شیوه های تجاری ناعادلانه از طریق افزایش تلفن

شیوه های تجاری ناعادلانه از طریق فروش تلفنی اغلب گزارش می شود. این نتیجه گیری از اداره هلندی برای مصرف کنندگان و بازارها ، ناظر مستقل است که متقاضی مصرف کنندگان و مشاغل است. با تلفن های همراه با پیشنهادات به اصطلاح برای کمپین های تخفیف ، تعطیلات و مسابقات ، به مردم بیشتر می شود. خیلی اوقات ، این پیشنهادات به روشی نامشخص تدوین می شود ، به طوری که در نهایت مشتریان باید بیش از آنچه انتظار داشتند مجبور شوند. این تماس تلفنی اغلب با شیوه های تهاجمی در زمینه جمع آوری پرداخت دنبال می شود. علاوه بر این ، به افرادی که فقط توافق کرده اند تا اطلاعات را دریافت کنند ، تحت فشار قرار می گیرند که پرداخت کنند. مرجع هلندی مصرف کنندگان و بازارها به افرادی که از طریق تلفن با چنین پیشنهادهایی در تماس هستند ، توصیه می کند تماس را خاتمه دهند ، از پیشنهاد خودداری کنند و بدون پرداخت قبض.

بیشتر بخوانید: https://rechtennieuws.nl/56668/acm-toename-oneerlijke-handelspraktijken-via-telefonische-verkoop/

اشتراک گذاری