودمند است. با این حال ، مطمئناً دستیابی به توافق ها با حمایت وکیل برای هر دو طرف راحت تر است. آیا می خواهید توافقنامه تسویه حساب کنید که از مشکلات حقوقی آینده جلوگیری کند؟ لطفا تماس بگیرید Law & More.

روبی ون کربرگن

روبی ون کربرگن

وکیل دادگستری

ruby.van.kersbergen@lawandmore.nl

وکلای شرکت ما برای شما آماده هستند

Law and More

هر شرکتی منحصر به فرد است. بنابراین، شما مشاوره حقوقی را دریافت خواهید کرد که به طور مستقیم با شرکت شما مرتبط است.

Law and More

اطلاع از پیش فرض

اگر به این نتیجه رسید، ما نیز می توانیم برای شما دعوا کنیم. برای اطلاع از شرایط با ما تماس بگیرید.

Law and More

Dilligence دلیل

ما با شما می نشینیم تا یک استراتژی طراحی کنیم.

Law and More

توافق سهامدار

آیا می خواهید علاوه بر اساسنامه، قوانین جداگانه ای برای سهامداران خود وضع کنید؟ از ما کمک حقوقی بخواهید.

"Law & More وکلا
درگیر هستند و می توانند همدلی کنند
با مشکل مشتری”

محتوای توافق نامه تسویه حساب

در یک توافق نامه تسویه حساب ، شرایطی که قرارداد کار در آن فسخ می شود ، تنظیم شده است. محتوای دقیق توافقنامه تسویه حساب به شرایط و شرایط خاص بستگی دارد. با این وجود ، تعدادی چیز وجود دارد که همیشه تصریح شده است. اولا ، تاریخ خاتمه یکی از مهمترین جنبه های توافق تسویه حساب است. ثانیا ، دوره اعلامیه باید رعایت شود. سرانجام ، موافقت نامه هایی در مورد دوره کاری باقیمانده تا تاریخ خاتمه باید انجام شود. این امکان وجود دارد که یک دوره معافیت از کار توافق شود. در این حالت ، کارمند دیگر مجبور به کار نمی شود ، اما حق وی برای حقوق و دستمزد باقی می ماند.

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

[show-testimonials orderby='menu_order' order='DESC' limit='1' pagination='on' layout='grid' options='theme:none,info-position:info-below,text-alignment:center, ستون ها: 1، فیلتر: هیچ، رتبه: روی، نقل قول-محتوا: کوتاه، charlimitextra:(...)، نمایش-تصویر: روشن، اندازه-تصویر:ttshowcase_small، شکل-تصویر: دایره، جلوه-تصویر: هیچ، تصویر- لینک:روی']

وکلای شرکت ما آماده کمک به شما هستند:

دفتر Law & More

توافق نامه هایی درباره توازن مرخصی برجسته و هرگونه تسویه حساب های فردی دیگر ، مانند کمیسیون ، برنامه های پاداش یا برنامه های اشتراک گذاری نیز می تواند انجام شود. بعلاوه ، مبلغ کمک هزینه انتقال که در مشاوره متقابل بین کارفرما و کارگر تعیین می شود ، در قرارداد تسویه حساب تعیین می شود. میزان کمک هزینه انتقال اغلب در معرض مذاکره است و قطعاً از اهمیت برخوردار است. بنابراین عاقلانه است که در این زمینه به دنبال کمک حقوقی باشیم. تیم ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

شرایط مربوط به توافقنامه تسویه حساب

کارمند حق قانونی دارد که ظرف دو هفته توافق نامه تسویه حساب امضا شده را لغو کند. کارفرما باید حق انصراف کارمند را در قرارداد قید کند. بعلاوه ، هنگام انعقاد قرارداد تسویه حساب ، تخلیه نهایی بین طرفین انجام می شود. این بدان معناست که کارفرما و کارمند دیگر نمی توانند چیزی غیر از آنچه در قرارداد تسویه حساب آمده است از یکدیگر مطالبه کنند. پیش بینی تخلیه نهایی معمولاً در پایان توافقنامه گنجانده می شود.

توافق نامه تسویه حسابحق استفاده از مزایای بیکاری

در توافق نامه تسویه حساب باید همیشه بیان شود كه كارفرما ابتكار فسخ اشتغال را گرفته است. سپس کارمند به طرز فجیعی بیکار نمی شود. این مهم به منظور اینكه كارمند حق دریافت مزایای بیكاری را داشته باشد ، مهم است. برای اطمینان از اینکه کارمند حق دریافت مزایای بیکاری را دارد باید شرایط زیر نیز رعایت شود:

  • کارفرما از کارمند درخواست کرده است که با اخراج موافقت کند.
  • قرارداد تسویه حساب دوره اطلاع رسانی را در نظر می گیرد.
  • کارمند می تواند ثابت کند که جست و جو کرده و به دنبال شغل جدیدی است.

مشاوره - مذاکره - تنظیم توافق نامه حل و فصل
تیم ما خوشحال خواهد شد که به شما توصیه کند ، برای شما مذاکره کند و کل توافقنامه تسویه حساب را برای شما تهیه کند. ما در مورد معقول بودن توافقنامه تسویه مشاوره می کنیم و شفافیت ارائه می دهیم. ما همچنین به خواسته های خاص شما نگاه می کنیم و اطمینان می یابیم که به یک تصمیم خوب و در نظر گرفته شده برسید. هنگام مذاکره ، ما به شما کمک می کنیم با پیش شرط های خوب به نتیجه مطلوب مالی برسید

آیا می خواهید بدانید که چه چیزی Law & More می تواند برای شما به عنوان یک شرکت حقوقی در Eindhoven و Amsterdam?
سپس از طریق تلفن +31 40 369 06 80 با ما تماس بگیرید و یا نامه الکترونیکی را به آدرس زیر ارسال کنید:
آقای. تام میویس ، مشاور در Law & More - tom.meevis@lawandmore.nl
آقای. ماکسیم هوداک ، مدافع در & More - maxim.hodak@lawandmore.nl

Law & More