وکیل چه می کند؟ تصویر

یک وکیل چه کاری انجام می دهد؟

خسارتی که شخص دیگری متحمل شده است ، توسط پلیس دستگیر شده یا می خواهد از حقوق شما دفاع کند: موارد مختلفی که در آنها کمک وکیل قطعاً تجمل غیر ضروری نیست و در موارد مدنی حتی یک تعهد است. اما دقیقاً وکیل چه کار می کند و چرا استخدام وکیل مهم است؟

سیستم حقوقی هلند بسیار جامع و تأیید شده است. به منظور جلوگیری از سوء تفاهم و انتقال صحیح هدف قانونگذاری ، هر کلمه ای در نظر گرفته شده است و سیستم های پیچیده ای برای اطمینان از ضمانت های قانونی خاص ایجاد شده است. نقطه ضعف آن این است که اغلب نمی توان راهکاری را برای این کار پیش برد. یک وکیل برای تفسیر قانون آموزش دیده است و راه خود را در "جنگل" قانونی مانند هیچکس نمی داند. برخلاف قاضی یا مدعی العموم ، وکیل فقط نماینده منافع موکل خود است. در Law & More مشتری و موفق ترین و عادلانه ترین نتیجه برای مشتری در وهله اول قرار می گیرد. اما دقیقاً وکیل چه می کند؟ در اصل ، این بستگی زیادی به پرونده ای دارد که برای آن وکیل در نظر گرفته اید.

دو نوع دادرسی وجود دارد که وکیل می تواند برای شما شروع کند: یک دادخواست و یک روش احضار. در مورد مسئله حقوق اداری ، ما از طریق روش تجدیدنظر کار می کنیم ، که در این وبلاگ نیز بیشتر توضیح داده خواهد شد. در قوانین جزایی ، فقط می توانید احضاریه دریافت کنید. از این گذشته ، فقط خدمات دادستانی عمومی مجاز به تعقیب جرایم جنایی است. حتی در آن صورت ، یک وکیل می تواند به شما در طرح اعتراض ، از جمله موارد دیگر کمک کند.

رویه دادخواست

هنگام شروع روند دادخواست ، همانطور که از نامش مشخص است ، درخواستی از قاضی درخواست می شود. می توانید به مواردی مانند طلاق ، فسخ قرارداد کار و قرار دادن تحت سرپرستی فکر کنید. بسته به مورد ، ممکن است طرف مقابل وجود داشته باشد یا نداشته باشد. وکیل دادخواستی را برای شما آماده می کند که تمام الزامات رسمی را برآورده می کند و درخواست شما را تا آنجا که ممکن است فرموله می کند. اگر طرف یا متهم علاقمندی وجود داشته باشد ، وکیل شما نیز به هر گونه اظهارات دفاعی پاسخ خواهد داد.

اگر روند دادخواست توسط طرف دیگری آغاز شده است که شما طرف مقابل یا طرف ذینفع هستید ، همچنین می توانید با یک وکیل تماس بگیرید. سپس وکیل می تواند به شما در تهیه بیانیه دفاع و در صورت لزوم آماده شدن برای جلسه شفاهی کمک کند. در طول جلسه ، شما همچنین می توانید توسط یک وکیل وکالت داشته باشید ، وی همچنین می تواند در صورت عدم موافقت با تصمیم قاضی ، درخواست تجدیدنظر کند.

روش احضار

در سایر موارد ، مراحل احضار آغاز می شود ، در این صورت نظر قاضی در یک درگیری خاص درخواست می شود. احضاریه اساساً احضاریه ای برای حضور در دادگاه است. شروع یک رویه البته وکیل شما آنجاست تا در طول محاکمه با شما صحبت کند ، اما همچنین قبل و بعد از جلسه به شما کمک کند. تماس با وکیل اغلب پس از دریافت احضاریه یا زمانی که می خواهید خودتان آن را ارسال کنید شروع می شود. هنگامی که خودتان مراحل را آغاز می کنید و بنابراین مدعی هستید ، یک وکیل نه تنها توصیه می کند که شروع این روند ثمربخش باشد ، بلکه احضاریه هایی را نیز می نویسد که باید معیارهای مختلفی را برآورده کنند. قبل از تنظیم احضاریه ، وکیل می تواند ، در صورت تمایل ، ابتدا با طرف مقابل به صورت کتبی تماس بگیرد تا به راه حلی برسد ، بدون شروع مراحل قانونی. اگر با وجود این ، به فراخوان احضار رسید ، وکیل همچنین تماس های بیشتری را با طرف مقابل انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که این روند بدون مشکل انجام می شود. قبل از رسیدگی شفاهی پرونده توسط قاضی ، یک دور کتبی برگزار می شود که در آن دو طرف می توانند به یکدیگر پاسخ دهند. اسناد و مدارک ارسال شده به عقب معمولاً توسط قاضی در جریان رسیدگی شفاهی پرونده ارائه می شود. با این حال ، در بسیاری از موارد ، پس از یک دور کتبی و میانجیگری ، دیگر با یک توافق بین دو طرف به جلسه نمی رسد. آیا پرونده شما به جلسه رسیدگی رسید و آیا پس از جلسه با حکم موافق نیستید؟ در آن صورت نیز وکیل شما در تجدیدنظر در صورت لزوم به شما کمک می کند.

