شرایط در چارچوب اتحاد خانواده

شرایط در چارچوب اتحاد خانواده

هنگامی که یک مهاجر اجازه اقامت می گیرد ، به وی همچنین حق پیوستن به خانواده نیز داده می شود. اتحاد خانواده به این معنی است که اعضای خانواده دارنده وضعیت مجاز به آمدن به هلند هستند. ماده 8 کنوانسیون اروپایی حقوق بشر حق احترام به زندگی خانوادگی را پیش بینی کرده است. پیوند خانواده غالباً به والدین ، ​​خواهران و برادران یا فرزندان مهاجر مربوط می شود. با این حال ، دارنده وضعیت و خانواده وی باید تعدادی از شرایط را داشته باشند.

شرایط در چارچوب اتحاد خانواده

مرجع

در رویه اتحاد خانواده همچنین از دارنده وضعیت به عنوان حامی مالی یاد می شود. حامی مالی باید درخواست الحاق خانواده را ظرف سه ماه پس از اخذ اجازه اقامت به IND ارسال کند. مهم است که اعضای خانواده قبل از سفر مهاجر به هلند قبلاً تشکیل خانواده داده باشند. در مورد ازدواج یا شراکت ، مهاجر باید ثابت کند که این مشارکت پایدار و انحصاری است و قبل از مهاجرت نیز وجود داشته است. بنابراین دارنده وضعیت باید ثابت کند که تشکیل خانواده قبلاً قبل از سفر وی صورت گرفته بود. ابزار اصلی اثبات اسناد رسمی مانند گواهی ازدواج یا شناسنامه است. اگر دارنده وضعیت به این اسناد دسترسی نداشته باشد ، گاهی اوقات می توان آزمایش DNA را برای اثبات پیوند خانواده درخواست کرد. علاوه بر اثبات رابطه خانوادگی ، مهم است که اسپانسر پول کافی برای حمایت از عضو خانواده را داشته باشد. این معمولاً به این معنی است که دارنده وضعیت باید حداقل دستمزد قانونی یا درصدی از آن را بدست آورد.

شرایط و ضوابط اضافی

شرایط اضافی برای اعضای خاص خانواده اعمال می شود. اعضای خانواده بین 18 تا 65 سال قبل از آمدن به هلند باید یک معاینه اساسی ادغام مدنی را بگذرانند. این نیز به عنوان یکپارچه سازی مدنی مورد نیاز است. بعلاوه ، برای ازدواجهایی که قبل از آنکه دارنده وضعیت به هلند سفر کند ، هر دو باید حداقل سن 18 سالگی را داشته باشند. سال های عمر.

اگر حامی مالی بخواهد با فرزندان خود متحد شود ، موارد زیر لازم است. در زمان ارسال درخواست پیوستن به خانواده ، فرزندان باید خردسال باشند. کودکان 18 تا 25 ساله نیز ممکن است واجد شرایط پیوستن به خانواده با والدین خود باشند در صورتی که کودک واقعاً از خانواده بوده و هنوز از خانواده والدین است.

MVV

قبل از اینکه IND اجازه ورود خانواده به هلند را صادر کند ، اعضای خانواده باید به سفارت هلند مراجعه کنند. در سفارت آنها می توانند درخواست MVV کنند. یک MVV مخفف "Machtiging voor Voorlopig Verblijf" است که به معنای اجازه اقامت موقت است. هنگام ارسال درخواست ، کارمند در سفارت اثر انگشت اعضای خانواده را می گیرد. او همچنین باید یک عکس گذرنامه تحویل دهد و آن را امضا کند. سپس برنامه به IND ارسال می شود.

هزینه سفر به سفارت می تواند بسیار زیاد باشد و در بعضی از کشورها بسیار خطرناک است. بنابراین حامی مالی همچنین می تواند برای عضو خانواده (های) خود برای MVV با IND درخواست کند. این در واقع توسط IND توصیه می شود. در این صورت ، مهم است که حامی از عضو خانواده یک گذرنامه و یک اظهارنامه قبلی به امضا the عضو خانواده برساند. با اعلامیه قبلی ، عضو خانواده اعلام می کند که سابقه کیفری ندارد.

تصمیم IND

IND بررسی می کند که آیا برنامه شما کامل است یا خیر. این مورد زمانی است که شما جزئیات را به درستی پر کرده و تمام اسناد لازم را اضافه کرده باشید. اگر برنامه کامل نباشد ، نامه ای برای اصلاح حذف دریافت خواهید کرد. این نامه شامل دستورالعمل هایی در مورد نحوه تکمیل برنامه و تاریخ تکمیل برنامه است.

هنگامی که IND کلیه مدارک و نتایج هرگونه تحقیق را دریافت کرد ، بررسی می کند که آیا شما شرایط را دارید یا خیر. در همه موارد ، IND بر اساس ارزیابی فردی منافع ، ارزیابی می کند که آیا خانواده ای یا زندگی خانوادگی وجود دارد که ماده 8 ECHR اعمال می شود. سپس درمورد درخواست خود تصمیمی دریافت خواهید کرد. این می تواند یک تصمیم منفی یا یک تصمیم مثبت باشد. در صورت تصمیم منفی ، IND درخواست را رد می کند. اگر با تصمیم IND مخالف هستید ، می توانید به این تصمیم اعتراض کنید. این کار را می توان با ارسال اعلامیه اعتراض به IND انجام داد ، در آن توجیه می کنید که چرا با تصمیم مخالف هستید. شما باید این اعتراض را ظرف 4 هفته پس از تاریخ تصمیم IND ارسال کنید.

در صورت تصمیم مثبت ، درخواست پیوستن به خانواده تأیید می شود. عضو خانواده مجاز است به هلند بیاید. وی می تواند MVV را در سفارت ذکر شده در فرم درخواست تحویل بگیرد. این کار باید در عرض 3 ماه پس از تصمیم مثبت انجام شود و اغلب باید قرار ملاقات تعیین شود. کارمند سفارت MVV را روی گذرنامه می چسباند. MVV 90 روز معتبر است. سپس عضو خانواده باید طی این 90 روز به هلند سفر کرده و خود را به محل پذیرش در Ter Apel معرفی کند.

آیا شما یک مهاجر هستید و در این مورد به کمک نیاز دارید یا سوالی دارید؟ وکلای ما خوشحال می شوند که به شما کمک کنند. لطفا تماس بگیرید Law & More.

Law & More