به عنوان کارآفرین مستقل در هلند کار می کند

به عنوان کارآفرین مستقل در هلند کار می کند

آیا شما یک کارآفرین مستقل هستید و آیا می خواهید در هلند کار کنید؟ کارآفرینان مستقل از اروپا (و همچنین از لیختن اشتاین ، نروژ ، ایسلند و سوئیس) دسترسی رایگان به هلند دارند. سپس می توانید بدون داشتن ویزا ، اجازه اقامت یا مجوز کار در هلند شروع به کار کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک گذرنامه یا شناسه معتبر است.

گذرنامه یا شناسه

اگر شهروند غیر اتحادیه اروپا باشید ، چندین نکته مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول ، وظیفه گزارش برای کارآفرینان مستقل خارجی در هلند اعمال می شود. این بدان معنی است که اگر می خواهید به عنوان کارآفرین مستقل در هلند کار کنید ، باید کار خود را در میز گزارشگری وزارت امور اجتماعی و اشتغال ثبت کنید.

به عنوان کارآفرین مستقل در هلند کار می کند

قبل از شروع کار در هلند ، به اجازه اقامت نیز نیاز دارید. برای واجد شرایط بودن چنین اجازه اقامت ، باید شرایط خاصی را رعایت کنید. شرایط دقیق لازم برای تحقق بستگی به شرایط شما دارد. در این زمینه موقعیت های زیر قابل تشخیص است:

شما می خواهید یک استارت آپ را شروع کنید. برای راه اندازی یک شرکت نوآورانه یا خلاقانه در هلند ، باید شرایط زیر را رعایت کنید:

  • شما باید با یک ناظر (تسهیل کننده) قابل اعتماد و متخصص همکاری کنید.
  • محصول یا خدمات شما نوآورانه است.
  • شما برای دستیابی به ایده به شرکت ، برنامه ای (مرحله ای) دارید.
  • شما و تسهیل کننده در ثبت تجارت اتاق بازرگانی ثبت نام کرده اید (KvK).
  • شما از منابع مالی کافی برخوردار هستید تا بتوانید در هلند زندگی کنید.

آیا شرایط را رعایت می کنید؟ سپس 1 سال در هلند دریافت می کنید تا یک محصول یا خدمات نوآورانه را تهیه کنید. بنابراین اجازه اقامت در زمینه شروع کار فقط برای 1 سال مجاز است.

شما بسیار تحصیل کرده هستید و می خواهید شرکت شخصی خود را راه اندازی کنید. در این حالت شما به "سال جستجوی بسیار تحصیل شده" به اجازه اقامت نیاز دارید. مهمترین شرط مربوط به اجازه اقامت مربوطه این است که شما در 3 سال گذشته فارغ التحصیل ، دکترا گرفته اید یا تحقیقات علمی را در هلند یا در موسسه آموزشی خارجی تعیین شده انجام داده اید. علاوه بر این ، لازم است که شما قبلاً مجوز اقامت برای جستجوی کار پس از مطالعه ، ارتقاء یا تحقیق علمی را بر اساس تکمیل همان برنامه مطالعه یا همان مسیر دکتری یا انجام همان تحقیقات علمی نداشته باشید.

شما می خواهید به عنوان یک کارآفرین مستقل در هلند کار کنید. برای این کار شما به اجازه اقامت "به عنوان یک فرد خود اشتغالی" نیاز دارید. برای اخذ مجوز اقامت مربوطه ، فعالیتهایی که انجام می دهید قبل از هر چیز برای اقتصاد هلند از اهمیت اساسی برخوردار است و محصولات و خدماتی که شما ارائه می دهید باید در هلند نوآورانه باشد. علاقه اساسی معمولاً توسط IND بر اساس سیستم امتیاز متشکل از اجزای زیر ارزیابی می شود:

  1. تجربه شخصی
  2. طرح کسب و کار
  3. ارزش افزوده برای هلند

برای اجزای ذکر شده می توانید در مجموع 300 امتیاز کسب کنید. شما در کل باید حداقل 90 امتیاز کسب کنید.

شما می توانید امتیاز برای دریافت کنید تجربه شخصی مؤلفه اگر بتوانید نشان دهید که حداقل مدرک MBO-4 مدرک خود را دارید ، حداقل یک سال تجربه کارآفرینی دارید و تجربه کار را در یک سطح مرتبط کسب کرده اید. علاوه بر این ، شما باید تجربه هلند را نشان داده و درآمد قبلاً دریافت شده خود را ارسال کنید. موارد فوق باید براساس اسناد رسمی مانند دیپلم ، مراجعات کارفرمایان قدیمی و قراردادهای کاری قبلی شما انجام شود. تجربه شما با هلند می تواند توسط شرکای تجاری یا مشتری های هلند مشهود باشد.

