طرح فرزندپروری در صورت طلاق

طرح فرزندپروری در صورت طلاق

اگر فرزندان خردسال دارید و طلاق گرفته اید ، باید در مورد فرزندان توافقاتی انجام شود. توافقنامه های متقابل در یک توافق نامه به صورت کتبی تنظیم می شود. این توافق نامه به عنوان برنامه والدین شناخته می شود. طرح فرزندپروری مبنای بسیار خوبی برای طلاق خوب است.

آیا طرح فرزندپروری اجباری است؟

در این قانون آمده است كه طرح والدین برای والدین متاهلی كه طلاق می گیرند اجباری است. وقتی والدین ثبت شده مشاغل ثبت شده آنها منحل شد ، باید برنامه والدین نیز تنظیم شود. همچنین از والدینی که ازدواج نکرده و یا شریک ثبت نشده اند ، اما با هم اعمال اختیارات والدین می کنند نیز باید برنامه والدین را تنظیم کنند.

برنامه والدین چه می گوید؟

این قانون تجویز می کند که برنامه والدین حداقل باید شامل توافقات مربوط به موارد زیر باشد:

  • چگونه کودکان را در ترسیم برنامه فرزندپروری درگیر کردید.
  • نحوه تقسیم مراقبت و تربیت (تنظیم مراقبت) یا نحوه برخورد با کودکان (تنظیم دسترسی)؛
  • چگونه و هر چند وقت یکبار به فرزندتان اطلاعات دیگری می دهید؛
  • نحوه تصمیم گیری با هم درمورد موضوعات مهم ، مانند انتخاب مدرسه ؛
  • هزینه های مراقبت و تربیت (حمایت از کودک).

همچنین می توانید توافق نامه های دیگری را در برنامه فرزندپروری قرار دهید. به عنوان مثال ، آنچه شما ، به عنوان والدین ، ​​در تربیت خود مهم می دانید ، قوانین خاص (زمان خواب ، تکالیف) یا دیدگاه های مربوط به مجازات. همچنین می توانید مواردی راجع به تماس با هر دو خانواده را در برنامه فرزندپروری قرار دهید. بنابراین می توانید داوطلبانه این مورد را در برنامه فرزندپروری قرار دهید.

تهیه یک برنامه فرزندپروری

مطمئناً خوب است اگر می توانید با والدین دیگر به توافق برسید. اگر به هر دلیلی این امکان وجود ندارد ، می توانید با یک واسطه یا وکیل خانواده تماس بگیرید Law & More. با کمک Law & More میانجی ها می توانید محتوای برنامه فرزندپروری را تحت راهنمایی های تخصصی و تخصصی بحث كنید. اگر با میانجیگری راه حلی ارائه نشود ، وکلای متخصص حقوق خانواده ما نیز در خدمت شما هستند. این شما را قادر می سازد تا با شریک دیگر مذاکره کنید تا در مورد فرزندان توافق کنید.

چه اتفاقی برای برنامه فرزندپروری خواهد افتاد؟

دادگاه می تواند طلاق شما را اعلام کند یا مشارکت ثبت شده شما را فسخ کند. وکلای حقوق خانواده از Law & More طرح اصلی تربیت را برای شما به دادگاه ارسال می کند. سپس دادگاه طرح فرزندپروری را به حکم طلاق پیوست می کند. در نتیجه ، طرح فرزندپروری بخشی از تصمیم دادگاه است. بنابراین هر دو والدین موظف به رعایت توافقات موجود در برنامه فرزندپروری هستند.

آیا نمی توان برنامه والدین را تنظیم کرد؟

غالباً اتفاق می افتد که والدین درمورد محتوای برنامه فرزندپروری توافق کامل ندارند. در آن صورت ، آنها همچنین قادر به رعایت شرط قانونی طلاق نیستند. برای چنین مواردی یک استثنا وجود دارد. والدینی که می توانند نشان دهند که برای رسیدن به توافق تلاش کافی انجام داده اند ، اما موفق به انجام این کار نشده اند ، می توانند این را در اسناد به دادگاه اعلام کنند. سپس دادگاه می تواند طلاق را اعلام کند و در مورد نکاتی که والدین در آن توافق ندارند ، خودش تصمیم گیری می کند.

آیا می خواهید طلاق بگیرید و آیا در تهیه برنامه فرزندپروری نیاز به کمک دارید؟ سپس Law & More مکان مناسب شماست وکلای متخصص حقوق خانواده از Law & More می تواند شما را در امر طلاق و تهیه یک برنامه فرزندپروری یاری و راهنمایی کند.

Law & More