رویه تجدیدنظر حقوق اداری

اگر با تصمیم یک نهاد اداری (سازمان دولتی) مانند CBR یا شهرداری موافق نیستید ، می توانید اعتراض کنید. شما می توانید نامه اعتراضی توسط وکیلی تهیه کنید که از میزان موفقیت اعتراض مطلع است و می داند کدام استدلال ها باید مطرح شود. در صورت ثبت اعتراض ، مرجع تصمیم گیری در مورد اعتراض (bob) انجام می دهد. اگر با این تصمیم موافق نیستید ، می توانید یک درخواست تجدیدنظر ارسال کنید. بستگی به پرونده شما به کدام نهاد مانند دادگاه ، CBb ، CRvB یا RvS ، باید درخواست تجدیدنظر شود. یک وکیل می تواند به شما کمک کند تا درخواست تجدیدنظر را به مقام مربوطه ارسال کنید و در صورت لزوم ، پاسخی به بیانیه دفاعیه اداری ارائه دهید. در نهایت ، قاضی پس از جلسه شفاهی در مورد پرونده تصمیم گیری می کند. اگر شما با تصمیم قاضی موافق نیستید ، همچنان می توانید تحت شرایط خاصی اعتراض کنید.

(احضاریه) حقوق جزا

در هلند ، دادستانی عمومی متهم به تحقیق و تعقیب جرایم جنایی است. اگر از دادسرای عمومی احضاریه دریافت کرده اید ، پس از انجام تحقیقات اولیه مشکوک به ارتکاب جرم کیفری هستید. استخدام وکیل اقدامی عاقلانه است. یک پرونده جنایی می تواند از نظر حقوقی مملو باشد و تجزیه و تحلیل اسناد به تجربه نیاز دارد. وکیل می تواند به احضار اعتراض کند تا احتمالاً از جلسه شفاهی جلوگیری شود. در بیشتر موارد ، رسیدگی شفاهی یک پرونده جنایی در ملاء عام انجام می شود. وکیل می تواند در جلسه استماع شفاهی بهترین نمایندگی را از شما داشته باشد. مزایای استفاده از وکیل ، به عنوان مثال پس از کشف اشتباهات انجام شده در تحقیقات ، می تواند تا حدی تبرئه شود. اگر در نهایت با تصمیم قاضی مخالفید ، می توانید درخواست تجدیدنظر کنید.

وکیل اغلب می تواند قبل از دریافت احضاریه کاری برای شما انجام دهد. یک وکیل می تواند ، در میان موارد دیگر ، در بازجویی های پلیس از شما حمایت یا مساعدت کند یا در مورد جرمی که مشکوک به آن هستید ، مشاوره دهد.

نتیجه

اگرچه می توانید وکیلی را برای شروع یکی از مراحل فوق استخدام کنید ، وکلای دادگستری نیز می توانند در خارج از دادگاه به شما کمک کنند. به عنوان مثال ، یک وکیل همچنین می تواند در یک محیط تجاری برای شما نامه بنویسد. نه تنها نامه ای مطابق خواسته شما نوشته می شود که انگشت را در محل درد قرار می دهد ، بلکه در مورد موضوع خود نیز اطلاعات حقوقی کسب می کنید. با کمک یک وکیل شما باید و نباید های پرونده خود را یاری خواهید کرد و موفقیت بیش از آنکه فقط امید داشته باشید یک حقیقت است.

به طور خلاصه ، یک وکیل در مسائل حقوقی شما مشاوره ، میانجیگری و دعوا می کند و همیشه به نفع موکل خود عمل می کند. برای بهترین چشم انداز ، مطمئناً از استخدام وکیل سود خواهید برد.

آیا فکر می کنید پس از مطالعه مقاله بالا به مشاوره متخصص یا کمک حقوقی از وکیل متخصص نیاز دارید؟ لطفا تماس بگیرید Law & More. Law & Moreوکلا در زمینه های مختلف حقوقی تخصص دارند و خوشحال می شوند که از طریق تلفن یا ایمیل به شما کمک کنند.

Law & More