آیا با ادعای خسارت سر و کار دارید؟
درخواست کمک های قانونی کنید

وکلای ما در قانون مجازات ویژه هستند

بررسی روشن است.

بررسی شخصی و به راحتی در دسترس است.

بررسی اول علایق شما

به راحتی در دسترس است

به راحتی در دسترس است

Law & More دوشنبه تا جمعه از ساعت 08:00 تا 22:00 و آخر هفته ها از ساعت 09:00 تا 17:00 در دسترس است

ارتباط خوب و سریع

ارتباط خوب و سریع

وکلای ما به پرونده شما گوش می دهند و یک برنامه اقدام مناسب ارائه می دهند
ارتباط خوب و سریع

رویکرد شخصی

روش کار ما اطمینان حاصل می کند که 100٪ مشتری های ما به ما توصیه می کنند و ما به طور متوسط ​​با 9.4 امتیاز می گیریم

مطالبات خسارت

اصل اساسی در قانون جبران خسارت هلندی اعمال می شود: همه آسیب های خود را متحمل می شوند. در بعضی موارد ، هیچ کس مسئولیت پذیر نیست. به عنوان مثال ، در مورد طوفان های تگرگ ، به خسارت توجه کنید. آیا خسارت شما توسط کسی ایجاد شده است؟ در این حالت ، جبران خسارت فقط در صورتی امکان پذیر خواهد بود که مبنایی برای مسئولیت پذیر بودن آن وجود داشته باشد. در حقوق هلند دو اصل قابل تفکیک است: مسئولیت قراردادی و حقوقی.

منوی سریع

مسئولیت قراردادی

آیا طرفین توافق می کنند؟ بنابراین نه تنها هدف بلکه تعهدی است که موافقت نامه های توافق شده در هر دو طرف باید انجام دهند. اگر طرفین به تعهدات خود طبق قرارداد عمل نكرده باشند ، وجود دارد کمبود. به عنوان مثال ، شرایط را در نظر بگیرید که تأمین کننده کالا کالا را تحویل ندهد ، آنها را دیر تحویل یا در شرایط نامناسبی تحویل دهد.

روبی ون کربرگن

روبی ون کربرگن

وکیل دادگستری

ruby.van.kersbergen@lawandmore.nl

Law & More همچنین می تواند این کار را برای شما انجام دهد

Law and More

توافق نامه اتخاذ

تنظیم قرارداد مستلزم کار زیادی است. بنابراین از کمک بگیرید.

Law and More

اطلاع از پیش فرض

آیا کسی قرارهای خود را حفظ نمی کند؟ ما می توانیم یادآوری های کتبی ارسال کنیم و از طرف شما دعوا کنیم.

Law and More

قرارداد استخدام

آیا می خواهید در تهیه قرارداد کار پشتیبانی کنید؟ وارد شوید Law & More.

آیا با ادعای خسارت برخورد می کنید و آیا در این روش کمک های حقوقی می خواهید؟

"Law & More وکلا
درگیر هستند و می توانند همدلی کنند
با مشکل مشتری”

با این حال ، تنها یک نقص هنوز به شما حق جبران خسارت نمی دهد. این نیز نیاز دارد مسئوليت. مسئولیت پذیری در ماده 6:75 قانون مدنی هلند تنظیم می شود. این تصریح می کند که اگر به دلیل تقصیر وی نباشد ، نمی تواند به طرف مقابل نسبت داده شود ، و نه به خاطر قانون ، عمل قانونی یا دیدگاههای غالب است. این امر در مواردی از اعلان نیرو نیز صدق می کند.

آیا کاستی وجود دارد یا خیر؟ در این حالت ، خسارت ناشی از آن هنوز نمی تواند مستقیماً از طرف مقابل مطالبه شود. معمولاً ابتدا باید پیش فرض اعلان پیش فرض ارسال شود تا به طرف مقابل این فرصت داده شود كه تعهدات خود را تاكنون و در مدت معقول انجام دهند اگر طرف مقابل هنوز نتواند تعهدات خود را انجام دهد ، این امر به طور پیش فرض انجام می شود و جبران خسارت نیز می تواند مطالبه شود.

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

وکلای مسئولیت پذیری ما آماده کمک به شما هستند:

دفتر Law & More

علاوه بر این ، با توجه به اصل آزادی قرارداد ، مسئولیت طرف مقابل قابل صدور نیست. از این گذشته ، طرفین در هلند آزادی زیادی در قرارداد دارند. این بدان معناست که طرفهای متعاهد نیز آزادانه مسئولیت پاسخگویی به نقصان را آزاد می کنند. این معمولاً در خود توافقنامه یا به طور کلی شرایط و ضوابط اعلام شده برای آن با استفاده از آن انجام می شود بند عذر. با این حال ، چنین بندهایی قبل از اینکه طرف بتواند از آن دعوت کند تا مسئولیت پذیر باشد ، باید شرایط خاصی را رعایت کند. وقتی چنین بند در روابط پیمانکاری موجود باشد و شرایط را رعایت کند ، نقطه شروع اعمال می شود.

