پیوست پیش داوری

پیوست پیش داوری

پیوست پیش پرده: امنیت موقتی در مورد طرف غیرپرداخت

پیوست پیش داوری را می توان به عنوان یک ماده دلبند نگهدارنده و موقتی در نظر گرفت. پیوست پیش داوری می تواند در تضمین این باشد که بدهکار از کالاهای خود خلاص نشود قبل از اینکه طلبکار بتواند از طریق توقیف تحت یک نامه اعدام به دنبال جبران خسارت واقعی باشد ، برای این امر قاضی باید یک اعدام را صادر کند. برخلاف آنچه غالباً تصور می شود ، پیوست تعصب یعنی رضایت فوری این ادعا منجر نمی شود. پیوست پیش پرده ای ابزاری است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، همچنین می تواند به عنوان اهرمی برای ساختن بدهی بدهکار و گرفتن وی در پرداخت استفاده شود. در مقایسه با سایر کشورها ، پیوست کالاها در هلند بسیار ساده است. چگونه می توان کالاها را از طریق پیوست تعصب پیوست و پیامدهای آن چیست؟

پیوست پیش داوری

پیوست پیش داوری

وقتی کسی بخواهد از طریق پیوست پیش داوری کالا را توقیف کند ، باید درخواست خود را به قاضی رسیدگی بدوی ارائه دهد. این برنامه باید شرایط خاصی را برآورده کند. به عنوان مثال ، این پرونده باید شامل ماهیت پیوست مورد نظر ، اطلاعاتی باشد که در آن حق استناد می شود (به عنوان مثال مالکیت یا حق جبران خسارت) و مبلغی که بستانکار می خواهد کالاهای بدهکار را توقیف کند. وقتی قاضی درمورد درخواست تصمیم می گیرد ، تحقیقات گسترده ای انجام نمی دهد. تحقیقات انجام شده مختصر است. با این حال ، درخواست پیوست پیش داوری فقط زمانی تأیید می شود که بتوان نشان داد که ترس موجهی از خلاص شدن از بدهی یا شخص ثالثی که کالا به آن تعلق دارد ، وجود دارد. تا حدودی به همین دلیل ، بدهکار از درخواست پیوست پیش داوری مطلع نمی شود. تشنج تعجب آور خواهد بود.

در لحظه تأیید درخواست ، پرونده اصلی مربوط به ادعایی که پیوست پیش داوری با آن مطابقت دارد باید طی مدت زمانی تعیین شده توسط یک قاضی آغاز شود ، که حداقل 8 روز از زمان تصویب درخواست پیوست تعصب است . به طور معمول ، قاضی این مدت را 14 روز تعیین می کند. ضمیمه از طریق اطلاعیه دلبستگی ای که توسط ضامن به وی تحویل داده می شود به بدهکار اعلام می شود. به طور معمول ، ضمیمه تا زمان به دست آوردن نوشتار اعدام به طور کامل باقی خواهد ماند. با بدست آوردن این نوشتار ، پیوست پیش داوری تحت یک نامه اعدام به توقیف تبدیل می شود و طلبکار می تواند ادعای کالاهای پیوست بدهکار را بدهد. وقتی قاضی از اعطای نامه اعدام امتناع ورزد ، پیوست تعصب منقضی می شود. نکته قابل توجه این واقعیت است که پیوست تعصب بدان معنی نیست که بدهکار نتواند کالاهای پیوست را بفروشد. این بدان معنی است که در صورت فروخته شدن ، ضمیمه روی کالاها باقی می ماند.

کدام کالاها را می توان توقیف کرد؟

کلیه دارایی های بدهکار قابل پیوست است. این بدان معناست که دلبستگی می تواند با توجه به موجودی ، دستمزد (درآمد) ، حساب های بانکی ، خانه ها ، ماشین ها و غیره انجام شود. ضمیمه درآمد سود نوعی چاشنی است. این بدان معناست که کالاها (در این حالت درآمد) توسط شخص ثالث (کارفرما) نگهداری می شوند.

لغو پیوست

پیوست پیش داوری بر کالاهای بدهکار نیز قابل لغو است. اولا ، اگر دادگاه در دادرسی اصلی تصمیم بگیرد كه پیوست را باید فسخ كند ، این اتفاق می افتد. شخص علاقه مند (معمولاً بدهکار) نیز می تواند درخواست پیوست لغو درخواست را بدهد. دلیل این امر ممکن است این باشد که بدهکار امنیت جایگزین را ارائه می دهد ، از این بررسی مختصر به نظر می رسد که پیوست غیر ضروری است یا خطای رویه ای و رسمی رخ داده است.

معایب پیوست تعصب

با وجود این واقعیت که دلبستگی پیش داوری گزینه خوبی به نظر می رسد ، باید این واقعیت را نیز در نظر بگیریم که وقتی یک شخص درخواست پیوست تعصب را ملایم کند ، عواقب می تواند داشته باشد. در حال حاضر ادعای دادرسی اصلی که پیش داوری با آن مطابقت دارد رد می شود ، طلبکاری که دستور پیوست تسلیم کرده است در قبال خسارت وارده از سوی بدهکار پاسخگو خواهد بود. علاوه بر این ، مراحل پیوست تعصب هزینه ای را در نظر می گیرد (به هزینه های وثیقه ، هزینه های دادگاه و حق الزحمه وکالت بپردازید) ، که همه آنها توسط بدهکار بازپرداخت نمی شود. علاوه بر این ، طلبکار همیشه خطر این را دارد که چیزی برای مطالبه وجود نداشته باشد ، به عنوان مثال به دلیل اینکه وام در ملک پیوست وجود دارد که از ارزش آن فراتر رفته و در هنگام اجرای اولویت است یا - در صورت پیوستن حساب بانکی - زیرا در آنجا هیچ پولی برای حساب بانکی بدهکار نیست.

تماس با ما

اگر بعد از خواندن این مقاله سؤال یا اظهارنظر دیگری داشتید ، با تماس با آقای تماس بگیرید. ماکسیم هوداک ، وکیل مدافع در Law & More از طریق maxim.hodak@lawandmore.nl یا آقای. تام میویس ، وکیل دادگستری در Law & More از طریق tom.meevis@lawandmore.nl یا با ما با شماره +31 (0) 40-3690680 تماس بگیرید.

Law & More