اخراج، هلند

اخراج، هلند

اخراج یکی از اقدامات گسترده در قانون استخدام است که عواقب گسترده ای برای کارمند به همراه دارد. به همین دلیل شما به عنوان یک کارفرما ، بر خلاف کارمند ، نمی توانید به راحتی آن را ترک کنید. آیا قصد اخراج کارمند خود را دارید؟ در این صورت ، باید شرایط خاصی را برای اخراج معتبر در نظر داشته باشید. اول از همه ، مهم است که تعیین کنید آیا کارمندی که قصد اخراج آن را دارید در شرایط خاصی قرار دارد یا خیر. چنین کارمندانی لذت می برند حمایت از اخراج. می توانید در مورد عواقب شما به عنوان یک کارفرما در سایت ما بخوانید: رد کردن.

زمینه های اخراج

همچنین باید اخراج کارمند خود را یکی از دلایل زیر قرار دهید:

  • اخراج اقتصادی اگر یک یا چند شغل لزوماً از بین برود.
  • ناتوانی طولانی مدت برای کار اگر کارمند شما به مدت دو سال یا بیشتر به طور مداوم بیمار یا ناتوان در کار باشد ؛
  • نقص وقتی می توانید با انگیزه نشان دهید که کارمند شما برای انجام وظایف خود نامناسب است.
  • اقدامات یا حذفیات مقصر وقتی کارمند شما رفتار جدی (جدی) در محل کار خود دارد ؛
  • رابطه شغلی را مختل کرد اگر برقراری مجدد رابطه شغلی دیگر امکان پذیر نباشد و اخراج اجتناب ناپذیر است.
  • غیبت مکرر اگر کارمند شما به طور منظم به کار نمی آید ، بیمار است یا دارای معلولیت است ، و این عواقب غیر قابل قبولی برای فعالیت های تجاری شما دارد.
  • اخراج به دلایل باقیمانده اگر شرایط به گونه ای است که منطقی نیست شما به عنوان کارفرما اجازه دهید قرارداد با کارمند خود ادامه یابد.
  • اعتراض وظیفه ای به کار وقتی با کارمند خود دور میز نشسته اید و به این نتیجه رسیده اید که نمی توان کار را به شکل سازگار انجام داد و تغییر کاره مسئله ای نیست.

از 1 ژانویه 2020 ، این قانون زمینه دیگری برای اخراج دارد ، یعنی زمین تجمعی. این بدان معنی است که اگر شرایطی از چندین دلیل اخراج دلیل کافی برای این کار را داشته باشد ، شما به عنوان کارفرما می توانید کارمند خود را نیز اخراج کنید. با این حال ، به عنوان یک کارفرما ، شما نه تنها باید انتخاب خود را برای اخراج یکی از دلایل قانونی فوق الذکر قرار دهید ، بلکه وجود آن را نیز اثبات و اثبات کنید. انتخاب یک زمینه خاص برای اخراج نیز شامل یک روش خاص اخراج است.

روش اخراج

آیا شما انتخاب می کنید اخراج به دلایل تجاری یا ناتوانی در کار (بیشتر از 2 سال)؟ در این صورت ، شما به عنوان کارفرما باید درخواست اجازه اخراج از UWV را بدهید. برای واجد شرایط بودن چنین مجوزی ، باید دلیل اخراج کارمند خود را به درستی بیان کنید. سپس کارمند شما این فرصت را خواهد داشت که در برابر این مسئله از خود دفاع کند. سپس UWV تصمیم می گیرد که آیا کارمند می تواند برکنار شود یا خیر. اگر UWV اجازه اخراج را اعطا کند و کارمند شما موافقت نکند ، کارمند شما می تواند دادخواست را به دادگاه فرعی ارائه دهد. اگر دادگاه دوم متوجه شود که کارمند درست است ، دادگاه فرعی می تواند تصمیم بگیرد که قرارداد کار را برگرداند یا غرامت کارمند شما را اعطا کند.

آیا قرار هست شما اخراج به دلایل شخصی؟ سپس راه دادگاه فرعی باید دنبال شود. این جاده آسانی نیست. به عنوان یک کارفرما ، شما باید یک پرونده گسترده ایجاد کرده باشید که بر اساس آن ثابت شود که اخراج تنها گزینه است. فقط در این صورت است که دادگاه به شما درخواست درخواست فسخ قرارداد کار با کارمند شما را می دهد. آیا چنین درخواست لغو را ارسال می کنید؟ سپس کارمند شما آزاد است که از خود در برابر این موضوع دفاع کند و بیان کند که چرا با اخراج موافق نیست یا چرا کارمند شما معتقد است که باید حق استحقاق حقوق را داشته باشد. فقط وقتی کلیه شرایط قانونی برآورده شود ، دادگاه فرعی اقدام به انحلال قرارداد کار می کند.