مسئولیت قانونی

مطالبه خسارت

یکی از شناخته شده ترین و رایج ترین اشکال مسئولیت مدنی ، شکنجه است. این امر شامل یک عمل یا عدم رضایت شخص است که به طور غیرقانونی صدمه ای به دیگری وارد می کند. به عنوان مثال ، شرایطی را در نظر بگیرید که بازدید کننده شما به طور تصادفی می تواند از گلدان گرانبهای شما بکوبد یا دوربین عکاسی گرانقیمت خود را رها کند. در آن صورت ، بخش 6: 162 قانون مدنی هلند تصریح می کند که در صورت تحقق شرایط خاص ، قربانی چنین اعمال یا حذفیات حق جبران خسارت را دارد.

به عنوان مثال ، رفتار یا عمل شخص دیگری قبل از هر چیز باید در نظر گرفته شود غیرقانونی. در صورتی که این عمل نقض یک حق خاص یا یک عمل یا عدم نقض وظیفه حقوقی یا نجابت اجتماعی یا معیارهای نانوشته را در پی داشته باشد این در شرایطی است. علاوه بر این ، عمل باید باشد منسوب به "مرتکب" این امر در صورتی ممکن است که به دلیل تقصیر وی یا علتی باشد که وی براساس قانون یا در رفت و آمد مسئولیت آن را برعهده داشته باشد. قصد در متن پاسخگویی لازم نیست. بدهی بسیار ناچیز ممکن است کافی باشد.

با این حال ، نقض قابل انتساب به یک استاندارد ، همیشه به مسئولیت پذیری نسبت به هرکسی که به عنوان یک نتیجه متحمل خسارت شود منجر نمی شود. از این گذشته ، مسئولیت هنوز هم می تواند محدود شود نیاز به نسبیت. این شرط بیانگر این است که اگر استاندارد نقض شده برای محافظت در برابر خسارت وارده از جانب قربانی ، هیچگونه تعهدی در پرداخت غرامت نداشته باشد. از این رو مهم است که "مرتکب" به دلیل نقض آن استاندارد ، نسبت به "قربانی" رفتار نادرست داشته باشد.

انواع خسارت

اگر الزامات مسئولیت قراردادی یا مدنی برآورده شود ، می توان مطالبه جبران خسارت کرد. خسارات قابل جبران در هلند پس از آن شامل می شود ضرر مالی و ضرر دیگر. در مواردی که خسارت مالی مربوط به ضرر و زیان سود متحمل شده باشد ، سایر ضررها مربوط به رنج نامشهود است. در اصل ، خسارت دارایی همیشه و کاملاً واجد شرایط جبران خسارت است ، سایر ضررها فقط در مورد قانون در بسیاری از کلمات بیان شده است.

جبران خسارت کامل در واقع متحمل خسارت شد

در صورت جبران خسارت ، اصل اساسی جبران خسارت کامل در واقع متحمل خسارت شد اعمال میشود.

این اصل بدان معنی است که شخص آسیب دیده یک واقعه خسارت وارد شده بیش از خسارت کامل او را جبران نکند. ماده 6: 100 قانون مدنی هلند تصریح می كند كه اگر همین واقعه نه تنها باعث خسارت قربانی شود ، بلكه برخی را نیز به همراه دارد مزایای، این مزایا باید هنگام تعیین خسارت جبران شود ، تا جایی که این منطقی باشد. از این مزایا می توان به عنوان بهبود موقعیت (دارایی) قربانی در نتیجه رویداد خسارت دیده یاد کرد.

علاوه بر این ، خسارت همیشه به طور کامل جبران نمی شود. رفتارهای قربانیانه قربانی یا شرایط موجود در حوزه خطر قربانی نقش مهمی در این امر دارد. سوالی که پس از آن باید پرسیده شود این است: آیا قربانی با توجه به وقوع یا میزان خسارت ممکن است متفاوت از آنچه انجام داده عمل کرده است؟ در بعضی موارد ، قربانی ممکن است موظف باشد خسارت را محدود کند. این شامل وضعیت داشتن یک کپسول آتش نشانی قبل از وقوع خسارت مانند آتش سوزی است. آیا تقصیری از طرف قربانی وجود دارد؟ در این مورد، رفتار مقصر خود در اصل منجر به کاهش تعهد غرامت شخص ناشی از خسارت می شود و باید خسارت را بین شخص عامل خسارت و قربانی تقسیم کرد. به عبارت دیگر: یک بخش (بزرگ) از خسارت به هزینه خود قربانی باقی می ماند. مگر اینکه قربانی برای آن بیمه شده باشد.

