مسافر بهتر در برابر ورشکستگی از ارائه دهنده سفر محافظت می کند

برای بسیاری از مردم این یک کابوس خواهد بود: تعطیلاتی که در آن سال بسیار سخت کار کرده اید به دلیل ورشکستگی ارائه دهنده مسافر لغو می شود. خوشبختانه با اجرای قوانین جدید شانس وقوع این اتفاق برای شما کاهش یافته است. در تاریخ 1 ژوئیه 2018 ، قوانین جدیدی به اجرا در آمد که در نتیجه مسافران در صورت ورشکستگی ارائه دهنده مسافرتی آنها بیشتر مورد حمایت قرار می گیرند. تا زمان اجرای این قانون جدید ، فقط مشتریانی که بسته سفر را رزرو کرده اند در برابر ورشکستگی ارائه دهنده مسافرتی محافظت می شدند. با این وجود ، در جامعه امروز مسافران بیشتر سفر خود را تکمیل می کنند و عناصر ارائه دهنده سفرهای مختلف را در یک سفر ادغام می کنند. قوانین جدید با حمایت از مسافرانی که سفر خود را در مقابل ورشکستگی ارائه دهنده سفر (بازدید کنندگان) انجام دهند پیش بینی می کند. در برخی موارد ، حتی مسافران تجاری نیز در محدوده این حمایت قرار می گیرند. قوانین جدید در مورد کلیه سفرهایی که در تاریخ 1 ژوئیه 2018 یا بعد از آن رزرو شده اند اعمال می شود. لطفاً توجه داشته باشید: این حمایت فقط در مورد ورشکستگی ارائه دهنده مسافرت اعمال می شود و در صورت تاخیر یا اعتصاب اعمال نمی شود.

بیشتر بخوانید: https://www.acm.nl/nl/publicaties/reiziger-beter-beschermd-tegen-faillissement-reisaanbieder

اشتراک گذاری