امروزه ، هشتگ فقط در توییتر و اینستاگرام محبوب نیست ...

# متشکرم

امروزه ، این هشتگ نه تنها در توییتر و اینستاگرام محبوب است: از هشتگ به طور فزاینده ای برای ایجاد یک علامت تجاری استفاده می شود. در سال 2016 تعداد علائم تجاری با هشتگ جلوی آن 64٪ در سراسر جهان افزایش یافته است. مثال خوبی از این علامت تجاری T-mobile '#getthanked' است. هنوز ادعای هشتگ به عنوان علامت تجاری همیشه آسان نیست. به عنوان مثال ، هشتگ باید مستقیماً به محصول یا خدمات متقاضی پیوند یابد.

19-05-2017

تنظیمات حریم خصوصی
ما برای افزایش تجربه شما هنگام استفاده از وب سایت خود از کوکی استفاده می کنیم. اگر از سرویس های ما از طریق مرورگر استفاده می کنید می توانید کوکی ها را از طریق تنظیمات مرورگر وب خود محدود ، مسدود یا حذف کنید. ما همچنین از محتوا و اسکریپت های شخص ثالثی استفاده می کنیم که ممکن است از فن آوری های ردیابی استفاده کنند. برای اجازه تعبیه چنین شخص ثالث می توانید رضایت خود را به صورت انتخابی در زیر ارائه دهید. برای اطلاعات کامل در مورد کوکی هایی که ما استفاده می کنیم ، داده هایی که جمع آوری می کنیم و نحوه پردازش آنها ، لطفاً ما را بررسی کنید خط مشی حفظ حریم خصوصی
Law & More B.V.