با توجه به طرح کسب و کار، باید به اندازه کافی اثبات شود. اگر اینگونه نباشد ، احتمال رد درخواست شما وجود دارد. از این گذشته ، باید از برنامه کاری شما مشخص باشد که کارهایی که انجام می دهید برای اقتصاد هلند از اهمیت اساسی برخوردار است. علاوه بر این ، برنامه کاری شما باید حاوی اطلاعاتی در مورد محصول ، بازار ، شخصیت متمایز و ساختار قیمت باشد. مهم است که برنامه کاری شما نشان دهد که شما به عنوان کارآفرین مستقل درآمد کافی از کار خود کسب خواهید کرد. موارد فوق باید مبتنی بر زیربنایی مالی خوب باشد. برای این منظور ، شما باید مجدداً اسنادی را ارائه کنید که به طور واضح اثبات ، مانند قراردادها یا مراجع مشتریان را نشان می دهد.

مقدار اضافه شده شرکت شما برای اقتصاد در هلند نیز می تواند از سرمایه گذاری هایی که انجام داده اید ، مانند خرید یک ملک تجاری ، مشهود باشد. آیا می توانید نشان دهید که محصول یا خدمات شما نوآورانه است؟ همچنین برای این بخش امتیازاتی به شما تعلق می گیرد.

توجه کنید! اگر تابعیت ترکیه دارید ، سیستم امتیاز اعمال نمی شود.

در نهایت، شما به عنوان یک فرد خوداشتغال دو شرط کلی برای واجد شرایط بودن برای اجازه اقامت دارید، یعنی الزام به ثبت نام در ثبت نام تجاری اتاق بازرگانی.KvK) و باید شرایط لازم برای اداره کسب و کار یا حرفه خود را داشته باشید. مورد دوم به این معنی است که شما تمام مجوزهای لازم برای کار خود را دارید.

وقتی به عنوان یک کارآفرین مستقل به هلند می آیید و قبل از آنکه بتوانید برای اجازه اقامت درخواست کنید ، معمولاً به اجازه اقامت موقت (MVV) نیاز دارید. این ویزای مخصوص ورود به مدت 90 روز است. تابعیت شما تعیین می کند که آیا شما ملزم به داشتن MVV هستید. برای برخی از ملیت ها یا در شرایط خاص ، یک معافیت اعمال می شود و شما به آن احتیاج ندارید. می توانید لیستی از همه معافیت های MVV را در وب سایت IND پیدا کنید. در صورت نیاز به داشتن MVV ، باید چندین شرط را رعایت کنید. در مرحله اول ، شما به هدف اقامت در هلند نیاز دارید. در مورد شما ، این کار است. علاوه بر این ، چندین شرط کلی وجود دارد که بدون در نظر گرفتن هدف از اقامت انتخاب شده ، برای همه اعمال می شود.

MVV با استفاده از درخواست ورود و اقامت (TEV) درخواست می شود. می توانید این درخواست را در سفارت هلند یا کنسولگری در کشوری که در آن زندگی می کنید یا در یک کشور همسایه ارائه دهید.

پس از ارسال برنامه ، IND ابتدا بررسی می کند که آیا درخواست کامل است یا خیر و یا هزینه های پرداخت شده را بررسی کرده اند. IND سپس ارزیابی می کند که آیا شما تمام شرایط را برای اعطای mvv ملاقات می کنید یا خیر. در طی 90 روز تصمیم گیری خواهد شد. می توان به این تصمیم اعتراض کرد و در صورت لزوم تجدیدنظر کرد.

At Law & More ما می دانیم که شروع به عنوان کارآفرین مستقل در هلند ، نه تنها عملی ، بلکه یک قدم قانونی بزرگ برای شماست. بنابراین عاقلانه است که ابتدا از وضعیت حقوقی خود و شرایطی که باید بعد از این مرحله رعایت کنید سؤال کنید. وکلا ما در زمینه قوانین مهاجرت متخصص هستند و خوشحال هستند که شما را راهنمایی می کنند. آیا برای درخواست اجازه اقامت یا MVV به کمک نیاز دارید؟ وکلا در Law & More همچنین می تواند در این زمینه به شما کمک کند. اگر درخواست شما رد شد ، ما همچنین می توانید در ارائه اعتراض به شما کمک کنیم. آیا شما سوال دیگری دارید؟ لطفا با وکلا تماس بگیرید Law & More.

Law & More