آیا به وکیل کسب و کار نیاز دارید؟
درخواست کمک های قانونی کنید

وکلای ما در قانون مجازات ویژه هستند

بررسی روشن است.

بررسی شخصی و به راحتی در دسترس است.

بررسی اول علایق شما

به راحتی در دسترس است

به راحتی در دسترس است

Law & More دوشنبه تا جمعه از ساعت 08:00 تا 22:00 و آخر هفته ها از ساعت 09:00 تا 17:00 در دسترس است

ارتباط خوب و سریع

ارتباط خوب و سریع

وکلای ما به پرونده شما گوش می دهند و یک برنامه اقدام مناسب ارائه می دهند
رویکرد شخصی

رویکرد شخصی

روش کار ما اطمینان حاصل می کند که 100٪ مشتری های ما به ما توصیه می کنند و ما به طور متوسط ​​با 9.4 امتیاز می گیریم

اکتساب تجارت

اگر شرکت خود را دارید ، همیشه می توانید زمانی پیش بیاید که می خواهید فعالیت شرکت را متوقف کنید. از طرف دیگر این امکان وجود دارد که بخواهید یک شرکت موجود را خریداری کنید. در هر دو مورد ، کسب و کار راه حل ارائه می دهد.

کسب کسب و کار یک فرآیند پیچیده است ، که می تواند به راحتی شش ماه تا یک سال طول بکشد. بنابراین مهم است که یک مشاور اکتسابی تعیین کنید ، که بتواند از شما مشاوره و پشتیبانی کند ، اما همچنین می تواند وظایفی را از شما به عهده بگیرد. متخصصان در Law & More برای تعیین تاکتیکهای بهینه برای خرید یا فروش یک شرکت با شما همکاری خواهد کرد و می تواند به شما پشتیبانی حقوقی ارائه دهد.

نقشه راه برای دستیابی به مشاغل

اگرچه هر کسب و کار کسب و کار متفاوت است ، بسته به شرایط این پرونده ، یک نقشه راه جهانی وجود دارد که وقتی می خواهید یک شرکت بخرید یا بفروشید ، دنبال می شوید. Law & Moreوکلای شما در هر مرحله از این راهنمای گام به گام به شما کمک می کنند.

تصویر تام میویس

تام میویس

شریک مدیریت / وکیل

tom.meevis@lawandmore.nl

وکلای شرکت ما برای شما آماده هستند

Law and More

پشتیبانی حقوقی خیاط

هر کسب و کاری منحصر به فرد است. به همین دلیل است که شما مشاوره حقوقی را دریافت خواهید کرد که مستقیماً با کسب و کار شما مرتبط است.

Law and More

ما می توانیم برای شما دعوا کنیم

اگر به این نتیجه رسید، ما نیز می توانیم برای شما دعوا کنیم. برای اطلاع از شرایط با ما تماس بگیرید.

Law and More

ما شریک مبارزه شما هستیم

ما با شما می نشینیم تا یک استراتژی طراحی کنیم.

Law and More

ارزیابی قراردادها

وکلای شرکت ما می توانند قراردادها را ارزیابی کرده و در مورد آنها مشاوره دهند.

"Law & More وکلا
درگیر هستند و می توانند همدلی کنند
با مشکل مشتری”

مرحله 1: آماده سازی برای کسب

قبل از دستیابی به کسب و کار ، مهم است که شما به درستی آمادگی داشته باشید. در مرحله آماده سازی ، خواسته ها و خواسته های شخصی شما فرموله شده است. این مسئله هم برای طرفی که می خواهد شرکتی بفروشد و هم طرفی که می خواهد شرکتی بخرد ، صدق می کند. اول از همه ، تعیین این که شرکت در کدام فعالیت های تجاری مشارکت داشته باشد ، مهم است که شرکت در کدام بازار فعال است و چقدر می خواهید شرکت را دریافت یا پرداخت کنید. فقط در صورت مشخص بودن این مسئله ، کسب می تواند تبلور یابد. پس از مشخص شدن این موضوع ، باید ساختار قانونی شرکت و نقش مدیر (ها) و سهامدار (بازدید کنندگان) بررسی شود. همچنین باید مشخص شود که آیا مطلوب است که خرید به طور همزمان یا به تدریج انجام شود. در مرحله آماده سازی بسیار مهم است که به خودتان اجازه ندهید که تحت هدایت احساسات قرار گیرند بلکه تصمیم خوبی را اتخاذ کنید. وکلا در Law & More در این مورد به شما کمک خواهد کرد

