ارسال هزینه های نقد و بررسی کاذب گوگل

ارسال نظرات منفی و نادرست گوگل برای مشتری ناراضی هزینه گزافی دارد. مشتری نظرات منفی در مورد مهدکودک و هیئت مدیره آن با نام های مستعار مختلف و به صورت ناشناس ارسال کرد. در Amsterdam دادگاه تجديدنظر اعلام كرد كه مشتري منافاتي نداشته است كه با قوانين قانون نانوشته كه در زندگي اجتماعي قابل قبول است عمل نكرده و لذا مرتكب عمل خلاف شرعي نسبت به مهد شده است. نتیجه این است که مشتری ملزم به پرداخت نزدیک به 17.000 یورو برای خسارت و سایر هزینه ها است.

2018-01-13

تنظیمات حریم خصوصی
ما برای افزایش تجربه شما هنگام استفاده از وب سایت خود از کوکی استفاده می کنیم. اگر از سرویس های ما از طریق مرورگر استفاده می کنید می توانید کوکی ها را از طریق تنظیمات مرورگر وب خود محدود ، مسدود یا حذف کنید. ما همچنین از محتوا و اسکریپت های شخص ثالثی استفاده می کنیم که ممکن است از فن آوری های ردیابی استفاده کنند. برای اجازه تعبیه چنین شخص ثالث می توانید رضایت خود را به صورت انتخابی در زیر ارائه دهید. برای اطلاعات کامل در مورد کوکی هایی که ما استفاده می کنیم ، داده هایی که جمع آوری می کنیم و نحوه پردازش آنها ، لطفاً ما را بررسی کنید خط مشی حفظ حریم خصوصی
Law & More B.V.