با این حال ، با استفاده از یک اخراج با رضایت متقابل، می توانید از رفتن به UWV و همچنین دادرسی در دادگاه فرعی خودداری کنید و در نتیجه هزینه های خود را پس انداز کنید. در این صورت ، شما باید از طریق مذاکره با کارمند خود به توافق های مناسب برسید. وقتی توافقنامه روشنی با کارمند خود منعقد کردید ، توافق نامه های مربوطه سپس در قرارداد تسویه حساب ثبت می شوند. به عنوان مثال ، این ممکن است حاوی آیین نامه ای باشد که در مورد کارمزد کارگران شما از حق انحصاری حقوق دریافت می کند و اینکه آیا یک ماده غیررقابتی اعمال می شود. مهم است که این توافق نامه ها به طور قانونی روی کاغذ ثبت شوند. به همین دلیل عاقلانه است که توافقات انجام شده توسط یک وکیل متخصص بررسی شود. اتفاقاً ، کارمند شما 14 روز پس از امضا فرصت دارد تا به توافق های انجام شده برگردد.

در صورت اخراج امتیازات را جلب می کند

آیا تصمیم دارید کارمند خود را اخراج کنید؟ همچنین توجه به نکات زیر نیز عاقلانه است:

هزینه انتقال. این فرم مربوط به حداقل غرامت قانونی است که طبق فرمول ثابتی تعیین می شود که هنگام اخراج از کارمند دائم یا انعطاف پذیر خود را مدیون هستید. با معرفی WAB ، اقساط این هزینه انتقال از اولین روز کاری کارمند شما انجام می شود و کارگران یا کارکنان کشیک در دوره آزمایشی نیز مستحق پرداخت انتقالی هستند. با این حال ، از طرف دیگر ، افزایش اقلام تعهدی پرداختی برای کارمندان شما که دارای قرارداد کار بیش از ده سال هستند ، لغو می شود. به عبارت دیگر ، برای شما به عنوان کارفرما "ارزان تر" می شود ، به عبارت دیگر اخراج کارمند با قرارداد کار طولانی مدت آسان تر است.

غرامت عادلانه. علاوه بر پرداخت انتقالی ، به عنوان یک کارمند ، ممکن است حقوق اضافی پرداخت حق طرد نیز به کارمند خود بدهکار باشید. این امر به ویژه در صورت بروز یک عمل مقصر جدی از طرف شما اتفاق خواهد افتاد. به عنوان مثال ، در متن این عمل ، اخراج کارمند بدون دلیل معتبر اخراج ، وجود ارعاب یا تبعیض. اگرچه غرامت عادلانه از این قاعده مستثنی نیست ، اما فقط مربوط به موارد خاصی است كه دادگاه این غرامت عادلانه را به كارمند اعطا می كند. اگر دادگاه غرامت عادلانه ای به کارمند شما اعطا کند ، مبلغ را نیز بر اساس شرایط تعیین می کند.

لایحه نهایی. در پایان اشتغال ، کارمند شما همچنین حق پرداخت روزهای تعطیل تعلق گرفته را دارد. اینکه روزهای تعطیلات مستحق شما چیست ، به آنچه در قرارداد کار و احتمالاً CLA توافق شده است بستگی دارد. تعطیلات قانونی که به هر حال کارمند شما به آن تعلق می گیرد چهار برابر تعداد روزهای کاری در هفته است. در پایین خط ، شما فقط باید روزهای تعطیلات تعلق گرفته را که هنوز در نظر گرفته نشده است ، به کارمند پرداخت کنید. اگر کارمند شما نیز به یک ماه سیزدهم یا پاداش تعلق می گیرد ، این امتیازات نیز باید در بیانیه نهایی مورد بحث قرار گرفته و توسط شما پرداخت شود.

آیا شما کارفرمایی هستید که قصد اخراج کارمند خود را دارید؟ سپس تماس بگیرید Law & More. در Law & More ما می فهمیم که مراحل اخراج نه تنها پیچیده است بلکه می تواند عواقب شدیدی را برای شما به عنوان یک کارفرما به همراه داشته باشد. به همین دلیل است که ما رویکرد شخصی داریم و با هم می توانیم شرایط و امکانات شما را ارزیابی کنیم. بر اساس این تجزیه و تحلیل ، ما می توانیم مراحل صحیح بعدی را به شما توصیه کنیم. ما همچنین خوشحالیم که در طی مراحل اخراج مشاوره و کمک به شما ارائه می دهیم. آیا در مورد خدمات ما یا اخراج س questionsالی دارید؟ همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اخراج و خدمات ما در سایت ما پیدا کنید: رد کردن.

Law & More