آداب و رسوم هلندی

خطرات و عواقب آوردن محصولات ممنوعه

آداب و رسوم هلند: خطرات و عواقب ورود محصولات ممنوعه به هلند

هنگام بازدید از یک کشور خارجی با هواپیما، این امر رایج است که فرد باید در فرودگاه از گمرک عبور کند. افرادی که از هلند بازدید می کنند باید از گمرک در فرودگاه Schiphol یا Eindhoven فرودگاه. اغلب اتفاق می افتد که کیف های مسافران حاوی محصولات ممنوعه است که سپس عمدا یا در نتیجه ناآگاهی یا بی توجهی وارد هلند می شود. صرف نظر از دلیل، عواقب این اقدامات می تواند شدید باشد. در هلند، دولت به گمرک صلاحیت ویژه ای برای صدور مجازات های کیفری یا اداری اعطا کرده است. این اختیارات در Algemene Douanewet (قانون عمومی گمرک) تعیین شده است. به طور خاص چه تحریم هایی وجود دارد و این تحریم ها واقعاً چقدر می تواند شدید باشد؟ اینجا را بخوانید!

"Algemene Douanetwet"

حقوق كيفري هلند به طور كلي اصل سرزميني را مي شناسد. قانون كيفري هلند شامل مقرراتي است كه مي گويد اين قانون براي همه افرادي كه مرتكب هر نوع جنايت در هلند مي شوند ، اعمال مي شود. این بدان معنی است که تابعیت یا کشور محل اقامت شخص مرتکب جرم هیچ معیار تعیین کننده ای ندارد. Algemene Douanewet مبتنی بر همین اصل است و در مورد شرایط خاص آداب و رسوم که در قلمرو هلند رخ می دهد قابل استفاده است. در مواردي كه Algemene Douanewet قوانين خاصي را ارائه نمي دهد ، مي توان به قوانين كيفري هلند ("Wetboek van Strafrecht") و قانون حقوق اداري عمومي ("Algemene Wet Bestuursrecht" يا "Awb") به مقررات كلي در ميان ديگران اعتماد كرد. در Algemene Douanewet تأکید بر مجازاتهای جنایی است. علاوه بر این ، در شرایطی که انواع مختلف مجازات ها اعمال می شود ، تفاوت وجود دارد.

هلند خطرات و عواقب ورود محصولات ممنوعه به هلند را به گمرک می رساند

مجازات اداری

مجازات اداری قابل اعمال است: وقتی کالاها به گمرک ارائه نشود ، وقتی کسی از شرایط مجوز مطابقت نداشته باشد ، در صورت عدم وجود کالا در یک محل ذخیره ، هنگامی که تشریفات مربوط به انجام مراحل گمرکی برای کالاهای وارد شده به اتحادیه اروپا نیست. ملاقات کرد و وقتی کالا به موقع مقصد گمرکی دریافت نکرده است. جریمه اداری می تواند به + + - 300 یورو ، یا در موارد دیگر ارتفاع حداکثر 100٪ از میزان عوارض برسد.

مجازات کیفری

در صورت ورود کالاهای ممنوعه با ورود به فرودگاه ، احتمالاً مجازات کیفری تعیین می شود. به عنوان مثال هنگام ورود کالاهایی به هلند که طبق قانون ممکن است وارد نشود یا به اشتباه اعلام شده باشد مجازات کیفری مجازات می شود. به جز این نمونه های اعمال مجرمانه ، Algemene Douanewet مجموعه ای از اقدامات جنایی دیگر را توصیف می کند. در صورت بالاتر بودن این مجازات ، مجازات کیفری می تواند به حداکثر 8,200،82,000 یورو یا ارتفاع میزان عوارض اجتناب شود. در صورت اعمال عمدی ، حداکثر جریمه تحت عنوان Algemene Douanewet می تواند به ارتفاع 20,500 یورو یا به میزان میزان عوارض اجتناب شده در صورت افزایش این مقدار برسد. در بعضی موارد ، آلژمن دوانوت حکم زندان را تعیین می کند. در این صورت ، اعمال یا حذفیات را می توان یک جرم قلمداد کرد. وقتی Algemene Douanewet مجازات زندان را مجازات نمی کند بلکه فقط جریمه ای را در نظر می گیرد ، اعمال یا حذفیات را می توان یک جرم قلمداد کرد. حداکثر مجازات حبس موجود در Algemene Douanewet ، حکم شش سال است. هنگام ورود کالاهای ممنوعه به هلند ، مجازات می تواند حکم چهار سال باشد. در این صورت جریمه حداکثر XNUMX،XNUMX یورو خواهد بود.

