جبران خسارت غیر مادی ...

جبران خسارات غیر مادی ناشی از مرگ یا تصادف تا همین اواخر تحت قانون مدنی هلند نبوده است. این خسارات غیر مادی شامل غم و اندوه اقوام نزدیک است که در اثر حادثه فوت یا تصادف یک دوستشان ایجاد شده است که برای آن شخص دیگری مسئول خواهد بود. این نوع غرامت بیشتر یک ژست سمبولیک است زیرا در واقع نمی توان آن را با اندوه واقعی که توسط یک بستگان نزدیک احساس می شود ، سنجید.

گرچه مقدمه وزیر امور خارجه تیون برای پیشنهاد قانونگذاری جدید از هجدهم دسامبر 18 وجود دارد ، اما این پیشنهاد در شانزدهم ژوئیه 2013 تنظیم شده است و اخیراً در 16 آوریل 2015 تصویب شده است. اکنون سالهاست که برای تغییر مواضع حقوقی اقوام برای کمک به آنها در روند عزاداری تلاش می کنیم. جبران خسارت های غیر مادی در صورت وقوع مرگ یا تصادفات به معنی شناخت غم و اندوه برای کسانی است که عواقب احساسی این حوادث را متحمل می شوند.

جبران خسارت غیر مادی در صورت بروز حوادث یا فوت

این بدان معناست که بستگان در صورت فوت یا ناتوانی درازمدت دریانوردان به دلیل صدمه شغلی که کارفرما برای آن مسئولیت دارند ، حق جبران خسارت دارند. بستگان قربانیان را می توان به این ترتیب طبقه بندی کرد:

  • شریک
  • بچه ها
  • نوه ها
  • پدر و مادر

میزان واقعی جبران خسارت غیر مادی در صورت تصادف یا مرگ ممکن است بسته به زمینه وقوع آن متفاوت باشد. این مبلغ می تواند از 12.500 یورو تا 20.000 یورو باشد. قانون جدید در مورد جبران خسارت غیر مادی در صورت تصادف یا مرگ از اول ژانویه 1 اعمال می شود.

Law & More