راه اندازی یک شرکت حمل و نقل تصویر

راه اندازی یک شرکت حمل و نقل؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید!

معرفی

هرکسی که مایل به ایجاد یک شرکت حمل و نقل است ، باید از این واقعیت آگاه باشد که این کار نمی تواند یک شبه انجام شود. قبل از راه اندازی یک شرکت حمل و نقل ، ابتدا باید با حجم زیادی از مستندات روبرو شوید. به عنوان مثال: هر شرکتی که مشغول حمل و نقل حرفه ای کالا از طریق جاده باشد ، یعنی هر شرکتی که کالاها را از طریق پرداخت و به سفارش شخص ثالث حمل می کند ، در صورت انجام حمل و نقل نیاز به "Eurovergunning" (اجازه یورو) دارد. با وسایل نقلیه با ظرفیت بارگذاری بیش از 500 کیلوگرم گرفتن مجوز یورو تلاش زیادی می کند. کدام مرحله باید انجام شود؟ آن را اینجا بخوانید!

اجازه

برای به دست آوردن مجوز یورو ، مجوز باید در NIWO (سازمان ملی حمل و نقل جاده ای هلند) اعمال شود. همانطور که در مقدمه آمده است ، مجوز برای حمل و نقل ملی و بین المللی با وسایل نقلیه با ظرفیت بارگذاری بیش از 500 کیلوگرم لازم است. یک شرکت حمل و نقل با مجوز باید حداقل یک وسیله نقلیه داشته باشد که برای آن مجوز پروانه صادر شود. با داشتن گواهینامه مجوز در هواپیما ، وسیله نقلیه ممکن است کالاهای خود را در اتحادیه اروپا (با چند استثناء) حمل کند. در خارج از اتحادیه اروپا مجوزهای دیگر لازم است (برای مثال مجوز CEMT یا مجوز سوار شدن اضافی). مجوز یورو برای مدت 5 سال اعتبار دارد. پس از این مدت ، مجوز قابل تمدید است. بسته به نوع حمل و نقل (به عنوان مثال حمل و نقل مواد خطرناک) ، امکان دارد مجوزهای دیگر نیز لازم باشد.

مورد نیاز

چهار مورد اصلی وجود دارد که باید قبل از صدور مجوز برآورده شوند:

  • شرکت باید داشته باشد استقرار واقعی در هلند ، به معنای تأسیس واقعی و دائمی. علاوه بر این ، و همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، باید حداقل یک وسیله نقلیه وجود داشته باشد.
  • شرکت باید باشد معتبر، به این معنی که شرکت به اندازه کافی از منابع مالی موجود برای اطمینان از برخاستن و استمرار آن برخوردار است. به طور خاص این بدان معنی است که شرکت در صورت کار با یک وسیله نقلیه ، حداقل باید 9.000 یورو باشد. مبلغ اضافی 5.000 یورو برای هر وسیله نقلیه اضافی باید به این سرمایه اضافه شود. به عنوان اثبات اعتبار ، باید ترازنامه (افتتاحیه) و احتمالاً بیانیه دارایی ارائه شود ، همچنین بیانیه یک حسابدار (RA یا AA) ، یک عضو NOAB یا یک عضو رجیستری حسابداران (" ثبت نام Belastingadviseurs '). برخی از شرایط خاص برای این بیانیه وجود دارد.
  • علاوه بر این ، شخص مسئول فعالیت های حمل و نقل (مدیر حمل و نقل) باید اثبات کند صلاحیت با تولید یک مدرک معتبر "Ondernemer beroepsgoederenvervoer over de Weg" (آزادانه ترجمه شده: "حمل و نقل حرفه ای کارآفرین از طریق جاده"). این دیپلم برخی از آستینهای شما را تحمل می کند ، زیرا فقط با گذراندن شش امتحان که توسط یک شعبه خاص از CBR (دفتر مرکزی مهارتهای رانندگی هلند) برگزار می شود ، می توانید دریافت کنید. هر مدیر حمل و نقل مجبور نیست این مدرک را دریافت کند. محدودیت پایین تر از یک مدیر دارای مدرک دیپلم وجود دارد. علاوه بر این ، تعدادی مورد نیاز اضافی وجود دارد. برای مثال مدیر حمل و نقل باید ساکن اتحادیه اروپا باشد. مدیر حمل و نقل می تواند مدیر یا صاحب شرکت باشد ، اما این مقام را می توان توسط یک شخص خارجی (به عنوان مثال یک امضا کننده مجاز) نیز تکمیل کرد ، تا زمانی که NIWO بتواند تشخیص دهد که مدیر حمل و نقل بطور دائمی و واقعی است. فعالیت های حمل و نقل را رهبری می کند و ارتباط واقعی با شرکت برقرار می کند. در مورد شخص "بیرونی" به "vakbekwaamheid verbre" (ترجمه آزادانه: "سهم اظهارنامه از صلاحیت") نیاز است.
  • شرط چهارم این است که شرکت باید باشد قابل اعتماد. این می تواند توسط "Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) voor NP en / of RP" (گواهی رفتار خوب برای شخص حقیقی (NP) یا شخص حقوقی (RP)) نشان داده شود. VOG RP در مورد شخص حقوقی در قالب BV هلندی ، Vof یا مشارکت مورد نیاز است. VOG NP در صورت داشتن یک مالکیت شخصی و یا یک مدیر حمل و نقل خارجی مورد نیاز است. در مورد مدیرانی که در هلند زندگی نمی کنند و یا تابعیت هلند را در اختیار ندارند ، باید یک VOG NP جداگانه در کشور محل اقامت یا ملیت خود بدست آورید.

(سایر) دلایل امتناع

هنگامی که این توصیه توسط دفتر Bibob انجام شود ، اجازه یورو را می توان رد کرد یا برداشت کرد. به عنوان مثال در شرایطی که احتمال استفاده از مجوز برای فعالیتهای جنایی وجود دارد ، می تواند باشد.

کاربرد

این مجوز را می توان از طریق دفتر دیجیتال NIWO درخواست کرد. هزینه مجوز 235 یورو هزینه دارد ، -. گواهینامه مجوز 28.35 یورو هزینه دارد. علاوه بر این ، سالانه 23,70،XNUMX یورو از هر گواهینامه مجوز هزینه می شود.

نتیجه

برای ایجاد یک شرکت حمل و نقل در هلند ، "Eurovergunning" باید بدست آید. این مجوز می تواند هنگام تحقق چهار شرط صادر شود: باید یک تأسیس واقعی وجود داشته باشد ، شرکت باید اعتبار داشته باشد ، مدیر حمل و نقل باید در اختیار داشتن مدرک "Ondernemer beroepsgoederenvervoer over de Weg" باشد و شرکت باید قابل اعتماد باشد. جدا از اینكه این شرایط را برآورده نكنید ، در صورت خطر سوء استفاده از مجوز ، می توان از مجوز خودداری كرد. هزینه یک درخواست 235 یورو ، -. یک گواهینامه جواز هزینه 28.35 یورو است

منبع: www.niwo.nl

تماس با ما

اگر بعد از خواندن این مقاله سؤال یا اظهارنظر دیگری داشتید ، با تماس با آقای تماس بگیرید. ماکسیم هوداک ، وکیل مدافع در Law & More از طریق maxim.hodak@lawandmore.nl یا آقای. تام میویس ، وکیل دادگستری در Law & More از طریق tom.meevis@lawandmore.nl یا با ما با شماره 31-40 +3690680 تماس بگیرید.

Law & More