تصویر کالایی که به صورت قانونی مشاهده شده است

کالاها به صورت قانونی مشاهده می شوند

وقتی در دنیای حقوقی در مورد اموال صحبت می شود، اغلب معنای متفاوتی با آنچه معمولاً به آن عادت دارید دارد. کالاها شامل اشیا و حقوق مالکیت است. اما این در واقع چه معنایی دارد؟ می توانید در این وبلاگ بیشتر در این مورد مطالعه کنید.

مغازه

اموال موضوع شامل کالا و حقوق مالکیت می شود. کالاها را می توان به اموال منقول و غیر منقول تقسیم کرد. کد بیان می کند که اشیا اشیاء خاصی هستند که برای مردم قابل لمس هستند. شما می توانید اینها را داشته باشید.

اموال منقول

اموال منقول شامل مواردی است که ثابت نیستند یا چیزهایی که می توانید با خود ببرید. از جمله مبلمان خانه مانند میز یا کمد. برخی از وسایل به صورت سفارشی برای یک اتاق در خانه ساخته می شوند، مانند کمد توکار. سپس مشخص نیست که این کمد متعلق به اقلام منقول است یا غیر منقول. اغلب، هنگام جابجایی خانه، فهرستی از مواردی که ممکن است توسط مالک قبلی گرفته شود، تهیه می شود.

اموال غیر منقول

اموال منقول نقطه مقابل اموال غیرمنقول است. آنها ملک متصل به زمین هستند. اموال غیر منقول در دنیای املاک و مستغلات نیز نامیده می شود. بنابراین، به چیزهایی اطلاق می شود که نمی توان آنها را از بین برد.

گاهی کاملاً مشخص نیست که یک کالا منقول است یا غیر منقول. این زمانی است که بررسی می شود که آیا می توان کالا را بدون آسیب از خانه خارج کرد یا خیر. به عنوان مثال یک وان حمام داخلی است. این به بخشی از خانه تبدیل شده است، بنابراین هنگام خرید خانه باید آن را در اختیار گرفت. از آنجایی که در این قاعده استثنائاتی وجود دارد، ایده خوبی است که فهرستی از تمام مواردی که باید در دست گرفته شوند تهیه کنید.

نقل و انتقال اموال غیرمنقول مستلزم سند رسمی است. مالکیت خانه بین طرفین منتقل می شود. برای این کار ابتدا باید سند رسمی در دفاتر عمومی ثبت شود که سردفتر رسیدگی می کند. پس از ثبت، مالک مالکیت آن را علیه همه به دست می آورد.

حقوق مالکیت

حق مالکیت یک منفعت مادی قابل انتقال است. از مصادیق حقوق مالکیت می توان به حق پرداخت مبلغی یا حق تحویل یک چیز اشاره کرد. آن‌ها حقوقی هستند که می‌توانید بر اساس آن‌ها برای پول ارزش قائل شوید، مانند پول موجود در حساب بانکی‌تان. هنگامی که شما در حقوق مالکیت حق دارید، در اصطلاح حقوقی به شما به عنوان "صاحب حق" گفته می شود. این بدان معنی است که شما حق یک کالا را دارید.

Law & More