آنچه مشتریان در مورد ما می گویند

وکلای کسب و کار ما آماده کمک به شما هستند:

دفتر Law & More

مرحله 2: یافتن خریدار یا شرکتی

پس از مشخص شدن خواسته های شما ، مرحله بعدی این است که به دنبال خریدار مناسب باشید. برای این منظور می توان مشخصات شرکت ناشناس را ترسیم کرد که براساس آن می توان خریداران مناسبی را انتخاب کرد. وقتی کاندیدای جدی پیدا شد ، اول از همه مهم است که یک توافق نامه عدم افشای امضا را امضا کنید. متعاقبا می توان اطلاعات مربوط به شرکت را در اختیار خریدار بالقوه قرار داد. هنگامی که می خواهید شرکتی را به دست بگیرید ، مهم است که کلیه اطلاعات مربوط به شرکت را دریافت کنید.

مرحله 3: بحث اکتشافی

هنگامی که یک خریدار بالقوه یا یک شرکت بالقوه برای تصاحب یافت شده است و طرفین با یکدیگر اطلاعاتی را مبادله کرده اند ، زمان آن رسیده که یک بحث اکتشافی آغاز شود. مرسوم است که نه تنها خریدار و فروشنده بالقوه حضور دارند بلکه مشاوران ، سرمایه داران و دفتر اسناد رسمی نیز حضور دارند.

کسب و کارمرحله 4: مذاکرات

مذاکره برای دستیابی به موقع از زمانی آغاز می شود که خریدار یا فروشنده قطعاً علاقه مند باشد. توصیه می شود مذاکرات توسط یک متخصص کسب انجام شود. Law & Moreوکلا می توانند از طرف شما در مورد شرایط تصرف و قیمت مذاکره کنند. پس از توافق بین دو طرف توافق نامه ای تنظیم می شود. در این نامه قصد ، شرایط و ضوابط تملک و ترتیب مالی ارائه شده است.

مرحله 5: تکمیل کسب و کار

قبل از تهیه توافقنامه خرید نهایی ، باید یک تحقیق دقیق انجام شود. در این دقت کافی صحت و کامل بودن کلیه داده های شرکت بررسی می شود. دقت کافی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر دقت کافی منجر به بی نظمی نشود ، قرارداد خرید نهایی می تواند تهیه شود. پس از ثبت مالکیت توسط دفتر اسناد رسمی ، سهام منتقل شده و قیمت خرید پرداخت شده است ، تملک شرکت تکمیل می شود.

مرحله ششم: معرفی

درگیر شدن فروشنده اغلب هنگام انتقال مشاغل بلافاصله خاتمه نمی یابد. اغلب موافقت می شود که فروشنده جانشین خود را معرفی کرده و او را برای کار آماده می کند. مدت این دوره از اجرای باید در طول مذاکرات از قبل مورد بحث قرار گیرد.

کسب و کارنقشه راه برای دستیابی به مشاغل

روشهای مختلفی برای تأمین اعتبار کسب و کار وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. این امکانات تأمین مالی نیز قابل ترکیب است. شما ممکن است گزینه های زیر را برای تأمین اعتبار کسب و کار در نظر بگیرید.

