در مورد تصویر دادگاه شکایت کنید

درمورد دادگاه شکایت کنید

مهم است که شما به دادگستری اعتماد داشته باشید و آن را حفظ کنید. به همین دلیل است که می توانید شکایت کنید اگر احساس می کنید دادگاه یا یکی از اعضای دادگاه رفتار صحیحی با شما نداشته است. شما باید نامه ای به هیئت مدیره آن دادگاه ارسال کنید. شما باید این کار را ظرف یک سال پس از حادثه انجام دهید.

محتوای نامه شکایت

اگر احساس می کنید که توسط یک عضو کارمند یا یک قاضی دادگاه ، دادگاه تجدیدنظر ، دادگاه تجدید نظر در تجارت و صنعت (CBb) یا دادگاه تجدید نظر در مرکز (CRvB) آنطور که باید با شما رفتار نشده است ، می تواند شکایت کند این ممکن است در مواردی اتفاق بیفتد ، به عنوان مثال ، اگر شما مجبور باشید برای پاسخ به نامه خود یا رسیدگی به پرونده خود خیلی منتظر بمانید. یا اگر احساس می کنید توسط یک یا چند نفر که در دادگاه کار می کنند یا روشی که شخصی در دادگاه از شما خطاب می کند به درستی مورد خطاب قرار نگرفته اند. شکایت همچنین می تواند در مورد لحن ، فرم یا طراحی نامه ها یا در مورد عدم دادن اطلاعات ، دادن اطلاعات خیلی دیر ، دادن اطلاعات نادرست یا دادن اطلاعات ناقص باشد. تقریباً در همه موارد ، شکایت باید مربوط به خود شما باشد. نمی توانید از نحوه برخورد دادگاه با شخص دیگر شکایت کنید. این برای آن شخص است مگر اینکه از طرف شخصی که دارای قدرت یا سرپرستی از او هستید ، به عنوان مثال فرزند خردسال یا شخص تحت سرپرستی شما شکایت کنید.

توجه: اگر با تصمیم دادگاه یا تصمیمی که دادگاه در جریان رسیدگی به پرونده خود گرفته مخالفید ، نمی توانید در این باره شکایت کنید. این کار باید از طریق روال دیگری مانند درخواست تجدیدنظر در برابر تصمیم انجام شود.

ارسال شکایت

شما می توانید شکایت خود را به دادگاهی که دادخواست شما در آن جریان دارد ارائه دهید. شما باید این کار را ظرف یک سال پس از حادثه انجام دهید. شما باید شکایت خود را به هیئت دادگاه مربوطه ارسال کنید. اکثر دادگاه ها به شما اجازه می دهند شکایت خود را بصورت دیجیتالی ارسال کنید. برای انجام این کار ، به www.rechtspraak.nl بروید و در ستون سمت چپ ، تحت عنوان "به دادگاه" ، "من یک شکایت دارم" را انتخاب کنید. دادگاه مربوطه را انتخاب کنید و فرم شکایت دیجیتال را پر کنید. سپس می توانید این فرم را از طریق پست الکترونیکی یا پست معمولی برای دادگاه ارسال کنید. همچنین می توانید شکایت خود را بدون این فرم به صورت کتبی به دادگاه ارائه دهید. نامه شما باید حاوی اطلاعات زیر باشد:

  • بخش یا شخصی که از او شکایت دارید ؛
  • دلیل شکایت شما ، اینکه دقیقاً چه اتفاقی افتاده و چه موقع.
  • نام ، آدرس و شماره تلفن شما ؛
  • امضای شما؛
  • احتمالاً کپی اسناد مربوط به شکایت شما.

رسیدگی به شکایت

پس از دریافت شکایت ، ابتدا بررسی خواهیم کرد که آیا می توان با آن شکایت کرد. اگر اینگونه نباشد ، در اسرع وقت به شما اطلاع داده می شود. همچنین ممکن است شکایت شما به عهده ارگان دیگری یا دادگاه دیگری باشد. در این صورت دادگاه در صورت امکان شکایت شما را ارسال می کند و این حمل و نقل را به شما اطلاع می دهد. اگر تصور می کنید که شکایت شما به راحتی حل می شود ، مثلاً از طریق مکالمه تلفنی ، دادگاه در اسرع وقت با شما تماس می گیرد. اگر به شکایت شما رسیدگی شود ، روش به شرح زیر است:

  • اداره دادگاه باید از شکایت خود به کسی (که) از او شکایت می کنید اطلاع دهد.
  • در صورت لزوم ، از شما خواسته می شود اطلاعات بیشتری در مورد این رویداد ارائه دهید.
  • متعاقباً ، هیئت دادگاه تحقیق می کند.
  • اصولاً به شما این فرصت داده می شود که درمورد شکایت خود به هیئت دادگاه یا کمیته مشورتی شکایات توضیح دهید. شخصی که شکایت به او مربوط می شود هرگز به شکایت رسیدگی نمی کند.
  • سرانجام ، هیئت رئیسه دادگاه تصمیم می گیرد. از این تصمیم کتبی مطلع خواهید شد. این کار معمولاً طی 6 هفته انجام می شود.

آیا در نتیجه این وبلاگ س questionsالی دارید؟ پس لطفا تماس بگیرید Law & More. وکلای ما خوشحال می شوند که به شما مشاوره دهند.

Law & More