طلاق و وضعیت پیرامون ویروس تاج

طلاق و وضعیت پیرامون ویروس تاج

coronavirus عواقب بسیار گسترده ای برای همه ما دارد. ما باید سعی کنیم تا حد ممکن در خانه بمانیم و از خانه نیز کار کنیم. این تضمین می کند که شما هر روز از شریک زندگی خود بیشتر از گذشته کار کنید. بیشتر افراد عادت ندارند هر روز وقت زیادی را با هم سپری کنند. در برخی از خانوارها این وضعیت حتی باعث ایجاد تنش لازم می شود. به خصوص برای آن دسته از شرکایی که پیش از بحران تاج و تخت مجبور بودند با مشکلات روابط کنار بیایند ، شرایط فعلی می تواند یک وضعیت غیرقابل تحمل ایجاد کند. برخی از شرکا حتی ممکن است به این نتیجه برسند که بهتر است طلاق بگیرید. اما درمورد بحران تاج ، چگونه است؟ آیا می توانید علیرغم تدابیر مربوط به تاج ویروس برای ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است درخواست طلاق بدهید؟

با وجود اقدامات دقیق تر RIVM ، شما هنوز هم می توانید مراحل طلاق را شروع کنید. وکلای طلاق Law & More می تواند در این فرآیند به شما مشاوره و کمک کند. در طی مراحل طلاق ، می توان بین طلاق به درخواست مشترک و طلاق یک جانبه تمایز قائل شد. در صورت طلاق به درخواست مشترک ، شما و شریک زندگی (سابق) شما یک دادخواست واحد ارائه می دهید. علاوه بر این ، شما در مورد تمام ترتیبات موافقت می کنید. درخواست یک جانبه برای طلاق ، درخواست یکی از دو شریک به دادگاه برای حل و فصل ازدواج است. در مورد طلاق به درخواست مشترک معمولاً جلسه دادگاه ضروری نیست. در مورد درخواست یک جانبه طلاق ، معمول است که جلسه دادرسی شفاهی در دادگاه پس از دور کتبی ترتیب داده شود. اطلاعات بیشتر در مورد طلاق را می توانید در صفحه طلاق ما پیدا کنید.

در نتیجه شیوع coronavirus ، دادگاه ها ، دادگاه ها و کالج های ویژه از راه دور و با روش های دیجیتالی تا حد امکان کار می کنند. در مورد پرونده های خانوادگی در ارتباط با تاج ، یک ترتیب موقت وجود دارد که طبق آن دادگاه های ولسوالی در اصل فقط با مواردی که از طریق ارتباط تلفنی (ویدئویی) بسیار ضروری به نظر می رسند رسیدگی شفاهی می کنند. به عنوان مثال ، اگر دادگاه بر این باور باشد که امنیت کودکان در معرض خطر است ، یک پرونده بسیار فوری تلقی می شود. در پرونده های فاقد فوریت خانوادگی ، دادگاه ها ارزیابی می کنند که آیا ماهیت این پرونده ها مناسب است که به صورت کتبی رسیدگی شود. در این صورت ، از طرفین خواسته می شود با این موضوع موافقت کنند. اگر طرفین نسبت به یک روش کتبی اعتراض داشته باشند ، دادگاه هنوز می تواند جلسه دادرسی شفاهی را از طریق ارتباط تلفنی (ویدئویی) ترتیب دهد.

این برای وضعیت شما چه معنی دارد؟

اگر قادر به بحث در مورد روش طلاق با یکدیگر هستید و همچنین می توانید در کنار هم قرار دهید ، توصیه می کنیم درخواست طلاق مشترک را ترجیح دهید. اکنون که به طور کلی این امر نیاز به دادرسی ندارد و طلاق به صورت کتبی قابل حل است ، مناسب ترین راه برای طلاق در هنگام بحران تاج است. دادگاهها تلاش می كنند در مورد مقررات مشترك ، در محدوده زمانی تعیین شده توسط قانون ، حتی در زمان بحران تاج ، تصمیم گیری كنند.

اگر نتوانید با شریک زندگی سابق خود به توافق برسید ، مجبور خواهید شد که روال طلاق یک جانبه را شروع کنید. این نیز در زمان بحران تاج امکان پذیر است. مراحل طلاق به درخواست یک جانبه با ارائه دادخواستی آغاز می شود که در آن طلاق و هرگونه ماده کمکی (نفقه ، تقسیم املاک و غیره) توسط وکیل یکی از شرکا درخواست می شود. این طومار سپس توسط وكیل در اختیار شریک دیگر قرار می گیرد. سپس شریک دیگر می تواند ظرف 6 هفته دفاع کتبی ارائه دهد. پس از این ، جلسه دادرسی شفاهی به طور کلی برنامه ریزی شده و در اصل ، حکم نتیجه می گیرد. در نتیجه اقدامات تاجگذاری ، در صورت عدم رسیدگی به پرونده به صورت کتبی ، یک درخواست یک جانبه برای طلاق می تواند طولانی تر از زمان رسیدگی به جلسه کلامی باشد.

در این زمینه ، می توان پرونده های طلاق را نیز در زمان بحران تاج شروع کرد. این می تواند یک درخواست مشترک یا یک درخواست یک جانبه برای طلاق باشد.

طلاق آنلاین در هنگام بحران تاج در Law & More

همچنین در این مواقع خاص وکالت طلاق از Law & More در خدمت شما هستند ما می توانیم از طریق تماس تلفنی ، تماس ویدیویی یا ایمیل به شما مشاوره و راهنمایی کنیم. اگر در مورد طلاق خود سوالی دارید ، لطفاً با دفتر ما تماس نگیرید. ما خوشحال میشیم به شما کمک کنیم!

Law & More