بودجه خود خریدار

این مهم است که بررسی کنید چه مقدار از پول شخصی شما می توانید یا می خواهید قبل از به دست آوردن شرکت کمک کنید. در عمل ، اغلب تکمیل کسب و کار بدون هیچ گونه ورودی دارایی های شخصی خود بسیار دشوار است. با این حال ، میزان سهم خود شما بستگی به وضعیت شما دارد.

وام از فروشنده

در عمل ، خرید کسب و کار نیز اغلب توسط فروشنده تأمین مالی جزئی در قالب وام به جانشین تأمین می شود. این همچنین به عنوان وام فروشنده شناخته می شود. بخشی که توسط فروشنده تأمین می شود ، بیشتر از بخشی است که خود خریدار در آن کمک می کند. علاوه بر این ، مرتباً توافق می شود كه پرداخت به صورت اقساطی انجام شود. توافق وام با توافق وام فروشنده ایجاد می شود.

خرید سهام

همچنین خریدار می تواند سهم خود را در این شرکت از فروشنده در مراحل مختلف به دست آورد. برای این امر ممکن است ترتیب درآمد حاصل شود. در صورت تمهیدات درآمدی ، پرداخت بستگی به دستیابی به نتیجه خاص خریدار دارد. با این حال ، این ترتیب برای تصاحب مشاغل در صورت بروز اختلافات خطرات عمده ای را شامل می شود ، زیرا خریدار قادر است بر نتایج شرکت تأثیر بگذارد. از طرف دیگر یک مزیت برای فروشنده می تواند این باشد که وقتی سود زیادی حاصل می شود ، مبلغ بیشتری پرداخت می شود. در هر صورت ، نظارت دقیق بر فروش ، خرید و بازده طبق یک برنامه سودآور محتاطانه است.

(در) سرمایه گذاران رسمی

تأمین مالی ممکن است به شکل وام سرمایه گذاران غیر رسمی یا رسمی باشد. سرمایه گذاران غیررسمی دوستان ، خانواده و آشنایان هستند. چنین وامهایی در کسب یک تجارت خانوادگی متداول است. با این وجود ، ضبط صحیح بودجه از طریق سرمایه گذاران غیررسمی بسیار مهم است تا سوء تفاهم یا اختلاف بین اعضای خانواده یا دوستان ایجاد نشود.

علاوه بر این ، تأمین اعتبار توسط سرمایه گذاران رسمی امکان پذیر است. اینها طرفهایی هستند که از طریق وام ، حقوق صاحبان سهام را تأمین می کنند. یک ضرر برای خریدار این است که سرمایه گذاران رسمی غالباً سهامدار شرکت نیز می شوند که کنترل خاصی را به آنها می دهد. از طرف دیگر ، سرمایه گذاران رسمی غالباً می توانند از یک شبکه بزرگ و دانش بازار استفاده کنند.

Crowdfunding

یک روش تأمین مالی که به طور فزاینده ای رایج می شود ، جمع آوری جمعیت است. به طور خلاصه ، جمع آوری سرمایه به این معنی است که از طریق یک کمپین آنلاین ، از تعداد زیادی از افراد خواسته می شود تا سرمایه خود را برای خرید شما سرمایه گذاری کنند. با این حال ، یک ضرر در تأمین جمعیت ، محرمانه بودن است. برای تحقق بخشیدن به سرمایه گذاری ، باید از قبل اعلام کنید که این شرکت برای فروش است.

Law & More به شما در بررسی امکانات تأمین مالی کسب و کار کمک خواهد کرد. وکلا ما می توانند در مورد امکاناتی که متناسب با شرایط شما است مشاوره دهند و به شما در تنظیم بودجه کمک کنند.

آیا می خواهید بدانید که چه چیزی Law & More می تواند برای شما به عنوان یک شرکت حقوقی در Eindhoven و Amsterdam?
سپس از طریق تلفن +31 40 369 06 80 با ما تماس بگیرید و یا نامه الکترونیکی را به آدرس زیر ارسال کنید:
آقای. تام میویس ، مشاور در Law & More - tom.meevis@lawandmore.nl

Law & More