جراحی ها

  • رویه اداری: رویه اداری با رویه کیفری متفاوت است. بسته به شدت عمل ، رویه اداری می تواند ساده یا پیچیده تر باشد. در صورت اقداماتی كه جریمه كمتر از 340 یورو در آن اعمال شود - معمولاً این روش ساده خواهد بود. هنگامی که تخلفی متوجه شود که جریمه اداری برای آن تعیین می شود ، به شخص مورد نظر ابلاغ می شود. این اطلاعیه حاوی یافته ها است. در مورد اقداماتی که جریمه می تواند از 340 یورو بیشتر باشد - باید رویه ای دقیق تر دنبال شود. ابتدا شخص درگیر باید اخطار کتبی در مورد قصد تحریم جریمه اداری را دریافت کند. این امکان مقاومت در برابر جریمه را به وی اعطا می کند. پس از آن تصمیم خواهد گرفت (در مدت 13 هفته) جریمه تعیین می شود یا خیر. در هلند می توان ظرف شش هفته پس از تصمیم ، توسط یک نهاد اداری (بازرس) اعتراض کرد. این تصمیم ظرف مدت شش هفته مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت. پس از آن نیز می توان این تصمیم را به دادگاه برد.
  • رویه کیفری: وقتی یک جرم کیفری کشف شد ، گزارش رسمی تهیه می شود که براساس آن می توان حکم کیفری صادر کرد. هنگامی که حکم جزایی با مبلغ بالاتر از 2,000 یورو صادر می شود ، ابتدا باید فرد مظنون شنیده شود. نسخه ای از مجازات کیفری به فرد مظنون ارائه می شود. بازرس یا یک مقام تعیین شده زمان تعیین جریمه را باید تعیین کند. پس از گذشت چهارده روز از دريافت نسخه كيفري توسط مظنون ، جريمه قابل جبران است. هنگامی که مظنون با دستور جزایی موافقت نکند ، می تواند ظرف دو هفته در دادسرای عمومی هلند مقاومت کند. این امر به ارزیابی مجدد این پرونده منجر می شود ، پس از آن حكم كیفری قابل لغو ، تغییر است یا می توان یكی از دادگاه به دادگاه فراخوانده شد. دادگاه سپس تصمیم خواهد گرفت که چه اتفاقی می افتد. در موارد شدیدتر ، گزارش رسمی همانطور که در اولین جمله بند قبلی ذکر شد ابتدا باید به دادستان عمومی ارسال شود ، که پس از آن می تواند پرونده را انتخاب کند. دادستان عمومی همچنین می تواند تصمیم بگیرد كه پرونده را به بازرس ارجاع دهد. وقتی حکم جزایی پرداخت نشود ، حکم زندان نیز می تواند دنبال شود.

ارتفاع مجازات ها

دستورالعمل مجازات در Algemene Douanewet گنجانده شده است. ارتفاع خاص مجازات ها توسط بازرس یا یک مقام تعیین شده یا دادستان عمومی تعیین می شود (این دومی فقط در صورت ارتکاب یک عمل مجرمانه) و در یک دستور جزایی (strafbeschikking) یا یک تصمیم اداری (beschikking) تعیین می شود. ) همانطور که در ابتدا توضیح داده شد ، می توان اعتراض خود را نسبت به تصمیم اداری ("bezwaar maken") در نهاد اداری مطرح کرد یا اینکه می تواند در برابر دادرسی عمومی در برابر دستور کیفری مقاومت کند. پس از این مقاومت اخیر ، دادگاه حكمی درباره این موضوع صادر می كند.

این مجازات ها چگونه اعمال می شوند؟

دستور کیفری یا تصمیم اداری معمولاً مدتی پس از حادثه اتفاق می افتد ، زیرا برخی از کارهای رویه ای / اداری لازم است تا تمام اطلاعات مربوطه را روی کاغذ بگذارد. با این وجود ، طبق قانون هلند (خصوصاً قانون جزایی هلند) یک پدیده شناخته شده است که تحت شرایطی می تواند بلافاصله دستورات مجازات را پرداخت کند. مثال خوب پرداخت مستقیم سفارش های کیفری در صورت دارا بودن مواد مخدر در جشنواره های هلند است. با این حال ، این هرگز توصیه نمی شود ، زیرا پرداخت جریمه بلافاصله پذیرش گناه را همراه با پیامدهای احتمالی مانند سابقه کیفری به همراه دارد. با این وجود ، توصیه می شود ظرف مدت معین پرداخت یا مقاومت در برابر جریمه را پرداخت کنید. هنگامی که بعد از چندین یادآوری مجازات پرداخت نشده است ، معمولاً فرد برای بازیابی مبلغ با کمک یک مقام قضایی تماس می گیرد. هنگامی که این اثربخش اثبات نشود ، حکم زندان نیز می تواند دنبال شود.

تماس با ما

اگر بعد از خواندن این مقاله سؤال یا اظهارنظر دیگری داشتید ، با تماس با آقای تماس بگیرید. ماکسیم هوداک ، وکیل مدافع در Law & More از طریق maxim.hodak@lawandmore.nl یا آقای. تام میویس ، وکیل دادگستری در Law & More از طریق tom.meevis@lawandmore.nl یا با ما با شماره +31 (0) 40-3690680 تماس بگیرید.

Law & More