در مقابل خسارت بیمه کنید

مطالبه خسارت

با توجه به موارد فوق ، ممکن است عاقلانه باشد که بیمه را بپرهیزید تا از خسارت به عنوان قربانی یا علت خسارت در امان نمانید. از این گذشته ، آسیب و ادعای آن آموزه ای دشوار است. علاوه بر این ، امروزه به راحتی می توانید با شرکتهای بیمه از قبیل بیمه مسئولیت ، بیمه خانه و یا اتومبیل ، بیمه نامه های مختلفی را تهیه کنید.

آیا شما با خسارت مواجه هستید و آیا می خواهید بیمه جبران خسارت شما را جبران کند؟ سپس شما باید خسارت را به بیمه گر خود گزارش دهید ، معمولاً ظرف مدت یک ماه. توصیه می شود شواهد زیادی را برای این امر جمع آوری کنید. کدام شواهد مورد نیاز شما بستگی به نوع خسارت و توافقات شما با بیمه گر شما دارد. پس از گزارش شما ، بیمه گذار اعلام خواهد کرد که آیا یا خسارت جبران می شود یا خیر.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر خسارت توسط بیمه شما جبران شده باشد ، دیگر نمی توانید این شخص را که باعث خسارت شده است مطالبه کنید. این امر با توجه به خسارت هایی که توسط بیمه گذار شما پوشیده نیست متفاوت است. افزایش حق بیمه در نتیجه مطالبه خسارت از بیمه گر شما نیز برای جبران خسارت توسط شخصی که موجب خسارت شده باشد ، واجد شرایط است.

فعالیت کلاسی

تحت شرایط خاص ، اقدام طبقاتی می تواند جایگزین جذاب برای یک روش ممکن فرد باشد. این امر به ویژه در مورد خسارت های گسترده ای اتفاق می افتد: میزان خسارات وارده به قربانیان بسیار زیاد است ، اما خسارت به قربانیان نسبتاً كم است. در این حالت ، غرامت احتمالی اغلب از هزینه های رویه ، سرمایه گذاری زمان و ریسکی که قربانی برای از دست دادن آن فراتر رود ، فراتر نمی رود. علاوه بر این ، افراد مسئول چنین خسارتهایی اغلب سازمانهای بزرگی هستند که با سیستم حقوقی آشنا هستند و منابع مالی کافی برای شکایت دارند.

از اول ژانویه سال 1 ، قانون حل و فصل مطالبات جمعی در اقدام جمعی لازم الاجرا شد. این امر باعث شده است که افراد آسیب دیده ، که خسارت آنها ناشی از همان رویداد یا رویدادهای مشابه بوده و فقط یک یا تعداد محدودی از آنها (حقوقی) در قبال آن مسئول هستند ، از طریق یک گروه ذی نفع بتوانند ادعای جمعی برای جبران خسارت کنند. در حال حاضر یک رژیم برای اقدامات طبقاتی تحت بند 2020: 3a قانون مدنی هلند ، صرف نظر از اینکه آیا آنها برای جبران خسارت نقدی خدمت می کنند یا خیر ، وجود دارد.

خدمات ما

At Law & More ما می فهمیم که هر گونه خسارت می تواند عواقب دور و بر شما داشته باشد. آیا شما با خسارت مواجه هستید و آیا می خواهید بدانید که آیا می توانید این آسیب را ادعا کنید یا خیر؟ آیا با ادعای خسارت برخورد می کنید و آیا در این روش کمک های حقوقی می خواهید؟ آیا شما کنجکاو هستید که چه کاری دیگر می توانیم برای شما انجام دهیم؟ لطفا تماس بگیرید Law & More. وکلای ما در زمینه ادعاهای خسارت متخصص هستند و خوشحال هستند که از طریق یک رویکرد و مشاوره شخصی و هدفمند به شما کمک می کنند!

آیا می خواهید بدانید که چه چیزی Law & More می تواند برای شما به عنوان یک شرکت حقوقی در Eindhoven و Amsterdam?
سپس از طریق تلفن +31 40 369 06 80 با ما تماس بگیرید و یا نامه الکترونیکی را به آدرس زیر ارسال کنید:
آقای. تام میویس ، مشاور در Law & More - tom.meevis@lawandmore.nl
آقای. ماکسیم هوداک ، مدافع در & More - maxim.hodak@lawandmore.nl

Law & More