سوابق کیفری چیست؟

سوابق کیفری چیست؟

آیا قوانین تاج را نقض کرده اید و جریمه شده اید؟ سپس ، تا همین اواخر ، خطر داشتن سابقه کیفری را داشتید. جریمه های تاج همچنان وجود دارد ، اما دیگر هیچ یادداشتی در پرونده کیفری وجود ندارد. چرا سوابق کیفری چنین خاری در چشم مجلس نمایندگان بوده است و آیا آنها تصمیم گرفته اند که این اقدام را لغو کنند؟

سوابق کیفری چیست؟

موارد جدید

اگر قانون را زیر پا بگذارید ، می توانید سابقه کیفری بدست آورید. سابقه کیفری را "عصاره مستندات قضایی" نیز می نامند. این یک مرور کلی از جرایم ثبت شده در سیستم اسناد قضایی است. تفاوت جرائم و جرایم در اینجا مهم است. اگر مرتکب جرمی شده اید ، همیشه در پرونده کیفری شما ثبت خواهد شد. اگر مرتکب تخلف شده باشید ، این نیز امکان پذیر است ، اما همیشه لازم نیست که اینگونه باشد. جرائم جرایم جزئی هستند. جرائم زمانی قابل ثبت است که به مجازات بیش از 100 یورو ، اخراج یا جریمه نقدی بیش از 100 یورو مجازات شوند. جرائم جرایم جدی تری مانند سرقت ، قتل و تجاوز جنسی هستند. جریمه های کرونا نیز تصمیمات تنبیهی بیش از 100 یورو است. بنابراین ، تاکنون ، هنگام اعمال جریمه تاج ، در اسناد قضایی یادداشت شده است. در ماه ژوئیه ، تعداد جریمه ها بیش از 15 جریمه بود. وزیر Grapperhaus از وزارت دادگستری و امنیت بر این موضوع اصرار کرد ، پس از آنکه وی شخصاً جریمه ای دریافت کرد و بنابراین سابقه کیفری به دلیل عدم رعایت قوانین تاج در عروسی خود دریافت کرد.

عواقب

سوابق کیفری می تواند تأثیر عمده ای بر بزهکاران بگذارد. هنگامی که شما برای یک کار درخواست می کنید ، گاهی اوقات VOG (گواهی رفتار خوب) درخواست می شود. این بیانیه ای است که نشان می دهد رفتار شما با انجام یک کار یا موقعیت خاص در جامعه مخالفتی ندارد. سو criminal پیشینه کیفری ممکن است به این معنی باشد که شما VOG دریافت نمی کنید. در این صورت شما دیگر مجاز به انجام برخی حرفه ها نیستید ، مانند وکیل ، معلم یا دادسرا. گاهی ممکن است ویزا یا اجازه اقامت رد شود. یک شرکت بیمه همچنین می تواند از شما س aال کند که آیا سابقه کیفری هنگام درخواست بیمه دارید. در این صورت شما موظف هستید حقیقت را بگویید. به دلیل سو criminal پیشینه کیفری ممکن است بیمه ای دریافت نکنید.

دسترسی و ذخیره داده های جنایی

آیا نمی دانید سابقه کیفری دارید؟ با ارسال نامه یا نامه الکترونیکی به خدمات اطلاعات قضایی (Justid) می توانید به سوابق کیفری خود دسترسی پیدا کنید. Justid بخشی از وزارت دادگستری و امنیت است. اگر با آنچه در سوابق کیفری شما وجود دارد مخالف باشید ، می توانید درخواست تغییر دهید. به این درخواست اصلاح می گویند. این درخواست باید به دفتر جلوی Justid ارسال شود. ظرف چهار هفته تصمیم کتبی درباره درخواست دریافت خواهید کرد. دوره های خاص نگهداری در مورد داده های قضایی جرایم ثبت شده در پرونده کیفری اعمال می شود. قانون تعیین می کند که این اطلاعات چه مدت باید وجود داشته باشد. این دوره ها برای جرایم کوتاهتر از جرایم است. در مورد یک تصمیم کیفری ، به عنوان مثال در مورد جریمه تاج ، داده ها 5 سال پس از پرداخت کامل جریمه حذف می شوند.

با یک وکیل تماس بگیرید

از آنجا که سابقه کیفری چنین عواقب عمده ای را به همراه دارد ، معقول است که اگر مثلاً کرونافین دریافت کرده اید یا مرتکب تخلف شده اید ، در اسرع وقت با وکیل تماس بگیرید. در واقع ممکن است مدت زمانی مشخصی وجود داشته باشد که در آن باید اعتراض را به مدعی العموم ارائه کرد. گاهی اوقات ممکن است ساده پرداخت جریمه نقدی یا رعایت خدمات اجتماعی آسان تر به نظر برسد ، به عنوان مثال در مورد یک تصمیم کیفری. با این وجود بهتر است وضعیت توسط وکیل ارزیابی شود. از این گذشته ، مدعی العموم نیز می تواند مرتکب اشتباه شود یا گناه نادرستی را ثابت کند. علاوه بر این ، دادستان عمومی یا قاضی ممکن است گاهی اوقات ملایم تر از مقام مجازات جریمه یا ثبت جرم باشد. یک وکیل می تواند بررسی کند که آیا جریمه نقدی موجه است یا خیر و تصمیم خوبی برای تجدیدنظر در خواست دارد. وکیل می تواند ابلاغیه مخالفت را بنویسد و در صورت لزوم به قاضی کمک کند.

آیا در مورد موضوع فوق س questionsالی دارید یا دوست دارید بدانید که چه کاری می توانیم برای شما انجام دهیم؟ لطفا در صورت تمایل با وکلا در تماس بگیرید Law & More برای اطلاعات بیشتر. حتی اگر مطمئن نیستید که به وکیل نیاز دارید یا خیر. وکلای متخصص و متخصص ما در زمینه حقوق کیفری خوشحال می شوند که به شما کمک کنند.

Law & More