تصویر مهاجر دانش

مهاجر دانش

آیا دوست دارید یک کارمند خارجی با تحصیلات عالی برای کار در شرکت شما به هلند بیاید؟ ممکنه! در این وبلاگ می توانید در مورد شرایطی که یک مهاجر بسیار ماهر می تواند در هلند کار کند مطالعه کنید.

مهاجران دانش با دسترسی رایگان

لازم به ذکر است که مهاجران دانش از کشورهای خاص نیازی به داشتن ویزا، اجازه اقامت یا اجازه کار ندارند. این امر در مورد همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، نروژ، ایسلند، سوئیس و لیختن اشتاین صدق می کند. اگر قصد دارید مهاجران بسیار ماهر را از یکی از این کشورها بیاورید، مهاجر بسیار ماهر فقط به پاسپورت یا کارت شناسایی معتبر نیاز دارد.

مهاجران دانش از خارج از اروپا

اگر می خواهید یک مهاجر بسیار ماهر را که اصالتاً از یکی از کشورهای ذکر شده در پاراگراف قبل نیست، بیاورید، قوانین سخت گیرانه تری اعمال می شود. آنها به ویزا و اجازه اقامت نیاز دارند. به عنوان کارفرما، شما مسئول درخواست این اسناد از خدمات مهاجرت و تابعیت (IND) هستید. علاوه بر این، کارفرما باید توسط IND به عنوان حامی شناخته شود. قبل از اینکه اجازه دهید مهاجران بسیار ماهر به هلند بیایند، باید برای این به رسمیت شناختن به عنوان حامی اقدام کنید. شما به عنوان یک شرکت برای کسب این وضعیت باید شرایط متعددی را داشته باشید، از جمله تضمین کافی برای تداوم و پرداخت بدهی سازمان، پرداخت هزینه درخواست و قابلیت اطمینان سازمان، مدیران و سایر اشخاص (حقوقی) درگیر. . حتی پس از اینکه شرکت شما به عنوان حامی شناخته شد، چندین تعهد وجود دارد که باید انجام دهید، از جمله وظیفه مدیریت، وظیفه اطلاعات و وظیفه مراقبت.

حقوق مهاجران دانش

برای شما، به عنوان یک کارفرما، این موضوع نیز مهم است که سطح حقوق مهاجران دانشی تا حدی مشخص شده است. هیچ تفاوتی بین مهاجران بسیار ماهر با دسترسی آزاد و مهاجران بسیار ماهر از خارج از اروپا وجود ندارد. حقوق تعیین شده ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد، بسته به سن مهاجر دانش و اینکه آیا مورد خاص برای معیار حقوق کاهش یافته واجد شرایط است یا خیر. مبالغ واقعی را می توان در وب سایت IND یافت. در هر صورت، درآمد مهاجر بسیار ماهر باید حداقل برابر با مقدار استانداردی باشد که برای آن مهاجر بسیار ماهر اعمال می شود. 

کارت آبی اروپا

حضور یک مهاجر بسیار ماهر بر اساس کارت آبی اروپا نیز امکان پذیر است. شرایط متفاوتی نسبت به مواردی که در بالا توضیح داده شد برای این مورد اعمال می شود. کارت آبی اتحادیه اروپا یک مجوز اقامت و کار ترکیبی با اعتبار 4 سال است. این برای کارگران بسیار ماهر با ملیت خارج از اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، یا سوئیس در نظر گرفته شده است. برخلاف اجازه اقامت ذکر شده در بالا، کارفرما ملزم نیست در هنگام درخواست برای کارت آبی اتحادیه اروپا یک حامی شناخته شده باشد. با این حال، تعدادی از شرایط دیگر وجود دارد که باید قبل از اعطای کارت آبی رعایت شود. از جمله اینکه کارمند باید حداقل 12 ماه قرارداد کار منعقد کرده باشد و کارمند حداقل یک دوره لیسانس 3 ساله را در آموزش عالی گذرانده باشد. علاوه بر این، در مورد کارت آبی اتحادیه اروپا، یک آستانه حقوق نیز وجود دارد که باید رعایت شود. با این حال، این با معیار توضیح داده شده در پاراگراف قبل متفاوت است.

هنگام استخدام یک مهاجر بسیار ماهر، می توانید در پیچ و خم قوانین درگیر شوید. آیا در نظر دارید یک مهاجر بسیار ماهر را به هلند بیاورید؟ پس از تماس دریغ نکنید Law & More. وکلای ما در زمینه قانون مهاجرت تخصص دارند و خوشحال خواهند شد که شما را در مراحلی که باید برداشته شود راهنمایی کنند. 

Law & More