زندگی مشترک با شریک زندگی خود در تصویر 1X1 هلند

زندگی مشترک با شریک زندگی خود در هلند

''Law & More شما و شریک زندگی خود را در کلیه مراحل مراحل درخواست اجازه اقامت کمک و راهنمایی می کند. ''

آیا می خواهید به همراه شریک زندگی خود در هلند زندگی کنید؟ در این صورت به اجازه اقامت نیاز خواهید داشت. برای اخذ مجوز اقامت ، شما و شریک زندگی خود باید چندین الزام را برآورده کنید. چندین الزام عمومی و خاص وجود دارد که قابل استفاده است.

چندین مورد عمومی

اولین شرط عمومی این است که شما و شریک زندگی خود نیاز به داشتن گذرنامه معتبر دارید. همچنین باید اظهارنامه قبلی را پر کنید. در این بیانیه ، شما از جمله موارد دیگر اعلام خواهید کرد که در گذشته مرتکب جرمی نشده اید. در بعضی موارد ، شما باید پس از ورود به هلند در تحقیق در مورد سل شرکت کنید. این بستگی به وضعیت و ملیت شما دارد. علاوه بر این ، شما هر دو باید 21 سال سن و یا بالاتر داشته باشید.

چندین مورد خاص

یکی از شرایط خاص این است که شریک زندگی شما باید درآمد کافی داشته باشد که مستقل و بلند مدت باشد. معمولاً درآمد حداقل باید برابر با حداقل دستمزد قانونی باشد. گاهی اوقات نیاز به درآمد متفاوت اعمال می شود ، این بستگی به وضعیت شما دارد. اگر شریک زندگی شما به سن بازنشستگی AOW رسیده باشد ، در صورتی که شریک زندگی تان به طور دائم و کاملاً ناتوان از کار باشد یا اگر شریک زندگی تان به طور دائم نتواند الزام مشارکت در کار را برآورده کند ، صدق نمی کند.

یکی دیگر از نیازهای مهم مهم که سرویس مهاجرت و طبیعی شدن هلند حفظ می کند ، امتحان ادغام شهروندی در خارج از کشور است. فقط اگر از شرکت در این امتحان معاف باشید ، نیازی به برگزاری امتحان نیست. آیا می خواهید بدانید که آیا از امتحان معاف هستید ، هزینه برگزاری کنکور چقدر است و چگونه می توانید برای امتحان ثبت نام کنید؟ برای اطلاعات با ما تماس بگیرید

روش کار چگونه کار می کند؟

اول از همه ، تمام اسناد و اطلاعات مورد نیاز جمع آوری ، قانونی و ترجمه می شوند (در صورت لزوم). پس از جمع آوری تمام اسناد مورد نیاز ، می توان درخواست جواز اقامت را ارسال کرد.

در بیشتر شرایط ، ویزای ویژه ای لازم است تا بتوانید به هلند سفر کرده و بیش از 90 روز بمانید. به این ویزای ویژه ، اجازه اقامت معمولی موقت (mvv) گفته می شود. این برچسب است که توسط نمایندگی هلند در گذرنامه شما قرار می گیرد. اگر به mvv نیاز دارید بستگی به ملیت شما دارد.

در صورت نیاز به mvv ، درخواست مجوز اقامت و mvv را می توانید به صورت یکجا ارسال کنید. اگر نیازی به mvv ندارید ، می توانید درخواست فقط اجازه اقامت ارائه دهید.

پس از ارائه برنامه ، خدمات هلدینگ مهاجرت و طبیعی سازی هلند بررسی می کند که آیا شما و شریک زندگی خود تمام الزامات را برآورده می کنید یا خیر. در طی مدت 90 روز تصمیم گیری خواهد شد.

تماس با ما

آیا در رابطه با این مقاله سوالی یا نظر دارید؟

لطفا در صورت تمایل با خانم تماس بگیرید. ماکسیم هوداک ، وکیل در Law & More از طریق maxim.hodak@lawandmore.nl یا آقای. تام میویس ، وکیل در Law & More از طریق tom.meevis@lawandmore.nl. همچنین می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید: +31 (0) 40-3690680.

Law & More